Goedkoop trailler vervoer Noord-Holland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wildheart
Berichten: 26
Geregistreerd: 03-08-10

Goedkoop trailler vervoer Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 21:47

Okay, ik heb een 4-jarige hengst , en ik wil hem dus laten casteren.
Alleen heb ik een probleem ; ik moet dus vervoer vinden vanaf Beverwijk (Noord-Holland) , naar Utrecht .
Ik ken alleen helemaal niemand die een grootrijbewijs heeft en ik zou zo snel ook niet weten waar / hoe ik mijn paard niet al te duur naar Utrecht kan laten vervoeren |(

is hier misschien iemand die een paardentaxi (ofzoiets dergelijks) weet in Noord-Holland (Kennemerland) die niet al té duur is ?

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Goedkoop trailler vervoer Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:50

Je topic staat verkeerd, maar ik heb al geTeMd :D
Even offtopic: Waarom wil je hem in Utrecht laten castreren? Wij laten het gewoon op stal doen!

On topic: Kan je de stalhouder niet betalen? Bij ons kan je hem huren en betaal je nog een benzineprijs. Of anders een lief stalgenootje? Ik heb laatst een paard weggebracht naar Duitsland voor een vriendin.

Dussss
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-02-10

Re: Goedkoop trailler vervoer Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:17

Kan je hem niet thuis laten castreren?

ingvdh

Berichten: 6379
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:33

off topic, als hengsten ouder zijn en gecastreerd moeten worden gebeurd dit vaak niet meer op stal, maar in een kliniek en die zijn dun bezaaid in Noord Holland. Voor zover kan ik TS begrijpen om dit in Utrecht te laten doen.

Verder, er zijn een paar mensen op bokt die tegen vergoeding jou en je paard vervoeren, ze adverteren regelmatig om EA-CO, ik geloof zelfs dat er een paar redelijk in de buurt zitten.
Anders stalgenoot?

Sowieso is het altijd handig een paar mogelijkheden achter de hand te hebben voor vervoer, voor het geval je op stel en sprong naar een kliniek toe moet.

elise t.

Berichten: 338
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 12:09

hoi,bokker drubibu doet het,kijk even in het profiel.
Groetjes....

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: Goedkoop trailler vervoer Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:57

TAO-->EA-GZ Diensten

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:21

elise t. schreef:
hoi,bokker drubibu doet het,kijk even in het profiel.
Groetjes....


Kan hem absoluut aanbevelen ! Eldert heeft mij al een paar keer geholpen met vervoer.
Je kan hem beter mailen dan een berichtje via Bokt, dan heb je het snelste antwoord.

eldertdegraaf@mobileemail.vodafone.nl

wildheart
Berichten: 26
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 16:31

De reden dat ik hem niet op stal kan laten castreren is inderdaad omdat hij daar te oud voor is :')

Ik zal inderdaad eens kijken op bokt ja , was helemaal niet in me opgekomen haha.