Stalling/weidegang gezocht amstelv./uithoorn/aalsmeer/ouderk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_iza_
Berichten: 169
Geregistreerd: 04-08-08

Stalling/weidegang gezocht amstelv./uithoorn/aalsmeer/ouderk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 11:42

Voor een friese merrie van 4 ben ik op zoek naar stalling in de omgeving van amstelveen/uithoorn/aalsmeer/ouderkerk.

Alle grotere, bekendere pensionstallen en maneges in die omgeving ken ik, maar ik ben juist op zoek naar een wat kleinere stal. Liefs ook met weidegang in de winter, in ieder geval met genoeg mogelijkheden om ook in de winter naar buiten te gaan.

Verder is een goede bak ook belangrijk. Het hoeft geen binnenbak te zijn, maar wel een bak waar ook met slecht weer goed te rijden is. Uitrijmogelijkheden moeten er ook voldoende zijn.

Luxe is niet belangrijk, zelf mesten is geen probleem. Wel graag een stal waar gevoerd wordt en liefst ook waar de paarden worden buitengezet. Het is geen probleem om dat bv. met een rooster te doen.

anitaolja

Berichten: 649
Geregistreerd: 21-02-07
Woonplaats: amsterdam

Re: Stalling/weidegang gezocht amstelv./uithoorn/aalsmeer/ouderk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:16

Je kan bij stal Braam (website) kijken, zit aan de Amstel, is kleinschalig en voldoet aan je wensen, en een polder met ruiterpaden en het Amsterdamse bos is een half uur stappen....

xDon
Berichten: 1606
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Stalling/weidegang gezocht amstelv./uithoorn/aalsmeer/ouderk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 09:21

Weet niet of Mijdrecht ook een optie voor je is? Anders heb ik mogelijk wel een optie voor je!

liefaapie
Berichten: 7
Geregistreerd: 13-01-08

Re: Stalling/weidegang gezocht amstelv./uithoorn/aalsmeer/ouderk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:56

aan de nesserlaan zit een kleinschalige stal paarden komen het hele jaar door naar buiten wel alleen een buitenbak.