Gezocht: scheerder voor bang paard in Emst 1e week september

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Gezocht: scheerder voor bang paard in Emst 1e week september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 23:18

Ik ben op zoek naar een rustige, geduldige, ervaren scheerder voor mijn bang aangelegde paard in Emst. Bij voorkeur de eerste week van september.

Ik zoe naar iemand die liefst niet van heel ver hoeft te komen, of ruim in de tijd zit. Dit omdat ik een DA zal moeten laten komen om mijn paard te sederen. Omdat ik met de DA geen afspraak op de minuut nauwkeurig kan maken kan het zijn dat de scheerder even zal moeten wachten tot de DA er is.
Daarnaast zou het fijn zijn als de scheerder zo behendig is dat het scheren niet al te lang hoeft te duren, gezien de angst van het paard.

NB: het paard is ontzettend lief en betrouwbaar en doet absoluut geen kwaad, maar is zo bang voor het geluid van het scheerapparaat dat scheren zonder sedatie van de DA absoluut geen optie is helaas.

konijn

Berichten: 765
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Epe

Re: Gezocht: scheerder voor bang paard in Emst 1e week september

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 10:33

wij hebben hele goede ervaringen met catalyst hier op bokt. Zij heeft vorig jaar vlot, maar vakkundig en geduldig mijn merrie geschoren, was erg netjes

kaatje77

Berichten: 10444
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Gezocht: scheerder voor bang paard in Emst 1e week september

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:15


Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 17:37

konijn schreef:
wij hebben hele goede ervaringen met catalyst hier op bokt. Zij heeft vorig jaar vlot, maar vakkundig en geduldig mijn merrie geschoren, was erg netjes


Ik zie in haar profiel dat ze sinds 2006 niet meer op bokt geweest is, dus ik weet niet goed hoe ik haar moet bereiken.

Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 16:01

Scheerder gevonden, paard is gedaan, dus hier een slotje.