Stalling regio Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessie

Berichten: 8582
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:09

Ik sta met een maatwerk paard (hengst, moet zo veel mogelijk buiten het hele jaar door overdag, moet veel ruwvoer, moet samen met een minipaard in de weide en op stal (dus geen stallen naast elkaar maar echt bij elkaar) op een stal die aan alles voldoet. Het enige wat ik mis is het bos, maar ik kan wel een rondje van een klein uurtje maken, zonder stukken over de weg te moeten. Dit is dan geen zeer grote pensionstal, maar op de grotere snap ik wel dat maatwerk niet zo makkelijk is (120 paarden, 100 eigenaren, 100 wensen). Daarom hebben wij daar zelf ons iets aangepast, voeren extra en halen ze zelf binnen.

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:19

Ik ben de regio uit gegaan en sta nu in Groesbeek. Er is overal wel wat maar het valt of staat ook met de eigenaar en of die mee willen denken en eerlijk zijn. Als ik nu ergens mee zit is dat bespreekbaar en het is dan een ja of een nee. Geen gedraai of wat dan ook en gelijke monniken gelijke kappen. Enige wat ik mis is het bos, het bos is nu een stukje stappen (wel onverhard) en moet er de waalbrug voor over.. maar mijn paard is super blij en vooral enorm opgeknapt. En dat is toch het belangrijkste.

Afbeelding

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:27

Ik heb inderdaad ook al meer richting Doetinchem gekeken, of boven Apeldoorn. Dan maar wat verder reizen.
Maar ik heb nu enorm mazzel gehad met de huidige stek. Ik kan het zelfs aanlopen vanuit huis. Maar goed, geen bak erbij (wel rijvereniging in de buurt), geen licht, zelf mesten en voeren. Omdat het zo dichtbij is lukt dat wel, zeker nu met thuiswerken en ik makkelijker kan schuiven met werktijden. Anders was dat ook echt heel lastig geworden.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:17

Ik sta inmiddels bijna een maand op de nieuwe plek (Mariahoeve Renkum) en echt heel tevreden tot nu toe!

boemel

Berichten: 8414
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 16:22

Afbeelding

Ik zag net deze voorbij komen op FB.
In ieder geval prachtige omgeving en ca 30 minuten rijden af Velperbroekcircuit.

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 22:32

Die complete plek stond laatst nog te huur op marktplaats. Wordt straks dus volgens mij onderverhuurd en er is geloof ik geen rijbak. Van wat ik me kon herrinneren was het weinig grond tegenover het aantal maximum paarden wat de verhuurders erop goedkeurden.

boemel

Berichten: 8414
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 07:09

Ilja_1997 schreef:
Die complete plek stond laatst nog te huur op marktplaats. Wordt straks dus volgens mij onderverhuurd en er is geloof ik geen rijbak. Van wat ik me kon herrinneren was het weinig grond tegenover het aantal maximum paarden wat de verhuurders erop goedkeurden.


Dat klinkt niet echt geweldig dus.

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:43

Afbeelding

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:58

boemel schreef:
Ilja_1997 schreef:
Die complete plek stond laatst nog te huur op marktplaats. Wordt straks dus volgens mij onderverhuurd en er is geloof ik geen rijbak. Van wat ik me kon herrinneren was het weinig grond tegenover het aantal maximum paarden wat de verhuurders erop goedkeurden.


Dat klinkt niet echt geweldig dus.

Kan het verkeerd hebben hoor. Als het klopt dat zij het onderverhuren, zetten ze er wellicht niet zoveel paarden neer.

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:10

Hoor de laatste tijd goede dingen over de mariahoeve. Weet alleen niet hoe het is als je je paard s nachts op stal wil hebben

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 15:46

Weet iemand hier toevallig nog particulieren die weidegang aanbieden? De pensionstallen zijn onmogelijk in deze tijd. Het zou in mijn geval gaan om een D-ponyruin. 24/7 buiten is geen probleem!

Rondom Doesburg of tussen Doesburg, Dieren en Velp zoek ik. Speld in een hooiberg, maar via dit topic zijn al vele mensen geholpen, dus wie weet!

Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 15:53

StormMilagro schreef:
Weet iemand hier toevallig nog particulieren die weidegang aanbieden? De pensionstallen zijn onmogelijk in deze tijd. Het zou in mijn geval gaan om een D-ponyruin. 24/7 buiten is geen probleem!

Rondom Doesburg of tussen Doesburg, Dieren en Velp zoek ik. Speld in een hooiberg, maar via dit topic zijn al vele mensen geholpen, dus wie weet!


Is Achter - Drempt een optie? Eerder zat er een stal aan de H Remmelinkweg. Hebben ook een buitenbak. Weet alleen niet of die er nog zit maar jou zou het zeker kunnen proberen.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:06

StormMilagro schreef:
Weet iemand hier toevallig nog particulieren die weidegang aanbieden? De pensionstallen zijn onmogelijk in deze tijd. Het zou in mijn geval gaan om een D-ponyruin. 24/7 buiten is geen probleem!

Rondom Doesburg of tussen Doesburg, Dieren en Velp zoek ik. Speld in een hooiberg, maar via dit topic zijn al vele mensen geholpen, dus wie weet!

naast de wolfskuil in DE Steeg zijn ook een aantal weides waar paarden staan. ik weet dat zij ook pensioen aanbieden. meer dan een wei is er niet

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:18

Tova schreef:
StormMilagro schreef:
Weet iemand hier toevallig nog particulieren die weidegang aanbieden? De pensionstallen zijn onmogelijk in deze tijd. Het zou in mijn geval gaan om een D-ponyruin. 24/7 buiten is geen probleem!

Rondom Doesburg of tussen Doesburg, Dieren en Velp zoek ik. Speld in een hooiberg, maar via dit topic zijn al vele mensen geholpen, dus wie weet!


Is Achter - Drempt een optie? Eerder zat er een stal aan de H Remmelinkweg. Hebben ook een buitenbak. Weet alleen niet of die er nog zit maar jou zou het zeker kunnen proberen.


Dat huis staat/stond te koop helaas. Is net verkocht onder voorbehoud.

StormMilagro, deze regio is echt een crime. Zeker wanneer je ze veel buiten wil hebben. Ophokken is makkelijker in regio Doesburg :Y)

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:25

Canon schreef:
Niet geschoten is natuurlijk altijd mis.. Kent iemand vanuit dit topic Stal Arlo? :o


Ja ik haha, je hebt mij al een pb gestuurd.

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:54

StormMilagro schreef:
Weet iemand hier toevallig nog particulieren die weidegang aanbieden? De pensionstallen zijn onmogelijk in deze tijd. Het zou in mijn geval gaan om een D-ponyruin. 24/7 buiten is geen probleem!

Rondom Doesburg of tussen Doesburg, Dieren en Velp zoek ik. Speld in een hooiberg, maar via dit topic zijn al vele mensen geholpen, dus wie weet!



24/7 weidegang met schuilstal aangeboden (Velp) € 100,00

Vorige pagina geplaatst.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:06

Hommage schreef:
Tova schreef:
Is Achter - Drempt een optie? Eerder zat er een stal aan de H Remmelinkweg. Hebben ook een buitenbak. Weet alleen niet of die er nog zit maar jou zou het zeker kunnen proberen.


Dat huis staat/stond te koop helaas. Is net verkocht onder voorbehoud.

StormMilagro, deze regio is echt een crime. Zeker wanneer je ze veel buiten wil hebben. Ophokken is makkelijker in regio Doesburg :Y)


Achter-Drempt was zeker een optie geweest, maar helaas dus al verkocht.

Ik weet dat het een crime is, vandaar deze oproep hier en vandaar dat ik naar particulieren vraag. In de hoop dat het wat oplevert. Anders blijf ik gewoon staan waar ik sta :)


Marocje schreef:


Die had ik inderdaad ook gezien, ook op Marktplaats al, maar helaas achter prikkeldraad en maar met 1 ander paard dat wordt omschreven als 'bazig merrie'. Daarnaast kon degene van de advertentie me niet echt duidelijk maken hoe het nou precies in elkaar zat daar.

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:19

Bazige merrie? Mijn ruintje heeft daar ook gestaan maar er was geen bazige merrie?

Prikkeldraad snap ik, vond ik zelf ook niet prettig.

Edit: ach lees u pas de advertentie zelf, wellicht is die lieverd met de jaren wat baziger geworden :Y)

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:39

MarjanB schreef:
Hoor de laatste tijd goede dingen over de mariahoeve. Weet alleen niet hoe het is als je je paard s nachts op stal wil hebben

Ze bieden ook de optie om je paard op stal te hebben 's nachts. Dan staan ze de hele dag buiten in een mooie track (paddock paradise systeem) en worden ze dus in de avond op stal gezet.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 19:11

EmptyWords schreef:
StormMilagro schreef:
Weet iemand hier toevallig nog particulieren die weidegang aanbieden? De pensionstallen zijn onmogelijk in deze tijd. Het zou in mijn geval gaan om een D-ponyruin. 24/7 buiten is geen probleem!

Rondom Doesburg of tussen Doesburg, Dieren en Velp zoek ik. Speld in een hooiberg, maar via dit topic zijn al vele mensen geholpen, dus wie weet!

naast de wolfskuil in DE Steeg zijn ook een aantal weides waar paarden staan. ik weet dat zij ook pensioen aanbieden. meer dan een wei is er niet


Had je over het hoofd gezien, sorry! Heb je een PB gedaan!

Marocje schreef:
Bazige merrie? Mijn ruintje heeft daar ook gestaan maar er was geen bazige merrie?

Prikkeldraad snap ik, vond ik zelf ook niet prettig.

Edit: ach lees u pas de advertentie zelf, wellicht is die lieverd met de jaren wat baziger geworden :Y)


Haha misschien verkopen ze haar niet zo goed in deze advertentie.

MissCharlie

Berichten: 1438
Geregistreerd: 11-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:29

Het is mijn merrie :D
Haar verzorgster zit achter de advertentie omdat ikzelf wat beperkt ben in energie.

Pony is over het algemeen zeer rustig, maar jaagt andere paarden weg zodra er eten in zicht is.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 21:00

MissCharlie schreef:
Het is mijn merrie :D
Haar verzorgster zit achter de advertentie omdat ikzelf wat beperkt ben in energie.

Pony is over het algemeen zeer rustig, maar jaagt andere paarden weg zodra er eten in zicht is.


Ah dan valt het mee, dan doet 'bazig' haar geen goed haha. Maar dan is het ook geen goede combi met de mijne, die krijgt nu al eten te kort, dus wil juist een relaxtere plek voor het creëren waar hij genoeg kan eten (en dan graag zonder prikkeldraad :o )

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 16:06

Niet helemaal regio Arnhem, maar iemand toevallig ervaring met de Gompert in Hengelo gld?

Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:24

Ik heb een paar keer zelf een advertentie op MP gezet in mijn zoektocht naar stalling en daar kwamen iedere keer toch wel meerdere stallen uit (niet allemaal even geschikt).

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:45

Wij hebben een ander plekje gevonden voor ons paard. Maar daarmee is wel een stal op de Enkhoeve vrij gekomen, het moet wel bij je passen, maar mocht iemand nog op zoek zijn dan is daar nu dus plek als het goed is, dacht in ieder geval niet dat ze een wachtlijst hadden.