Dierenvrienden gezocht voor Man bijt Hond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Dierenvrienden gezocht voor Man bijt Hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 07:35

Man bijt hond is op zoek naar mensen die dol zijn op hun (huis)dier. Heeft u een bijzondere band met uw dierenmaatje of kent u een echte dierenvriend? Bel of mail dan met de redactie van Man bijt hond!

Neem contact op met Antoinette Kraal via www.manbijthond.nl

Rennie89
Berichten: 37299
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Dierenvrienden gezocht voor Man bijt Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:00

volgends mij zou ik binnen de doelgroep behoren met mijn Puk
<3 moet er even over nadenken :P

Anoniem

Re: Dierenvrienden gezocht voor Man bijt Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:17

ik ga er ook over nadenken :P is net wat voor mij....

Nickeltje

Berichten: 28267
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Dierenvrienden gezocht voor Man bijt Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 13:02

BB > EA-GZ

Elisa2

Berichten: 37748
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Dierenvrienden gezocht voor Man bijt Hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:25

En wat zou er daarna gebeuren dan?

Anto
Berichten: 31
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:30

Hallo! Ik ben Antoinette, ik werk voor Man bijt hond en deze oproep komt dus bij mij vandaan! Wat leuk dat jullie 'm op Bokt hebben gepost. Ik kwam daar net pas achter, omdat wij vanwege onze zomerstop een paar weken niet op onze redactie zijn geweest.

Ik kan een klein beetje meer toelichten waar ik naar op zoek ben. Wij willen in het kader van dierendag een aantal mooie 'portretten' (filmpjes) maken over mensen met hun (huis)dier. Dit kan een paard of pony zijn, maar kan natuurlijk ook een heel ander dier betreffen. En dan gaat het in het bijzonder over de band die je met je dier kunt hebben. Ik zoek mensen die het leuk vinden om te vertellen hoe dat bij hen is. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je heel veel hebt meegemaakt met je dier en dat er daardoor iets speciaals is gegroeid. Maar misschien is dat helemaal niet het geval maar zijn jullie wel heel close of hebben jullie een speciale connectie. Kortom, het kan eigenlijk alle kanten op.

Op dit moment ben ik op zoek naar mensen die het eventueel leuk zouden vinden om mee te werken. Je kunt je aanmelden via de link naar onze website die hier in de bovenste post gezet is. Dan neem ik vervolgens contact met je op om wat meer te horen over jou en je dier. Dus heb je interesse, laat het me weten!

Groetjes, Antoinette