Website bouwen in ruil voor fotoshoot?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sukana

Berichten: 686
Geregistreerd: 06-02-05

Website bouwen in ruil voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 23:02

Hoi websitemakers,

Al een langere tijd wil ik graag een toonbare website hebben om mijn foto's/portfolio op te tonen. Heb zelf er eentje in elkaar kunnen flansen met hulp van weebly, maar toch is dit niet helemaal waar ik mee door wil. Aangezien ik zelf niet handig ben met websites bouwen, maar wel met foto's maken ben ik opzoek naar iemand die het in ruil voor foto's zou willen doen. Uiteraard zijn de serverkosten voor mij. Wel een echte pre is dat ik de site zelf kan onderhouden.

AfbeeldingAfbeelding

Indien afstand een probleem is, dan heb ik daar voor als oplossing een weekOVkaart. Deze is echter wel alleen pas na 16 augustus weer geldig, tot die tijd wel 40% korting. Eventueel wachten tot 16 augustus is wat mij betreft geen probleem.

Fotoshoot mag naar eigen wens ingevuld worden. Als ik er ben dan neem ik graag alle tijd voor een mooi resultaat.

Heb zelf wel een paar ideeën en voorbeelden hoe ik de site er graag uit zou willen laten zien voor het gemak. Benieuwd? Stuur me gerust een pb :) Graag ook andere reacties via de pb.

Groeten,
Suzanne den Engelse

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

cissy

Berichten: 19866
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 12:15

Ik gebruik website X5 en dat is echt supermakkelijk en best uitgebreid, het enige wat je nodig hebt is elementaire computerkennis en een domeinnaam met een FTP server. Dan kun je thuis lekker aan de slag en uploaden is een makkie dat doet ook het programma voor je. Ik ben blond en het is mij ook gelukt 8-)

Programma kost via Ebay of Amazon ongeveer 45,-, of gewoon in de winkel in NL voor 70,- (je kunt ook een kopie verkrijgen via internet maar dat is niet aan te raden, dan gaan je foto's op zn kop en tekst gaat scrollen)
Als je een beetje handig inkoopt krijg je het eerste jaar webhosting gratis bij je pakket, let op de groene sticker op de verpakking. (Let wel op, koop de evolution 8 pack en niet de kleine versie compact 8)

Verder kun je een domeinnaam en hosting zo duur maken als je zelf wilt. Ik betaal 45,- per jaar voor mijn site. Zie onderschrift, zelf gebouwd. Ook onze stalsite heb ik gebouwd http://www.paardenpension-zieltjens.nl en ik heb het pakket pas een maand. :D

voor voorbeelden van sites kun je kijken bij http://www.websitex5.com/gallery/
Ik wil je best helpen met de 1e opzet, dat is geen enkel probleem.

voor meer info weet je me te vinden :)

irritantje

Berichten: 637
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Website bouwen in ruil voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 06:29

ik zou ook website x5 aanraden.

net als bovenstaande gebruikikd at::) (bovenstaande is via mij mee in aaraking gekomen lol)

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:11

Kijk eens op www.one.com Hebben een heel handig progamma erbij dat je zelf je site in elkaar kan zetten. ;)

skyline

Berichten: 2643
Geregistreerd: 19-04-08
Woonplaats: Almere

Re: Website bouwen in ruil voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 12:12

Kijk anders op moonfruit.com
Het is echt easy :)

Sukana

Berichten: 686
Geregistreerd: 06-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 12:25

Bedankt voor de reacties! Zitten zeker hele bruikbare dingen tussen :)

Jorinda

Berichten: 13466
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Website bouwen in ruil voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:04

Je kan ook een domeinnaam kopen voor 9,- per jaar op www.mijndomein.nl en dan je weebly-site daaraan koppelen, zo heb ik het ook gedaan ( www.jorindabijlenga.nl ) en je kan je site gewoon op weebly onderhouden.

coiyaes
Berichten: 74
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: kockengen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:06

Hoi als je op mijn site kijkt kan je via mijn site naar de 123website .
heel makkelijk en goed zelf te bouwen , je kan het gratis een maand proberen .

kijk op www.goiyajewels.nl of op www.staldebonteheer.nl

dan rechts kan je op de tekst klikken .
gr esther