Paardentandarts gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hollsteiner
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-03-08

Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 19:50

Hallo,

Ik heb op zoek naar een zeer kundige ervaren paardentandarts in de buurt van Leiden ZH.
Wie o wie kan mij er één aanraden?

Alvast bedankt!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 19:59

Ik heb de mijne via internet en komt door het hele land. Ik was echt superblij met hem...een hele rustige en kundige jongen. En handmatig vijlen. Zijn website is www.paardentandarts.nl. Als je wilt heb ik eventueel ook telefoonnummer voor je.

DubbelFun

Berichten: 88824
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 20:39

Bekijk het profiel van Jackie en PB haar eens :D
Ik ben zeer over haar te spreken :)

saskia_drost

Berichten: 1158
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 20:46

Ik heb een hele goede, heb alleen geen flauw idee hoe ze heet :o
Klein vrouwtje maar ik vind haar zeer goed en rustig te werk gaan.
Ze is wat aan de dure kant, betaalde de vorige keer 110,-, maar volgens mij zat daar ook een redelijk voorrij bedrag bij.
Ik weet ook niet waar ze vandaan komt maar mijn paard staat in Leiden dus ze komt in ieder geval in jouw regio.

Mocht je haar 06 nummer willen hebben moet je maar even een PB-tje sturen.

DubbelFun

Berichten: 88824
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 20:56

Blond, halflang haar met krullen/slagen ??

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 20:58

Misschien ook wel belangrijk....ik betaalde 50 euro voor de behandeling (gratis als je paard niets heeft) en 20 euro voorrijkosten. Deze kon ik toen delen met mijn stalgenootje die ook haar paard liet behandelen door deze tandarts.

reina

Berichten: 638
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:00

Ik ben heel tevreden met Daan Staller (http://www.paardentandartsstaller.nl). Hij werkt secuur, legt goed uit en was drie jaar geleden de eerste die het aandurfde het moeilijke gebit van mijn mini-shet te behandelen, met een verbluffend resultaat! Ook voor mijn andere paard laat ik hem met regelmaat komen.

saskia_drost

Berichten: 1158
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:04

DubbelDun schreef:
Blond, halflang haar met krullen/slagen ??


Ja volgens mij wel. Beetje accent volgens mij...
(ik vind het wel wat on-profesioneel van mezelf dat ik niet eens weet hoe de tandarts van mijn paard heet... :o )

DubbelFun

Berichten: 88824
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:07

@saskia_drost : dan hebben we het over dezelfde :D
Ingrid vd Oever dus (Jackie op Bokt).

saskia_drost

Berichten: 1158
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:10

Moet eerlijk zeggen dat de naam Ingrid me nu wel iets gaat zeggen...
Maar nogmaals, ik was/ben zeer tevreden over haar!!! Moet haar trouwens binnenkort maar weer is bellen...

edit; Heb even op haar site gekeken (die van 'jackie' hier op Bokt) en het 06 nummer klopt met die ik in mijn mobiel heb staan :D

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 22:31

Tandarts dus dienst gezocht.

VSW-->EA-GZ Diensten

Hollsteiner
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 22:48

reina schreef:
Ik ben heel tevreden met Daan Staller (http://www.paardentandartsstaller.nl). Hij werkt secuur, legt goed uit en was drie jaar geleden de eerste die het aandurfde het moeilijke gebit van mijn mini-shet te behandelen, met een verbluffend resultaat! Ook voor mijn andere paard laat ik hem met regelmaat komen.



Hele goede duidelijke website, ik heb gemaild voor info. Bedankt!

Hollsteiner
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 22:49

saskia_drost schreef:
Ik heb een hele goede, heb alleen geen flauw idee hoe ze heet :o
Klein vrouwtje maar ik vind haar zeer goed en rustig te werk gaan.
Ze is wat aan de dure kant, betaalde de vorige keer 110,-, maar volgens mij zat daar ook een redelijk voorrij bedrag bij.
Ik weet ook niet waar ze vandaan komt maar mijn paard staat in Leiden dus ze komt in ieder geval in jouw regio.

Mocht je haar 06 nummer willen hebben moet je maar even een PB-tje sturen.



Ik vind 110,- wel heel veel. Vorige keer was ik 15 euro kwijt. :+ Ben alleen dat nummer kwijt omdat mijn telefoon stuk is gegaan. Geen idee meer hoe die man heet.

reina

Berichten: 638
Geregistreerd: 03-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 08:54

Hollsteiner schreef:
saskia_drost schreef:
Ik heb een hele goede, heb alleen geen flauw idee hoe ze heet :o
Klein vrouwtje maar ik vind haar zeer goed en rustig te werk gaan.
Ze is wat aan de dure kant, betaalde de vorige keer 110,-, maar volgens mij zat daar ook een redelijk voorrij bedrag bij.
Ik weet ook niet waar ze vandaan komt maar mijn paard staat in Leiden dus ze komt in ieder geval in jouw regio.

Mocht je haar 06 nummer willen hebben moet je maar even een PB-tje sturen.



Ik vind 110,- wel heel veel. Vorige keer was ik 15 euro kwijt. :+ Ben alleen dat nummer kwijt omdat mijn telefoon stuk is gegaan. Geen idee meer hoe die man heet.


Oh, dan is Daan misschien ook niet wat je zoekt. Hij kostte mij de laatste keer 125 euro. Kanttekening daarbij is dat ik mijn paard daarvoor wel eens voor 50 euro heb laten behandelen en twee maanden later eens de gelegenheid had rustig in de mond te kijken. Toen ontdekte ik hoe weinig hij eigenlijk had gedaan (nog steeds scherpe randen, en ook hele stukken 'overgeslagen'). Dan is 50 euro ineens erg veel geld, hoe goedkoop het ook leek naast het geld dat ik bij Daan kwijt was. Sindsdien wil ik graag een tandarts waarbij ik zelf ook kan 'voelen', alleen dan heb ik garantie dat er in de mond ook echt goede dingen zijn gedaan. Maar ik denk dat je zelf het best kan bepalen wat je er voor over hebt en wat er precies nodig is voor jouw paard.

wessjuhh

Berichten: 462
Geregistreerd: 23-06-07

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:00

Ik heb altijd John Kegge http://www.happyhorse.nl/ Deze man woont in Duitsland maar komt in principe overal. Hij is heel rustig en werkt altijd zonder verdoving, als het nodig is om eerst een half uur met een paard te kroelen om hem te laten ontspannen dan doet hij dat ook. Zo durft hij ook toe te geven waneer het verstandiger is om bepaalde handelingen in een kliniek uit te voeren.
Qua kosten is hij ook reeel, heeft je paard niets betaal je niets!

saskia_drost

Berichten: 1158
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:16

110,- ís veel geld, maar ik was er zeker van dat het gebit van mijn paard echt goed gedaan was.
Had een paar weken daarvoor iemand anders laten komen, was via stal geregeld. Die man (weet zijn naam niet) heeft 15 paarden in 1 uur gedaan!! En dan 40 euro vragen. Dat vond ik te gek voor woorden.
Ik heb toen Ingrid gebeld, en het gebit van mijn paard zat nog vol met haken etc. Zij is toen ook 1 uur bezig geweest, maar wist daarna wel zeker dat het goed gedaan was!

Ik vind niet dat je op dit soort dingen moet bezuinigen, het is toch heel belangrijk voor je paard; een goed gebit.

Anoniem

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:14

Ik ben erg tevreden over Albert vd Graaf. Ik weet niet of hij in Leiden komt, maar je bent slechts 1 telefoontje of mailtje van het antwoord vandaan; http://www.albertvandergraaf.nl/
Rustig, legt goed uit, vijlt handmatig, en niet idioot duur.

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:26

Ik heb ook albert van de graaf voor mijn paarden ben ook erg tevreden

Anoniem

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:32

*grinnik* ja ik had hem op aanraden van jou :j

Hollsteiner
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-03-08

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 13:03

Hmm... jullie hebben gelijk. Er wordt uiteraard niet bezuinigd op mijn paard. Ik ga de genoemde namen eens op stal laten vallen. Kijken wat de reacties zijn.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:24

John Kegge ken ik inderdaad ook. Ook een hele fijne man. Hij is opgeleid in hetzelfde instituut als diegene van paardentandarts.nl. Bij Reinier van paardentandarts.nl mag je ook voor en na de behandeling voelen.

wessjuhh

Berichten: 462
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:21

spokie79 schreef:
John Kegge ken ik inderdaad ook. Ook een hele fijne man. Hij is opgeleid in hetzelfde instituut als diegene van paardentandarts.nl. Bij Reinier van paardentandarts.nl mag je ook voor en na de behandeling voelen.



Klopt dat is bij John ook zo, kan je zelf voelen wat het verschil is met voor en na:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:28

wessjuhh schreef:
Ik heb altijd John Kegge http://www.happyhorse.nl/ Deze man woont in Duitsland maar komt in principe overal. Hij is heel rustig en werkt altijd zonder verdoving, als het nodig is om eerst een half uur met een paard te kroelen om hem te laten ontspannen dan doet hij dat ook. Zo durft hij ook toe te geven waneer het verstandiger is om bepaalde handelingen in een kliniek uit te voeren.
Qua kosten is hij ook reeel, heeft je paard niets betaal je niets!


Ik heb ook al jaren John Kegge voor mijn paarden, hij is heel relaxt en neemt de tijd voor je paard. Zelfs mijn lastigste peerd die normaal niet zo dol op mannen aan haar lijf is kan hij zonder problemen behandelen. En idd wanneer er iets is waarvan hij denkt dat het verstandiger is om door een kliniek te laten uitvoeren zal hij niet zelf gaan klooien maar je dat eerlijk vertellen.

Lougino

Berichten: 1450
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Paardentandarts gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:31

Christie Dreessen, werkt vanuit kliniek de raaphorst in Wassenaar. Doet wel alles elektrisch dus dat moet maar net je voorkeur hebben. Ze komt ook aan huis. Voor nummer stuur even een pb. Is in ieder geval echt aan te raden zeker als je paard een "probleem" mond heeft.

Erna_

Berichten: 8834
Geregistreerd: 03-04-08
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:36

Ik laat ook altijd John Kegge komen voor mijn paard. Ben supertevreden over hem.

Hij is altijd rustig, neemt de tijd ervoor en zoals hierboven al gezegd is: is er niets aan de hand, dan betaal je ook niets behalve de voorrijkosten.
En die waren de laatste keer een tientje.... valt ook wel overheen te komen :D