Zadelmak maken Belgisch Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rapperijder
Berichten: 691
Geregistreerd: 21-04-09

Zadelmak maken Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 18:13

Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die goed zadelmak maakt in de omgeving van Hasselt in Belgisch Limburg. Wij hebben aan huis geen rijbak, enkel een weiland, dus bij voorkeur op verplaatsing.

krijntol
Berichten: 122
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re: Zadelmak maken Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 00:23


TurdusMerula

Berichten: 23911
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Zadelmak maken Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:44

Spirithorses! :j

Rapperijder
Berichten: 691
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 09:52

Bedankt voor de tips allebei.

Turdus, ik had misschien duidelijker moeten zijn: ik zoek geen westernstal, maar een "gewone".

TurdusMerula

Berichten: 23911
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Zadelmak maken Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:36

Spirithorses is hét adres voor dit soort dingen, vind ik. Ik heb zelf gezien hoe er meerdere paarden getraind werden. :)

Basis is basis, en los daarvan vind ik ze niet zo 'Western' (afgezien van het tuig).

Ze kijken daar absoluut goed naar het paard en zijn daarbij óók effectief; dat vind ik een supercombi die je weinig ziet... :)

10tje2
Berichten: 394
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:04

TurdusMerula schreef:
Spirithorses is hét adres voor dit soort dingen, vind ik. Ik heb zelf gezien hoe er meerdere paarden getraind werden. :)

Basis is basis, en los daarvan vind ik ze niet zo 'Western' (afgezien van het tuig).

Ze kijken daar absoluut goed naar het paard en zijn daarbij óók effectief; dat vind ik een supercombi die je weinig ziet... :)


Ik ben ook heel erg te spreken over Spirithorses! Zeer paardvriendelijk, veel kennis en kunde. Daarbij word je als eigenaar ook heel goed betrokken d.m.v. lessen. Je leert dus samen met je paard!