Clinic van A de Both in Oostzaan

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Clinic van A de Both in Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 13:28

Ik ben bezig met het organiseren van een clinic ,gegeven door A de Both (www.hoefkatrol.com) op 'onze' stal Taams te Oostzaan. Er zal plaats zijn voor 10 paarden, bij ons is er reeds veel intresse toch wil ik ook mensen v buiten onze stal de kans geven mee te doen. Ook is het mogenlijk om gewoon te komen kijken. De kosten van het meedoen aan de clinic of het kijken weet ik nog niet, daar dit zal afhangen van het aantal deelnemers/kijkers. Maar zodra ik kan geef ik een indicatie door.
Als je intresse hebt laat het me dan weten dan kijk ik of ik je in kan delen. Vind het wel handig om te weten waarom je mee zou willen doen met je paard, om zo een beetje te kijken hoe we een intessante dag kunnen maken.
Waarschijnlijk zal de clinic plaats vinden in een weekend in april of mei de exacte datum krijg ik nog door.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 00:35

Ik heb zeker interesse. Vind het erg moeilijk om mijn paard recht te laten lopen en in stap is ze gemakkelijk onregelmatig en ze kantelt haar hoofd.

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 11:33

DendroFleur schreef:
Ik heb zeker interesse. Vind het erg moeilijk om mijn paard recht te laten lopen en in stap is ze gemakkelijk onregelmatig en ze kantelt haar hoofd.



Ik ga je op de hoogte houden van de datum en de prijsindiatie zodra ik meer weet.

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Re: Clinic van A de Both in Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 13:41

Ik heb vast de datum waarop de clinic plaats zal vinden, nl 16 april de exacte tijd volgt nog en de prijsindicatie zal voor de ruiters 30 euro zijn en voor de kijkers 10 euro worden.