Gez. Kamer in Groningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:25

Hallo!

Vanaf september ga ik studeren aan de RUG en daarom ben ik nu heel hard op zoek naar een kamer. Sites als kamernet etc. werken helaas niet zo snel en gemakkelijk als ik had gehoopt, vandaar dat ik nu ook allerlei mogelijke andere manieren probeer, bijv. bokt :P

Ik zoek een kamer in- of rondom het centrum van Groningen vanaf 10 m² en een prijs (incl.) tot max. 350 euro per maand. Momenteel woon ik nog in Apeldoorn, dus het is niet te doen om dat iedere dag te bereizen met de trein.

International Business & Management is de studie die ik ga doen, ik ben 18 jaar en natuurlijk hartstikke gezellig, haha. Mijn hobby's zijn o.a. paardrijden (goh :Y)), lezen, reizen, mode en gezellige dingen doen met vrienden.

Dus zoek jij toevallig nog een huisgenoot, weet je iets, of heb je iets opgevangen over een vrije kamer... ik hoor het heel graag!

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:18

Ik weet misschien een kamer voor je in Groningen!! Gisteren is dit bericht mij ter ore gekomen. Ben zelf 38 jaar maar ken een hoop jongelui :D

Maar dit is echt stom toeval dat een goede kennis van mij daar weggaat, een huisgenoot HAAR kamer neemt en de kamer van de huisgenoot daardoor vrijkomt. :-)
Ik heb zojuist voor jou gebeld met Marlous en zij heeft mij het emailadres gegeven van degene waarvan de kamer vrijkomt.

De gunning van deze kamer, die eind augustus vrij komt, vindt plaats middels een hospiteeravond.
Hospiteeravond houdt in dat je wordt uitgenodigd en ga je wat drinken met de huisgenoten en hoor je snel of je wordt uitgekozen als huisgenoot.
Huurprijs is € 255,= inclusief en een behoorlijk mooie locatie in Groningen.

Misschien kan ik je helpen door het emailadres van de vertrekkende/verhuizende huisgenoot te geven?
Lijkt dat je wat?

Bereid jezelf vast voor op een leuk verhaal over jezelf wat je kan emailen en misschien wat leuke foto's erbij. Pas eventueel je Hyves aan want daar zullen ze geheid op gaan gluren. ;)

Mocht je interesse hebben dan kan ik je het email adres van de persoon geven. :-)

marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 19:39

Heel graag! Ik heb je even een pb'tje gestuurd.

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:59

Ik heb contact gehad met de betreffende persoon en heb jou zojuist een email gestuurd met de belangrijke gegevens.
Hopelijk vindt je het wat?
Laat me maar weten zodra je echt de kamer mag en gaat betrekken ;-)

marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 20:00

Ja, hartstikke bedankt! Ik ben al bezig met het opstellen van een leuk mailtje.
Mag ik succes hebben krijg je het uiteraard te horen!

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:20

Heb je al een emailbericht gestuurd?
Want die hospiteeravond is al snel. :-)

marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 21:21

Ja, ik heb hem wel gestuurd, maar nog geen reactie terug gehad...

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 07:09

Zometeen spreek ik mijn kennis weer die er ook op kamers heeft gezeten dus dan zal ik meer info vragen aan haar.
Misschien wil ze het nummer van de eigenaar van het pand geven.
Ik beloof niets maar hoop dat ik je verder kan helpen.

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:46

Even een update: ik heb haar niet kunnen spreken afgelopen donderdag. Misschien zie ik haar komende donderdag nog eventjes.
Heb jij ondertussen al wat gehoord?

marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Re: Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 00:00

Nee ik heb niets gehoord, maar ik heb zojuist een bezichtiging gehad bij een tijdelijke kamer (voor 5 maanden), en ik heb ervoor gekozen die te doen. Dan heb ik in ieder geval voorlopig iets en hoef ik niet te gaan stressen. Bovendien is het makkelijker om verder te zoeken vanuit Groningen en wanneer ik daar ook een beetje een netwerk opbouw kan ik hopelijk rond januari via via iets krijgen.

Toch heel erg bedankt voor al je moeite, ik waardeer het zeer!