Verschillende vragen en problemen, wie helpt mij verder?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lx3
Berichten: 432
Geregistreerd: 13-08-09

Verschillende vragen en problemen, wie helpt mij verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 23:39

Hallo,

Ik heb een aantal dingen die ik graag zou weten, en die ik ook nodig heb. Misschien kun jij me hiermee helpen ik hoor het graag!

1. Ik zoek een workshop *(!!geen opleiding of cursus!!)* , waarin deze drie dingen tegelijk zitten.
Bachbloesem remedies (theorie, evt. praktijk) TTouch en verdere aromatherapie (theorie, praktijk) In ÉÉN workshop. Ik weet het ik eis nogal veel, maar weten jullie misschien iemand die deze drie in één doet?

2. Ik rijdt sinds kort wedstrijden. Ik vind het erg leuk om te doen en mijn paard heeft er ook erg veel plezier in. Het gaat ook wel redelijk. Ik zal even info erbij vertellen die misschien je kan helpen.
Ik heb een ruintje van net 6 jaar, zelf ben ik 13. Als ik op wedstrijd ga, heb ik nooit zo heel erg veel commentaar. Op de kleine dingetjes na, je kent ze wel. -niet rond-volte -scheef-aclijn. misschien niet de kleine dingetjes, maar je snapt, de dingen die je vaak tegenkomt. Nu heb ik bijna áltijd op mijn protecol staan. (ik rijdt op het moment B-proeven) HET PAARD IS TEGEN DE HAND (terwijl hij redelijk stelling loopt) en MEER AANLEUNING ?? Mijn vraag; wat doe ik eraan? In het begin toen ik hem net had, zeiden ze dat ook op les. Dit is toen best goed verholpen, op wedstrijd komt het terug, en als mijn instructrice meegaat zegt ze ook altijd van.. He, hij pakt het niet op.

HELP!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:18

WD --> EA GZ

Moderatoropmerking:
Je vraag over clinics hoort op een ander forum, ik heb je topic dus verplaatst. Jouw tweede vraag hoort ook in een ander forum, maar daarvoor is al een centraal topic waarin je zelf de vraag kunt stellen.
De poll heb ik verwijderd omdat deze niks met de 2 vragen te maken had.

lailapri

Berichten: 22142
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Verschillende vragen en problemen, wie helpt mij verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:01


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Verschillende vragen en problemen, wie helpt mij verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:58

Als je huidige instructrice je niet helpen kan, dan word het tijd voor een andere instructeur/trice. ;)
Als je goed les hebt,dan zul je het beter gaan snappen en kun je meer aan de nagevelijkheid werken. Succes!