De Stormruiter: wie?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Re: De Stormruiter: wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:12

Lol die witte percheron was geniaal, mr de hengst heeft elk moment dat ie in beeld was met zijn leuter tegen zijn buik staan tikken :') Vond het wel een beetje jammer van zangmevrouw er op dat ze niet eens zelf durfde stappen of zo. Beest heeft de hele voorstelling geen kik gegeven en enkel lekker brokjes staan munchen :')

pillow
Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:49

Hoppit schreef:
Lol die witte percheron was geniaal, mr de hengst heeft elk moment dat ie in beeld was met zijn leuter tegen zijn buik staan tikken :') Vond het wel een beetje jammer van zangmevrouw er op dat ze niet eens zelf durfde stappen of zo. Beest heeft de hele voorstelling geen kik gegeven en enkel lekker brokjes staan munchen :')

Die zangmevrouw was wel Ellen ten Damme hoor. Jij hebt wel goed opgelet kennelijk . Wie zegt dat ze niet durfde? Die kan wel rijden, maar dat paste gewoon niet in de voorstelling denk ik. Ze deed toch allerlei acrobatische dingen.
Ik kreeg het idee dat de Pecheron gedrogeerd was. Zijn leuter hing er gewoon uit (tikte niet tegen de buik) en verder was hij ook enorm suf.

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: De Stormruiter: wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:06

Dat heb ik ook gedacht, dat hij wat tranquigel gehad zou hebben. Hij stond bepaald niet tegen zijn buik aan te tikken, eerder half te slapen.

Joltsje

Berichten: 9033
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: De Stormruiter: wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:07

Bij onze voorstelling had hij m er ook uit hangen. Zou dus goed kunnen

Hoppit

Berichten: 1865
Geregistreerd: 23-03-10
Woonplaats: Leersum <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:56

pillow schreef:
Hoppit schreef:
Vond het wel een beetje jammer van zangmevrouw er op dat ze niet eens zelf durfde stappen of zo. Beest heeft de hele voorstelling geen kik gegeven en enkel lekker brokjes staan munchen :')

Die zangmevrouw was wel Ellen ten Damme hoor. Jij hebt wel goed opgelet kennelijk . Wie zegt dat ze niet durfde?


Na ja, ik heb geen tv en werkelijk ook geen idee waar k ze van zou moeten kennen? Kon prima n stukkie zingen, daar niet van. Maar moest vnl lachen met dat stokje dat naast haar gebracht werd om vast te houden en vervolgens wordt ze in allerlei lenige bewegingen van dat paard afgetild. Maar ach, vond ik grappig, hoef jij niet dezelfde mening over te hebben.

T was een leuke show, heerlijk vooraan gezeten als haringen in een tonnetje ^^ Jehol vond ik echt geniaal, uiteraard owv de Comtois :p, maar dat onder een paard doorklauteren in volle galop #lifegoals

FriesWytske
Berichten: 9900
Geregistreerd: 05-08-06

Re: De Stormruiter: wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 09:10

Bij onze voorstelling zat Ellen ten Damme gewoon op het paard.

pillow
Berichten: 7818
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:55

FriesWytske schreef:
Bij onze voorstelling zat Ellen ten Damme gewoon op het paard.

bij mij ook hoor. ze zat er op en deed acrobatische toeren terwijl ze zong

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: De Stormruiter: wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:57

Ik ben een paar weken geleden geweest en heb nog steeds de muziek in mijn hoofd. Ik vond het heel gaaf en als wij konden gingen we zo nog een keer!

marley93

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 21:09

Oef, ik ben afgelopen zondag bij de allerlaatste voorstelling geweest.
Wat heb ik genoten! Kippenvel, en ook even tranen bij een paar hele mooie stukjes. En wat is er goed humor ingeschreven! Het hele stuk was echt prima in balans, en ik heb totaal niet het gevoel gehad dat ik drie uur heb gezeten.
Enige waar ik me een beetje aan ergerde is dat de actrice die Elske(?) speelde, het paard tijdens het longeren enorm hard in galop probeerde te krijgen. Zij blokkeerde het paard van voren (waarschijnlijk onbewust), dus paard wilde niet. Prima, maar laat het dan lekker gaan. :Y) Een dravende Fries is ook ‘skitterend’ toch?

Heb na de show de novella gekocht, zin om aan te beginnen!