goede fysio omg Dronten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

goede fysio omg Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 23:46

Wie weet er een goede paardenfysiotherapeut omgeving Dronten?

Kennis van me loopt al maanden met een kreupel paard, niemand weet waar het vandaan komt zelfs de dierenarts kon en kan niets vinden. Paard heeft nu 3 maanden volledige rust gehad en loopt nog kreupel. We willen er nu eens een fysio naar laten kijken. Dus graag een bewezen en goede fysio.

Marion71
Berichten: 2377
Geregistreerd: 15-06-05

Re: goede fysio omg Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 00:32

Bij welke da is ze geweest en welke onderzoeken zijn er inmiddels uitgevoerd? De weke delen (banden, pezen, ligamenten, e.d.) zijn op een ro-foto of echo niet te zien. Veel da's kunnen niet meer dan dat en dus wordt er geraden en niet doorgestuurd.

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 00:43

Marion71 schreef:
Bij welke da is ze geweest en welke onderzoeken zijn er inmiddels uitgevoerd? De weke delen (banden, pezen, ligamenten, e.d.) zijn op een ro-foto of echo niet te zien. Veel da's kunnen niet meer dan dat en dus wordt er geraden en niet doorgestuurd.


Het is niet mijn paard en ik wil er niet te diep op ingaan. Er zijn genoeg foto's echo's en scans gemaakt, paard is bijna binnenstebuiten gekeerd.

We willen er nu een goede fysio oid naar laten kijken.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:18

Marion71 schreef:
De weke delen (banden, pezen, ligamenten, e.d.) zijn op een ro-foto of echo niet te zien.


Hoe kom je daar nou bij? De pezen, checkligamenten en banden zijn wel degelijk op een echo te zien!

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: goede fysio omg Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 00:11

niemand een goede tip?

PreciousViva

Berichten: 1605
Geregistreerd: 14-09-08
Woonplaats: Achel en Melle (Gent)

Re: goede fysio omg Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:15

Annette de Vogel! Zij is een holistisch dierenarts en heeft verschillende therapieën. Heeft voor mijn paard erg goed geholpen.