Indoor Wierden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noon
Berichten: 2018
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Overijssel, Enschede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:27

directlady schreef:
ik ben er gister geweest om te groomen en morgen(vrijdag) ook weer heen om te groomen bij gijs mosman:P

wie wil meeten?


haha, je gaat me toch niet vertellen dat je dat leuk vindt he haha! neej grapje:p


ennuh, jodyB: helaas, ik was nog veelste brak van donderdag en vrijdag om zaterdagavond nog naar wierden te gaan...
eigenlijk zou ik er nog heen om een van die internationale ruitertjes mentaal te steunen maar helaas...geloof dat ie nu beetje boos is...snik snik snik...

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2471
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:40

ik niet jammer genoeg . ik wou wel maar ik heb twee paarden nikita (uit dongen) woody(van die manege een zwarte 17 jarige merrie moederstaat ernog)

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2471
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 13:43

mischien kan iemand haar . als je dat weet wil je dan a.u.b een e-mail sturen.

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 22:04

Noon schreef:
ennuh, jodyB: helaas, ik was nog veelste brak van donderdag en vrijdag om zaterdagavond nog naar wierden te gaan...
eigenlijk zou ik er nog heen om een van die internationale ruitertjes mentaal te steunen maar helaas...geloof dat ie nu beetje boos is...snik snik snik...


Schop onder de kont geven

Was vrijdag wel een heel mooi feestje he, ik was er zaterdagavond nog slecht van

manzano

Berichten: 23982
Geregistreerd: 22-10-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 23:31

Mariek87 schreef:

Was vrijdag wel een heel mooi feestje he, ik was er zaterdagavond nog slecht van


Same for me!!! Alleen de muziek viel zwaar tegen in vergelijking met eerdere jaren.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 02:24

manzano schreef:
Mariek87 schreef:

Was vrijdag wel een heel mooi feestje he, ik was er zaterdagavond nog slecht van


Same for me!!! Alleen de muziek viel zwaar tegen in vergelijking met eerdere jaren.


De muziek was inderdaad minder...maar jij maakte de avond weer helemaal goed hoor!

manzano

Berichten: 23982
Geregistreerd: 22-10-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 10:01

En bedankt

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 15:37

Ze draaiden wel van alles toch?

ik weet het eigenlijk niet zo goed meer

Noon
Berichten: 2018
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Overijssel, Enschede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:06

Mariek87 schreef:
Noon schreef:
ennuh, jodyB: helaas, ik was nog veelste brak van donderdag en vrijdag om zaterdagavond nog naar wierden te gaan...
eigenlijk zou ik er nog heen om een van die internationale ruitertjes mentaal te steunen maar helaas...geloof dat ie nu beetje boos is...snik snik snik...


Schop onder de kont geven

Was vrijdag wel een heel mooi feestje he, ik was er zaterdagavond nog slecht van


haha, het was zeker weten mooi en had het echt niet willen missen ondanks dat ik er zaterdagavond echt nog super slecht van was...

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Re: Indoor Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:40

en nu even voor iedereen die de playbackshow gemist heeft

sugar lee hooper, (indentiteit zal om privacy redenen niet bekend worden gemaakt ).
Afbeelding

en vicky young die 's avonds nog wilde avonturen beleefde met piet raymakers jr. op een tafel in de pub en waar onze voorzitter nog dagelijks nachtmerries van heeft

Afbeelding

manzano

Berichten: 23982
Geregistreerd: 22-10-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:02

Wat ze draaiden weet ik eigenlijk ook niet meer Maar je hoorde meer bass dan muziek of tekst......de volumes stonden niet zo goed afgesteld.

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:34

haha, ik was er ook geweest bij de puissance..

Beetje laat maar toch