Gez. Kamer in Groningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marle_sheila

Berichten: 780
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Groningen

Gez. Kamer in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 18:25

Hallo!

Vanaf september ga ik studeren aan de RUG en daarom ben ik nu heel hard op zoek naar een kamer. Sites als kamernet etc. werken helaas niet zo snel en gemakkelijk als ik had gehoopt, vandaar dat ik nu ook allerlei mogelijke andere manieren probeer, bijv. bokt :P

Ik zoek een kamer in- of rondom het centrum van Groningen vanaf 10 m² en een prijs (incl.) tot max. 350 euro per maand. Momenteel woon ik nog in Apeldoorn, dus het is niet te doen om dat iedere dag te bereizen met de trein.

International Business & Management is de studie die ik ga doen, ik ben 18 jaar en natuurlijk hartstikke gezellig, haha. Mijn hobby's zijn o.a. paardrijden (goh :Y)), lezen, reizen, mode en gezellige dingen doen met vrienden.

Dus zoek jij toevallig nog een huisgenoot, weet je iets, of heb je iets opgevangen over een vrije kamer... ik hoor het heel graag!

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:18

Ik weet misschien een kamer voor je in Groningen!! Gisteren is dit bericht mij ter ore gekomen. Ben zelf 38 jaar maar ken een hoop jongelui :D

Maar dit is echt stom toeval dat een goede kennis van mij daar weggaat, een huisgenoot HAAR kamer neemt en de kamer van de huisgenoot daardoor vrijkomt. :-)
Ik heb zojuist voor jou gebeld met Marlous en zij heeft mij het emailadres gegeven van degene waarvan de kamer vrijkomt.

De gunning van deze kamer, die eind augustus vrij komt, vindt plaats middels een hospiteeravond.
Hospiteeravond houdt in dat je wordt uitgenodigd en ga je wat drinken met de huisgenoten en hoor je snel of je wordt uitgekozen als huisgenoot.
Huurprijs is € 255,= inclusief en een behoorlijk mooie locatie in Groningen.