Stalling gezocht Schoorl/Groet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rarapunzel
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-11-19

Stalling gezocht Schoorl/Groet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 20:18

Hallo allemaal,

Op het moment ben ik rustig aan het kijken voor een andere stal voor mijn paard. Ik ga binnenkort verhuizen, naar Schoorl. En nu ben ik opzoek naar een stal voor mijn paard.

Hebben jullie misschien wat suggesties en ervaringen voor mij?

Ik heb niet heel veel eisen.
Alleen wil ik wel graag een bak hebben om te rijden, binnen of buiten maakt niet uit.
En een paddock, zodat me paard wel naar buiten kan.
En uiteraard een box. :)

Ik wil veel dingen zelf doen, dus hoeft zeker geen all in service te zijn. Mesten, buiten/binnen zetten etc. is allemaal geen probleem.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Kim

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:05

In Schoorl heb je Dapper. Ik weet alleen niet zeker of ze daar paddocks hebben of dat ze gewoon jaarrond op het land gaan. Ze hebben daar een basisprijs waarbij je dan zelf uitmest etc. en volpension kun je ‘erbij kopen’.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:20

Rarapunzel schreef:
Hallo allemaal,

Op het moment ben ik rustig aan het kijken voor een andere stal voor mijn paard. Ik ga binnenkort verhuizen, naar Schoorl. En nu ben ik opzoek naar een stal voor mijn paard.

Hebben jullie misschien wat suggesties en ervaringen voor mij?

Ik heb niet heel veel eisen.
Alleen wil ik wel graag een bak hebben om te rijden, binnen of buiten maakt niet uit.
En een paddock, zodat me paard wel naar buiten kan.
En uiteraard een box. :)

Ik wil veel dingen zelf doen, dus hoeft zeker geen all in service te zijn. Mesten, buiten/binnen zetten etc. is allemaal geen probleem.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Kim


Ik sta nu ook op stal dapper in schoorl sinds een paar weken. Wel vrij duur als je incl doet maar zonder dat allemaal 220 geloof ik, als je zelf.uitmest. fijne sfeer hier, wel merendeel recreatief dus als je een fanatiek wedstrijdruiter bent is het niks.

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:42

Susanne schreef:
In Schoorl heb je Dapper. Ik weet alleen niet zeker of ze daar paddocks hebben of dat ze gewoon jaarrond op het land gaan. Ze hebben daar een basisprijs waarbij je dan zelf uitmest etc. en volpension kun je ‘erbij kopen’.


Ze staan daar ‘s winters niet op paddocks inderdaad. Daar staan ze gewoon op de wei (wel vrij modderig. Maar wel fijn met de kudde).

Duijfje

Berichten: 1990
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Noord-holland

Re: Stalling gezocht Schoorl/Groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 00:09

Larissa Rowinkel zit ook in die buurt. Moeite waard om even te contacten.