wie heeft er een plekje voor mij en mijn 2paarden[4021/6708]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
engel3
Berichten: 164
Geregistreerd: 13-02-07

wie heeft er een plekje voor mij en mijn 2paarden[4021/6708]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 09:19

ik zoek met enige spoed een goedkopere stalling voor mijn 2 paarden,[ruinen].
-ik zoek een fijne plek, waar ze lekker de hele dag naar buiten kunnen met eventueel een schuilstal,
-en ook een stal tot de beschikking hebben waar ze 's nachts kunnen staan,
vooral omdat de oudste 23 is,
-uitrijmogelijkheden zouden fijn zijn, en een goede bak,
-waar mensen hart voor de paarden hebben, en waar een goede energie hangt
stalprijs rond de 150,- ! met zelf mesten en eigen voer,

omgeving, Betuwe, Utrechtse Heuvelrug, Veenendaal, Wageningen

als je iets weet of een plekje hebt voor mijn 2 kanjers PB me dan,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:36

Ik heb géén idee van de stalprijs, maar er is plek vrij op Stal Klein Hoekelum in Bennekom (hoop niet dat jij daar toevallig nou net vandáán komt ofzo :P ).

xmarliez

Berichten: 4098
Geregistreerd: 31-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:48

Ik zag laatst een advertentie op een ander forum ik zal het even neerzetten. (Wageningen en ik dacht € 125 p/m)

Omdat er een wisseling is van een aantal paarden, bieden wij vanaf begin of eind september plaats voor nieuwe paardjes!

Wat wij bieden:
* 24/7 weidegang op een stuk land van totaal 3.5 hectare, met bosrand en paddock
* een gezellige groep paarden (haflinger, kruisingen arabier, welsh, draver, kwpn etc zowel oud als erg jong)in totaal 10 stuks
* een gezellige groep eigenaren die op een varierende, sociale en zo natuurlijk mogelijke manier met hun paard omgaan en houden van dingen samen organiseren (van tandartsafspraken tot gezamelijke lessen, wandelingen, trektochten)
* een plek waarvan je weet dat er elke dag iemand is die komt mesten en water vullen, en tevens alle paarden even checkt (je kan dus af en toe met een gerust hart van huis zijn)
* gras in de zomer, en zo ver het land het aanbiedt. Verder aanvullend kuilvoer in de winter.


Wat wij vragen:
* een paardje zonder ijzers
* een paardje wat binnen de groep lijkt te passen (omschrijving is gewenst:)
* een eigenaar die zich ook inzet op de wei. Naast vaste taken als drie maal per maand mesten, heeft ook ieder op de wei haar eigen taak (bv water vullen, kuil regelen, mest afvoeren etc etc). Daarnaast houden wij van een stuk betrokkenheid, betrouwbaarheid en verantwoordelijkheid. Sociale betrokkenheid (ofwel gezelligheid) is ook een wens:)

voor info en adres kan je mij mailen,
verder vraag ik je ook even een motivatie/ iets leuks over jou en je paard te schrijven zodat we daar allemaal alvast enthousiast over kunnen worden.

Wees er snel bij want het is heel leuk bij ons:)

Groetjes Selma
(mail naar: selma_klein@yahoo.com of bel naar 06-27246596)

engel3
Berichten: 164
Geregistreerd: 13-02-07

Re: wie heeft er een plekje voor mij en mijn 2paarden[4021/6708]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 11:55

bedankt voor jullie reacties!!