Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 12:36

Ik weet niet of het hier goed staat, maar heeft iemand ervaring met De Paerdeshop?
Ik heb er 25 juni een bestelling geplaatst. Ik kreeg keurig een mail terug dat de bestelling betaald was en in behandeling was genomen. Vervolgens krijg ik een mail dat er iets niet op vooraad is en of dat een probleem is dat het wordt nagestuurd. Nee hoor, geen probleem.

Tot op heden, en 3 mailtjes en 2 voicemail berichten verder, nog geen reacties of spullen...
Het kan natuurlijk dat ze op vakantie zijn, maar dan doe je toch even bericht?
Ik ben ongeveer 130 euro kwijt nu, en nog geen spullen.

Heeft iemand ander nog meer slechte ervaringen met deze webshop?

Groetjes Claudia

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:37

Je krijgt inderdaad bij hun pas achteraf te horen dat ze alles voor je moeten bestellen, en dat duurt helaas erg lang. Ik kreeg uiteindelijk wel mijn bestelling.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 12:38

Pff, hoe lang is lang? En deden ze jou wel bericht? Volgende week wacht ik al een maand!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 12:39

Oei...ik weet wel dat ik er nooit weer wat bestel, slechte referenties...

Angelique81

Berichten: 108
Geregistreerd: 22-07-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 15:50

Heb ook een slechte ervaring met de paerdeshop.

Begin april had ik er iets besteld, na 2-3 weken had ik nog niets. Heb haar gemaild en ze zei dat ze het verstuurd had en dat het teruggekomen was omdat het huisnummer niet klopte. Ze vroeg me de adresgegevens te controleren en die klopten gewoon. Ik heb gevraagd of ze het nogmaals wilde versturen en daarop stuurde ze een e-mail met alleen: Ja (vind ik ook zeer onprofessioneel voor een bedrijf). Dus ik wacht weer een paar weken, maar er komt niets. Ben er weer achteraan gegaan en toen mailde ze dat het pakket die dag weer terug gekomen was omdat het huisnr weer niet klopte. Dat vond ik toch wat te toevallig!
Ik bestel vaak online en dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik heb haar toen gemaild dat ik het vertrouwen kwijt was en mijn geld terug wilde. Ze zou het geld overmaken, maar uiteraard liet dat weer op zich wachten. Toen heb ik gedreigd de Consumentenbond in te schakelen, daarna heeft zij het geld wel netjes binnen een paar dagen overgemaakt incl verzendkosten.

Heb overigens ook wel geprobeerd te bellen naar de paerdeshop, maar de telefoon wordt nooit opgenomen.

Ik zou iedereen afraden hier ooit iets te bestellen!

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:10

Ik heb een bestelling geannulleerd ooit, na te lang wachten, ik had inmiddels alles al van her en der binnen.
Nou, dan moest ik 25% annuleringskosten betalen??? Van de zotte

Flits__

Berichten: 667
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:18

Als het dezelfde shop is als nathalietjeb zegt, dan heb ikdaar ook slechte ervaringen mee.
Had van deze shop de 3de prijs gewonnen bij de prijsvraag van mei, 22 juni heb ik haar een pb gestuurd (had haar de week ervoor al benaderd via mail, maar daar wordt niet op gereageerd). kreeg te horen dat ze het zou uitzoeken. Vervolgens heb ik niks meer van haar gehoord, vorige week heb ik haar gepbt dat ze de prijs mag houden. Ik bestel daar niks meer.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 16:19

Jeetje..:\ ik heb wel voor 130 euro er spullen besteld. Kan ik iets inschakelen? Wordt er wel een beetje bang van...

Twirrekwpn

Berichten: 181
Geregistreerd: 23-04-12

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:44

Geen ervaring met haar maar Heb haar site even opgezocht maar voor zover ik weet moet je op je webshop een kvk nr tonen.. Ik kan m nergens vinden. Er zijn toch wettelijke verplichtingen waaraan een webshop moet voldoen?!..
Zag laatst al is haar site voorbij komen met n leuk hoofdstel twijfelde omdat ik m toch iets te duur vond maar nu blij dat ik m niet besteld heb na al jullie slechte ervaringen..

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:15

HAR-->ED

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:44

Moderatoropmerking:
Berichten die niet aan de Regels en Richtlijnen van ED voldoen verwijderd. Let er op dat het is toegestaan om een ervaring uit de eerste hand te plaatsen maar dat je deze ervaring wel neutraal en onderbouwd moet zijn.

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:43

MelissaLis heet ze geloof ik op Bokt?
Wellicht dat je via Bokt nog even haar te spreken kunt krijgen?

Ik heb geen ervaringen met de Paerdeshop trouwens hoor, maar ik ken Melissa nog van een aantal jaar terug. :)

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 10:50

Als ze niet op mailtjes en telefoontjes reageert doet ze dan helemaal niet op een pb denk ik... Ik zal eens uitzoeken welke instanties ik kan inschakelen.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 10:58

radar consumentenbond ... uh juridische adviseur??
vraag me af of je hiervoor ook geen aangifte moet doen wegens oplichting??

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:03

Moderatoropmerking:
Enkele berichten vewijderd. Deze gebruiker is niet geband van Bokt dus graag stoppen met speculatie daarover. Bedankt alvast.

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:04

Waarom staat dat dan in haar profiel Marga? :)

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:04

Dat is niet deze gebruiker en nu graag weer ontopic. Bedankt alvast.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 11:08

Ik heb op de site van de consumentenbond gekeken, en ik ga de politie inschakelen. De politie krijgt alle mailtjes die ik gestuurd heb en ik hoop dat ze haar wel kunnen bereiken. Ik zal haar nog 1 mailtje sturen, misschien dat ze zich nog bedenkt en de spullen toestuurt. Zo niet geef ik het uit handen.

Ik heb haar nog 1 mail gestuurd met de kans de spullen deze week te verzenden, anders geef ik het uit handen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 17-07-12 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:47

CK88 schreef:
Jeetje..:\ ik heb wel voor 130 euro er spullen besteld. Kan ik iets inschakelen? Wordt er wel een beetje bang van...

Heb je gepbt

melissa_lis
Berichten: 503
Geregistreerd: 16-01-05

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:54

Hallo

Alle bestellingen van bovenstaande mensen zijn bijna compleet.
Ir heeft een door start gemaakt vandaar dat het wat langer duurt,

Alles wordt natuurlijk verzonden inc een goedmaak cado

we hebben wel een kvk nr hoor

Artikel 12: Diversen

12.1 De Paerdeshop is gevestigd te Nieuwegein, en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nr: 09155348 0000
Het BTW-identificatienummer is nl 162767250b01

12.2 Gelieve alle correspondentie te zenden aan De Paerdeshop, Gestellaan 32, 3431 GN te Nieuwegein, of naar het e-mail adres info@depaerdeshop.nl

Groeten Melissa

melissa_lis
Berichten: 503
Geregistreerd: 16-01-05

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:56

Flits__ deze actie ging via een vriendin van mij
Hier heb ik niets mee te maken.
sorry

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 19:04

Oke, uiteindelijk dus toch antwoord gehad. En ze gaat de spullen opsturen.

Aan Melissa, het is klant vriendelijker dat je gewoon aangeeft dat er 3 weken levertijd is, dan weet de klant wat hem te wachten staat en waar hij aan toe is. Niet reageren op mail en telefoon wekt een hoop heisa op zoals je ziet.

Gr Claudia

melissa_lis
Berichten: 503
Geregistreerd: 16-01-05

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:06

Dat klopt helemaal.
Helaas doe ik dit naast mijn full time baan
Het komt echt in.orde

OnlyFroukje

Berichten: 1406
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:14

Hier wil ik graag eventjes op reageren, het komt nu net over alsof de paerdeshop zo slecht is..
maar de paerdeshop bestel ik alles en die is te vertrouwen, echter door dat Imperial riding niet levert,.. die hebben een doorstart gemaakt en leveren bar slecht! Kan melissa ook niks versturen. geloof me die bestelling komt er wel de schuldige is ir en niet de paerdeshop. Melissa levert ook liever binnen 24 uur maar ja, dan moet ze die bestelling wel binnen hebben gekregen van ir!

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Iemand ervaring met De Paerdeshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 21:58

ik denk dat dit het probleem niet is, maar de slechte (oftewel geen) communicatie vanuit de webshop

Dat is iets waar ze wel wat aan kan doen, simpel een mail naar de klant met uitleg, 9 van de 10x is dat geen probleem, maar zorg dat je in contact blijft met de klant, verschuil je niet achter de andere baan, daar heeft de klant niets mee te maken en is ook zijn/haar probleem niet.

Als je slim bent maak je een standaard mail met uitleg dat je naar alle klanten stuurt zodra ze een bestelling plaatsen, kost weinig tijd en de klant weet waar ze aan toe zijn.