Pensionstalling omgeving Nijkerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Excalibur

Berichten: 262
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Stroe

Re: Pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 16:31

Costershoeve in Putten. Zit op de Meskampersteeg

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 11:31

Excalibur schreef:
Costershoeve in Putten. Zit op de Meskampersteeg


Daar heb ik contact mee gehad, echter zit die vol helaas.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 11:44

Voorheen stal Driesprong, nu D-Sportstables voldoet aan je eisen denk ik, als je van ludmillas afkomt.

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 11:53

ElSea schreef:
Voorheen stal Driesprong, nu D-Sportstables voldoet aan je eisen denk ik, als je van ludmillas afkomt.


Ja die stal is geweldig qua faciliteiten voor mens en paard, helaas wel ver boven mijn budget.

photophoebe

Berichten: 109
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:13

Stal Ludmilla's hoeve misschien een optie? Ze staan wel op een pp, maar wel met grote schuilstallen en niet in super veel in de modder ofzo. Hele luxe accommodatie.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:15

Braampje schreef:
ElSea schreef:
Voorheen stal Driesprong, nu D-Sportstables voldoet aan je eisen denk ik, als je van ludmillas afkomt.


Ja die stal is geweldig qua faciliteiten voor mens en paard, helaas wel ver boven mijn budget.

25 euro boven budget valt wel mee toch? Kan je inderdaad vertellen dat het een perfecte plek is. Als je dan alle faciliteiten voor zowel jezelf en je paard hebt is dat 25 euro meer misschien wel waard? Overigens zitten ze wel vol hoor, dus geen korte termijn optie.

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 12:24

Citaat:
25 euro boven budget valt wel mee toch? Kan je inderdaad vertellen dat het een perfecte plek is. Als je dan alle faciliteiten voor zowel jezelf en je paard hebt is dat 25 euro meer misschien wel waard? Overigens zitten ze wel vol hoor, dus geen korte termijn optie.



Mee eens hoor, maar dat gedeelte is inderdaad vol. De andere optie die ze bieden is nog eens €60 duurder en dan wordt het voor mij gewoon te gek.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:29

Braampje schreef:
Citaat:
25 euro boven budget valt wel mee toch? Kan je inderdaad vertellen dat het een perfecte plek is. Als je dan alle faciliteiten voor zowel jezelf en je paard hebt is dat 25 euro meer misschien wel waard? Overigens zitten ze wel vol hoor, dus geen korte termijn optie.



Mee eens hoor, maar dat gedeelte is inderdaad vol. De andere optie die ze bieden is nog eens €60 duurder en dan wordt het voor mij gewoon te gek.

Snap ik hoor! De andere kant is inderdaad ook niet wat ik zelf zou willen, want dan staat je paard dus alleen. Maar misschien kan je jezelf op de wachtlijst laten zetten en opzoek naar een tijdelijke plek waarin je misschien wat concessies kan doen?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34681
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:49


karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:40

Wij zoeken per februari een stalgenoot.

Paard van mijn partner is verkocht en mijn paard staat nu ergens anders ivm zwangerschap.

We hebben een omheinde bak van 28 × 50
Erg ruime stal, maat moet ik opmeten
2 wasplaatsen (binnen en buiten)
In de zomer hele dag weidegang
Paddock is nog in aanleg, maar paard zou tot die tijd in de bak kunnen

Liefst een paard die samen kan met een jonge ruin.

Locatie: palissaden, nijkerk/vathorst (vlakbij snelweg)

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 13:50

photophoebe schreef:
Stal Ludmilla's hoeve misschien een optie? Ze staan wel op een pp, maar wel met grote schuilstallen en niet in super veel in de modder ofzo. Hele luxe accommodatie.


Daar sta ik nu en ik heb het er super naar mijn zin, alleen ligt mijn paard niet zo goed in de groep. Vandaar dat ik op zoek ben naar iets anders.

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 13:51

SusanH schreef:
https://stalstridam.nl/ of http://www.stalbus.nl/? Had deze er niet bij zien staan. Wellicht is het wat. Geen idee wat ze vragen.


Stridam ga ik morgen kijken, stal bus heb ik nog niet eerder gehoord maar ik kan er ook weinig over vinden op het internet.

heb je zelf ervaring met deze stallen?

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 13:52

karin1994 schreef:
Wij zoeken per februari een stalgenoot.

Paard van mijn partner is verkocht en mijn paard staat nu ergens anders ivm zwangerschap.

We hebben een omheinde bak van 28 × 50
Erg ruime stal, maat moet ik opmeten
2 wasplaatsen (binnen en buiten)
In de zomer hele dag weidegang
Paddock is nog in aanleg, maar paard zou tot die tijd in de bak kunnen

Liefst een paard die samen kan met een jonge ruin.

Locatie: palissaden, nijkerk/vathorst (vlakbij snelweg)


ik stuur je even een berichtje.

Bonique
Berichten: 260
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:02

Stal van Mirko Bus zit tegen Voorthuizen aan maar valt nog onder Nijkerk. Mooie stal, ruime boxen, zie de paarden altijd in een groepje op de wei staan. Volgens mij zijn er ook paddocks. Er is een binnen- en buitenbak en je zit op ongeveer 10/15 minuten stappen in het bos. Geen idee wat de kosten zijn en wat wel en niet inbegrepen zijn. Dan kan je het beste even contact opnemen met Mirko zelf. Zijn telefoonnummer staat op de website. http://www.stalbus.nl/

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34681
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:38

Nee zelf geen ervaring met genoemde stallen.

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 15:57

Stal Jacobs moet je wel van drukte houden. Er wordt veel georganiseerd zoals ponykamp crosslessen, wedstrijden. Heel leuk, maar het is wel druk!

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 17:19

Amado7 schreef:
Stal Jacobs moet je wel van drukte houden. Er wordt veel georganiseerd zoals ponykamp crosslessen, wedstrijden. Heel leuk, maar het is wel druk!


Ja dat had ik al gezien, ik houd wel van een beetje reuring. Maar de verzorging en de rijbakken moeten wel voldoende beschikbaar en goed zijn. Verder lijkt die stal mij wel erg fijn aangezien er een 20x60 bak is, dicht bij de vereniging om evt te lessen en dicht bij het bos.

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:41

Klopt. Stal Jacobs vind ik zeker een goede stal! En ze hebben nu 2 mooie bakken dus wel super. Alleen als ik me niet vergis hebben ze wel beperkte weidegang. /helemaal zeker weet ik dit niet.

Als je een beetje drukte niet erg vind is die stal zeker aan te raden. En helemaal als je ook in de sport zit of van afwisseling houdt :)

Braampje

Berichten: 120
Geregistreerd: 06-05-08

Re: Pensionstalling omgeving Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-20 18:58

Bedankt allemaal voor het mee denken. Ik ga mijn paard verhuizen naar M&M. Ik heb er een super gevoel bij en heel veel zin in

Patriesvis
Berichten: 25
Geregistreerd: 08-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 16:23

Hoi Braampje, ik sta op de wachtlijst bij ludmilla’s hoeve.
Wat was er voor jouw paard dat hij niet goed in de groep past? Is hij dominant of juist niet? En hoe zijn de andere paarden die er staan?

Groetjes

Patricia