Ik weet niet of het hier goed staat, maar heeft iemand ervaring met De Paerdeshop? Ik heb er 25 juni een bestelling geplaatst. Ik kreeg keurig een mail terug dat de bestelling betaald was en in behandeling was genomen. Vervolgens krijg ik een mail dat er iets niet op vooraad is en of dat een probleem is dat het wordt nagestuurd. Nee hoor, geen probleem.
Tot op heden, en 3 mailtjes en 2 voicemail berichten verder, nog geen reacties of spullen... Het kan natuurlijk dat ze op vakantie zijn, maar dan doe je toch even bericht? Ik ben ongeveer 130 euro kwijt nu, en nog geen spullen.
Heeft iemand ander nog meer slechte ervaringen met deze webshop?
Je krijgt inderdaad bij hun pas achteraf te horen dat ze alles voor je moeten bestellen, en dat duurt helaas erg lang. Ik kreeg uiteindelijk wel mijn bestelling.
Oei...ik weet wel dat ik er nooit weer wat bestel, slechte referenties...
Angelique81
Berichten: 108
Geregistreerd: 22-07-10
Woonplaats: Drenthe
Geplaatst: 16-07-12 15:50
Heb ook een slechte ervaring met de paerdeshop.
Begin april had ik er iets besteld, na 2-3 weken had ik nog niets. Heb haar gemaild en ze zei dat ze het verstuurd had en dat het teruggekomen was omdat het huisnummer niet klopte. Ze vroeg me de adresgegevens te controleren en die klopten gewoon. Ik heb gevraagd of ze het nogmaals wilde versturen en daarop stuurde ze een e-mail met alleen: Ja (vind ik ook zeer onprofessioneel voor een bedrijf). Dus ik wacht weer een paar weken, maar er komt niets. Ben er weer achteraan gegaan en toen mailde ze dat het pakket die dag weer terug gekomen was omdat het huisnr weer niet klopte. Dat vond ik toch wat te toevallig! Ik bestel vaak online en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb haar toen gemaild dat ik het vertrouwen kwijt was en mijn geld terug wilde. Ze zou het geld overmaken, maar uiteraard liet dat weer op zich wachten. Toen heb ik gedreigd de Consumentenbond in te schakelen, daarna heeft zij het geld wel netjes binnen een paar dagen overgemaakt incl verzendkosten.
Heb overigens ook wel geprobeerd te bellen naar de paerdeshop, maar de telefoon wordt nooit opgenomen.
Ik zou iedereen afraden hier ooit iets te bestellen!
Ik heb een bestelling geannulleerd ooit, na te lang wachten, ik had inmiddels alles al van her en der binnen. Nou, dan moest ik 25% annuleringskosten betalen??? Van de zotte
Flits__
Berichten: 667
Geregistreerd: 05-12-06
Woonplaats: Veendam
Geplaatst: 16-07-12 16:18
Als het dezelfde shop is als nathalietjeb zegt, dan heb ikdaar ook slechte ervaringen mee. Had van deze shop de 3de prijs gewonnen bij de prijsvraag van mei, 22 juni heb ik haar een pb gestuurd (had haar de week ervoor al benaderd via mail, maar daar wordt niet op gereageerd). kreeg te horen dat ze het zou uitzoeken. Vervolgens heb ik niks meer van haar gehoord, vorige week heb ik haar gepbt dat ze de prijs mag houden. Ik bestel daar niks meer.
Geen ervaring met haar maar Heb haar site even opgezocht maar voor zover ik weet moet je op je webshop een kvk nr tonen.. Ik kan m nergens vinden. Er zijn toch wettelijke verplichtingen waaraan een webshop moet voldoen?!.. Zag laatst al is haar site voorbij komen met n leuk hoofdstel twijfelde omdat ik m toch iets te duur vond maar nu blij dat ik m niet besteld heb na al jullie slechte ervaringen..
Berichten die niet aan de Regels en Richtlijnen van ED voldoen verwijderd. Let er op dat het is toegestaan om een ervaring uit de eerste hand te plaatsen maar dat je deze ervaring wel neutraal en onderbouwd moet zijn.
Als ze niet op mailtjes en telefoontjes reageert doet ze dan helemaal niet op een pb denk ik... Ik zal eens uitzoeken welke instanties ik kan inschakelen.
NathalietjeB
Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens
Geplaatst: 17-07-12 10:58
radar consumentenbond ... uh juridische adviseur?? vraag me af of je hiervoor ook geen aangifte moet doen wegens oplichting??
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03
Geplaatst: 17-07-12 11:03
Moderatoropmerking:
Enkele berichten vewijderd. Deze gebruiker is niet geband van Bokt dus graag stoppen met speculatie daarover. Bedankt alvast.
Dat is niet deze gebruiker en nu graag weer ontopic. Bedankt alvast.
CK88
Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-12 11:08
Ik heb op de site van de consumentenbond gekeken, en ik ga de politie inschakelen. De politie krijgt alle mailtjes die ik gestuurd heb en ik hoop dat ze haar wel kunnen bereiken. Ik zal haar nog 1 mailtje sturen, misschien dat ze zich nog bedenkt en de spullen toestuurt. Zo niet geef ik het uit handen.
Ik heb haar nog 1 mail gestuurd met de kans de spullen deze week te verzenden, anders geef ik het uit handen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 17-07-12 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
Blablabla11
Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06
Geplaatst: 17-07-12 16:47
CK88 schreef:
Jeetje.. ik heb wel voor 130 euro er spullen besteld. Kan ik iets inschakelen? Wordt er wel een beetje bang van...
Alle bestellingen van bovenstaande mensen zijn bijna compleet. Ir heeft een door start gemaakt vandaar dat het wat langer duurt,
Alles wordt natuurlijk verzonden inc een goedmaak cado
we hebben wel een kvk nr hoor
Artikel 12: Diversen
12.1 De Paerdeshop is gevestigd te Nieuwegein, en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nr: 09155348 0000 Het BTW-identificatienummer is nl 162767250b01
12.2 Gelieve alle correspondentie te zenden aan De Paerdeshop, Gestellaan 32, 3431 GN te Nieuwegein, of naar het e-mail adres info@depaerdeshop.nl
Oke, uiteindelijk dus toch antwoord gehad. En ze gaat de spullen opsturen.
Aan Melissa, het is klant vriendelijker dat je gewoon aangeeft dat er 3 weken levertijd is, dan weet de klant wat hem te wachten staat en waar hij aan toe is. Niet reageren op mail en telefoon wekt een hoop heisa op zoals je ziet.
Hier wil ik graag eventjes op reageren, het komt nu net over alsof de paerdeshop zo slecht is.. maar de paerdeshop bestel ik alles en die is te vertrouwen, echter door dat Imperial riding niet levert,.. die hebben een doorstart gemaakt en leveren bar slecht! Kan melissa ook niks versturen. geloof me die bestelling komt er wel de schuldige is ir en niet de paerdeshop. Melissa levert ook liever binnen 24 uur maar ja, dan moet ze die bestelling wel binnen hebben gekregen van ir!
ik denk dat dit het probleem niet is, maar de slechte (oftewel geen) communicatie vanuit de webshop
Dat is iets waar ze wel wat aan kan doen, simpel een mail naar de klant met uitleg, 9 van de 10x is dat geen probleem, maar zorg dat je in contact blijft met de klant, verschuil je niet achter de andere baan, daar heeft de klant niets mee te maken en is ook zijn/haar probleem niet.
Als je slim bent maak je een standaard mail met uitleg dat je naar alle klanten stuurt zodra ze een bestelling plaatsen, kost weinig tijd en de klant weet waar ze aan toe zijn.