Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:44

Ik ook! Ik heb je vandaag niet gezien maar als ik je zie zeg ik hallo. En tegen Kelly moet ik ook hallo zeggen mss :D

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:46

poes schreef:
Ik ook! Ik heb je vandaag niet gezien maar als ik je zie zeg ik hallo. En tegen Kelly moet ik ook hallo zeggen mss :D

Zeker!

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:50

Ben benieuwd naar morgen, heb niet veel vaste dingen gepland, enkel om 13;30-13:45 dan een demo van een vriendin van wie ik 2 vrijkaartjes heb gekregen :D Verder loop ik rond met camera :)

Ben altijd te verlegen ofzo voor de bokt lounge, misschien toch even een kijkje nemen :+ Denk niet dat mensen me gaan herkennen ook haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101799
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:51

Het is daar echt gezellig hoor! Vanmiddag nog even met Bart zitten praten. :D Ze zijn allemaal heel tof dus ga gewoon es kijken!!

Lous

Berichten: 24248
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:54

We hebben nog een paar plekken vrij voor de workshop touwhalster knopen. Dus als je op tijd op het terrein bent kun je je nog inschrijven. ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101799
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:56

Ik doe al mee. :Y)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:57

Ik heb Bart ook al veel gespot :D maar ik durf ook net wat zeggen. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet erg verlegen ben. Maf!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:57

Lous schreef:
We hebben nog een paar plekken vrij voor de workshop touwhalster knopen. Dus als je op tijd op het terrein bent kun je je nog inschrijven. ;)


O dat is leuk!

Lous

Berichten: 24248
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:59

Was ook meer bedoeld voor hamsterfan. :j :D
Maar uiteraard is iedereen welkom, maar let op vol=vol. ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101799
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:59

Ja doe mee!!!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:00

O mss wel! Zo meteen programma maken. Dan maak ik eindelijk een halster voor de pony :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101799
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:01

Zie, goeie reden! :))

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:02

Ik had vanmiddag meegedaan aan sleutelhanger maken :)
Voelde me oud _O-
Maar kon de kleinere meiden goed helpen :)
Waren een paar meiden haar vergeten dus die lopeb ook met mijn ponys rond :=

Shoppen viel tegen, bijna niks voor minis
Voornamelijk veel dekjes en supplementen.


Was wel erg gezellig :D
Wou de unicorn nog op maar dit jaar nog overgelagen, ribben zijn net geheeld dus even oppassen met vallen :)) zag er wel erg leuk uit

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:03

Als ik het zo lees hebben dochterlief en ik geluk gehad.
Vanochtend 20 minuten file op 800 meter van het terrein om vervolgens op het terrein zelf te kunnen parkeren.
Wij reden om zeven uur van het terrein af en toen was het erg rustig en konden we gewoon over een hele rustige weg naar huis.
We hebben het erg leuk gehad. Dochterlief is allesbehalve fan van Britt dus wel zo lekker rustig

xLiez

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:04

NathalietjeB schreef:
Nu ga ik heel bokt over mij heen krijgen..
Maar wat is horse event een mega penny event geworden :wow: :=
Sommige standhouders zijn ongeïnteresseerde botte figuren, de penny piste over stemde de andere binnen piste.
Dr was van sommige clinics geen hol van te verstaan.

En dan al die meet en greets :n dat mag van mij echt weg blijven van horse event.

Voorlopig voor aantal jaar genezen


Dit. Volgende keer kunnen ze het beter penny event of paardenpraat tv event noemen :') sommige standhouders hadden er volgens mij totaal geen zin in.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:04

Jaaaa nu mag het :D

Sorry onbekend meisje die het heel goed deed :+


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxxmh

Berichten: 3491
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:30

Na de slechte start wat betreft de file en parkeren (ver van het terrein af) verder wel een leuke dag gehad!

Jooliieen

Berichten: 2002
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:30

Ik ben ook weer thuis! 1 uur en 3 kwartier rijden met trailer, dan was Ermelo toch wel beter ;) Gelukkig geen file gehad, de heenweg ontweken en de terugweg op tijd (rond half 7) vertrokken.
Maar wat een verschil met gister! Vond het vandaag wel erg druk, lange rijen bij de stands etc en heel veel pennymeisjes inderdaad ;)
Had toevallig nog iemand foto’s gemaakt / gefilmd van 14:20 uur tot 14:40 uur in de ondernemershal? (Beoordeling van het exterieur).
Op naar morgen!

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 23:36

Op dat moment ben ik net bij een demo kijken, heb 2 vrijkaartjes van een vriendin gehad in ruil voor het fotograferen van haar demo. Die duurt van 13:30-13:45, maar kom zeker even langs :)

Die unicorn is heel leuk, misschien gaan we die ook nog even proberen. Heb ook nog nooit z'n stier geprobeerd dus vind het wel eens tijd worden :=

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 07:22

Gisteren super laat thuis, maar het was het waard! Jammer dat het een groot drama was met parkeren. Werden eerst vlakbij gezet, mochten we niet staan omdat er vrachtwagens langs moesten. Kon makkelijk maar goed, dus pony al uit de trailer. Kon ik helemaal naar voren lopen voor de bandjes. Pony bij pa gedumpt die gelukkig dichtbii stond. En toen kon ik weer helemaal van voren naar de piste lopen met een stuiterende Shetlander die blij was na drie uur op de trailer zijn beentjes te mogen strekken. Al met al aangekomen iets te laat helaas, wat mij opviel er stonden ook normale auto's op de parkeerplek waar trailers en vrachtwagens stonden. Als ze die hadden geweerd was er weer wat meer ruimte.

Clinic was super leuk om te doen en ondanks zijn kleine maat was is zo stoer! Heel erg trots op de kleine man!

Even over het terrein geweest maar je kon bij de penny piste over de koppen lopen. Sommige standhouders waren inderdaad botte horken. Toch wat goodiebags gescoord. Ga liever naar equitana weer, hebben het beter voor elkaar.

Bij het groninger paard stand kwam ik nog een oude bekende tegen heel erg leuk! Weet niet of ik diegene heb gezien waar ik naar moest vragen?

Wie heeft er toevallig foto's gemaakt? Want de oren worden van mijn kop gezeurd door mensen die graag de foto's willen zien en ik ook haha

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:14

Mira283 schreef:
Gisteren super laat thuis, maar het was het waard! Jammer dat het een groot drama was met parkeren. Werden eerst vlakbij gezet, mochten we niet staan omdat er vrachtwagens langs moesten. Kon makkelijk maar goed, dus pony al uit de trailer. Kon ik helemaal naar voren lopen voor de bandjes. Pony bij pa gedumpt die gelukkig dichtbii stond. En toen kon ik weer helemaal van voren naar de piste lopen met een stuiterende Shetlander die blij was na drie uur op de trailer zijn beentjes te mogen strekken. Al met al aangekomen iets te laat helaas, wat mij opviel er stonden ook normale auto's op de parkeerplek waar trailers en vrachtwagens stonden. Als ze die hadden geweerd was er weer wat meer ruimte.

Clinic was super leuk om te doen en ondanks zijn kleine maat was is zo stoer! Heel erg trots op de kleine man!

Even over het terrein geweest maar je kon bij de penny piste over de koppen lopen. Sommige standhouders waren inderdaad botte horken. Toch wat goodiebags gescoord. Ga liever naar equitana weer, hebben het beter voor elkaar.

Bij het groninger paard stand kwam ik nog een oude bekende tegen heel erg leuk! Weet niet of ik diegene heb gezien waar ik naar moest vragen?

Wie heeft er toevallig foto's gemaakt? Want de oren worden van mijn kop gezeurd door mensen die graag de foto's willen zien en ik ook haha

Als je mee deed bij Horse agility heb ik fotos van jullie maar heb vanavond pas tijd om die uit te zoeken

Jooliieen

Berichten: 2002
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:17

Wij hebben voor vandaag nog kaartje over voor Horse Event! Voorwaarde is alleen wel dat je in een geel shirt komt en meedoet met de kennisquiz van het NHK. We zouden eerst met 4 personen komen, maar helaas door familieomstandigheden kan er 1 iemand niet meer.. dus wie wil?

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:24

NienkeV1994 schreef:
Mira283 schreef:
Gisteren super laat thuis, maar het was het waard! Jammer dat het een groot drama was met parkeren. Werden eerst vlakbij gezet, mochten we niet staan omdat er vrachtwagens langs moesten. Kon makkelijk maar goed, dus pony al uit de trailer. Kon ik helemaal naar voren lopen voor de bandjes. Pony bij pa gedumpt die gelukkig dichtbii stond. En toen kon ik weer helemaal van voren naar de piste lopen met een stuiterende Shetlander die blij was na drie uur op de trailer zijn beentjes te mogen strekken. Al met al aangekomen iets te laat helaas, wat mij opviel er stonden ook normale auto's op de parkeerplek waar trailers en vrachtwagens stonden. Als ze die hadden geweerd was er weer wat meer ruimte.

Clinic was super leuk om te doen en ondanks zijn kleine maat was is zo stoer! Heel erg trots op de kleine man!

Even over het terrein geweest maar je kon bij de penny piste over de koppen lopen. Sommige standhouders waren inderdaad botte horken. Toch wat goodiebags gescoord. Ga liever naar equitana weer, hebben het beter voor elkaar.

Bij het groninger paard stand kwam ik nog een oude bekende tegen heel erg leuk! Weet niet of ik diegene heb gezien waar ik naar moest vragen?

Wie heeft er toevallig foto's gemaakt? Want de oren worden van mijn kop gezeurd door mensen die graag de foto's willen zien en ik ook haha

Als je mee deed bij Horse agility heb ik fotos van jullie maar heb vanavond pas tijd om die uit te zoeken


Daar deed ik aan mee. Was met een mini Shetlander. Ben benieuwd naar de foto's, zoek ze maar rustig uit hoor.

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:27

Zo, wij staan op de parkeerplaats. Viel nu nog reuze mee! Staan ook nog eens helemaal vooraan. Was geen kip op de weg.

moos1984

Berichten: 115
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:32

Ik ben gisteren ook geweest. Eerst in de ochtend/middag om te kijken. Waren vlot op het terrein gelukkig. Moet wel zeggen dat we qua kraampjes alles wel snel gezien hadden. Einde vd middag mijn paard opgehaald, deed mee aan de clinic van Lammert Haanstra in de recreatiepiste met Noa (grote bonte) is er toevallig nog iemand die ons heeft gezien en foto’s heeft gemaakt ;)