Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLiez

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:31

Wij zijn vandaag vanuit friesland naar Horse Event gegaan. Was goed te doen, konden op schiphol zo in de bus stappen. Horse Event zelf vond ik tegen vallen, ook qua shops. Binnenhal was enorm warm door de kassen. Ook waren er zoveel kinderen dat ik me wat te oud voelde als 26-jarige. Kinderen die half over je heen klimmen omdat ze perse vooraan willen zitten. Dit was voor mij de laatste keer Horse Event. Vind het niet meer vernieuwend!

Wat ik wel positief vond was dat we niet merkten dat er 17.500 mensen waren vandaag. Bij sommige clinics was het druk maar wel te doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:36

We zijn nu bijna op de snelweg. Uur stil gestaan. Kwamen heel laat verkeers regelaars.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:55

Ideaal dat ik op de fiets was gegaan! Echt top

Event was weer heel leuk. Goed opgezet en had niet door dat er zoveel mensen waren. Op t penny gebied na haha!

xxxmh

Berichten: 3497
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:03

Bellatrix schreef:
We zijn nu bijna op de snelweg. Uur stil gestaan. Kwamen heel laat verkeers regelaars.


Daar hebben wij dan gelukkig geen last van gehad. Zaten om 8 uur in de auto en 10 minuten gewacht.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:27

Ik was na 40 min van de parking. Vind ik niet zo erg.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:29

Nu ga ik heel bokt over mij heen krijgen..
Maar wat is horse event een mega penny event geworden :wow: :=
Sommige standhouders zijn ongeïnteresseerde botte figuren, de penny piste over stemde de andere binnen piste.
Dr was van sommige clinics geen hol van te verstaan.

En dan al die meet en greets :n dat mag van mij echt weg blijven van horse event.

Voorlopig voor aantal jaar genezen

Maaike_Ma
Berichten: 1255
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:29

Voor mij ook de eerste en laatste keer vonden het ook erg tegen vallen.
Ook jammer van de ijskoude hotdogs en dat voor 4 euro

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:31

Bellatrix schreef:
We zijn nu bijna op de snelweg. Uur stil gestaan. Kwamen heel laat verkeers regelaars.

Echt? Wij zijn half 7 weggegaan en konden zo doorrijden.

Ik vind het trouwens echt tegenvallen. Ik had veel meer stands verwacht en de shows vielen ook echt tegen. Ook had ik veel meer verwacht van het hondengedeelte.

En ik werd ook naar van de penny meisjes die van de ene vlogger naar de andere vlogger renden.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 15-09-18 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:34

NathalietjeB schreef:
Nu ga ik heel bokt over mij heen krijgen..
Maar wat is horse event een mega penny event geworden :wow: :=
Sommige standhouders zijn ongeïnteresseerde botte figuren, de penny piste over stemde de andere binnen piste.
Dr was van sommige clinics geen hol van te verstaan.

En dan al die meet en greets :n dat mag van mij echt weg blijven van horse event.

Voorlopig voor aantal jaar genezen

Vond zelf ook wel dat het presenteren bij de sport piste erg penny/kinderlijk was. Dat vond ik wel jammer, daarvoor is de penny hoek.

Heb verder genoten, volgend jaar weer maar hoop dat t dan ook wel weer wat professioneler wordt!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:39

Ik geniet weer. Vind toch elke keer weer leuke demo’s en presentaties :j er staan juist wel erg veel stands vind ik. Wel enkele vaste die er niet staan: arturs shop, voest, WoW, lammert Haanstra stand. Maar er is wel veel. Wat een aanbod aan opleidingen ! Daar ben ik als Belg jaloers op.

Diederik gaf ook weer een leuke demo :j en ik vind juist dat die penny piste een goed idee is. Er zijn daar heel leuke demo’s voor kinderen en het is gewoon wat nu populair is. En ondertussen zien die kinderen heel veel mensen die heel positief met paarden bezig zijn.

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:44

Ik ben ontzettend benieuwd! :D
Ik duik zo mijn bed in, ik wil tussen 07:00 - 07:15 van huis vertrekken zodat ik op tijd aan kom :))

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:50

poes schreef:
De doma vaquera was leuk, de schimmel was echt prachtig!
En ook Kelly weer gespot :)



[ [url=m/jIGVjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J33DL7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c5q6Vj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CfQYZi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna hele leuke workshop van Bastiaan de recht in de boktlounge.
Daarna nog klein stukje basissport in de bitpiste. Maar hoe het zwarte paard verzet gaf en bleef geven en daar los overheen gekeken werd, vond ik niet kunnen.

Nu Alizé froment.


Leuk! Dank je!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:54

Sorry is niet veel waard qua foto’s. Maar je deed het goed en ook leuk verhaal erbij!

nardxash

Berichten: 4017
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 22:00

Hier net thuis van horse event..
Ik vond het weer geweldig. Wel vond ik daf het geluid in de penny piste wat harder moet en wat meer informatievere demo’s. Ook de prijzen waren dit jaar goed gestegen alleen voor een broodje zalm en een smoothie moest ik 10,50 betalen.
Verder vind ik de nieuwe locatie fijn en overzichtelijker ingedeeld dan in Ermelo alleen heb ik wel het idee dat je wel door alles bent gelopen na Eem uurtje qua stands. Verder alleen met wat snoep en Een oornetje mee naar huis genomen. Volgend jaar ga ik in elk geval weer!

Rinkex

Berichten: 1501
Geregistreerd: 03-09-14
Woonplaats: Thuis

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:05

Ik heb me ook prima vermaakt, Penny Piste gewoon ontweken,dus had weinig last van de kinderen. :j
Stands vielen me ook absoluut niet tegen.:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:10

Bij de Penny piste ben ik ook niet geweest. Te druk. Bit stand was niet handig geplaatst. Daar was het zo druk dat de doorgang weer versperd werd. Bokt lounge vond ik een beetje weggestopt eigenlijk.

Vond Alizee aan het einde echt prachtig!!

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:12

Over de winkels niks te klagen!
De clinic van Diederik op hummer was geweldig!

De rest vrij weinig vernieuwend,, overal waar je was ging het over Britt.. misschien moeten we het volgend jaar paardenpraat event noemen ipv horse event.

Geluid was zeer slecht, wc overal verstopt en voor mijn gevoel gaat 80 procent over vrijheidsdressuur..Ik had meer sport en informatiever clinics verwacht

Ik miste de ongedwongen sfeer van deurne ( ben niet in ermelo geweest)

3,50 voor een flesje drinken!
Mega grote rijen overal..

Ik ben blij met mijn nieuwe spulletjes en de gezellige dag. Maar volgend jaar sla ik maar weer over

mvdbijl

Berichten: 3676
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:13

nardxash schreef:
Hier net thuis van horse event..
Ik vond het weer geweldig. Wel vond ik daf het geluid in de penny piste wat harder moet en wat meer informatievere demo’s. Ook de prijzen waren dit jaar goed gestegen alleen voor een broodje zalm en een smoothie moest ik 10,50 betalen.
Verder vind ik de nieuwe locatie fijn en overzichtelijker ingedeeld dan in Ermelo alleen heb ik wel het idee dat je wel door alles bent gelopen na Eem uurtje qua stands. Verder alleen met wat snoep en Een oornetje mee naar huis genomen. Volgend jaar ga ik in elk geval weer!


Harder? Me oren doen het niet meer haha. Staan ernaast maar kan allea daar letterlijk verstaan.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:18

Ik vond het juist weinig werk vanaf de grond. Er zijn heel veel pistes en dus ook veel aanbod. Die bit stand is wel onhandig ja, met Jesse stropte alles toe :D

Had Bianca wel liever zelf zien rijden :D

O en 1 puntje: niet toelaten dat mensen op de grond van de tribunes gaan zitten! Voelde me ontzettend onveilig.

nardxash

Berichten: 4017
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-18 22:31

mvdbijl schreef:
nardxash schreef:
Hier net thuis van horse event..
Ik vond het weer geweldig. Wel vond ik daf het geluid in de penny piste wat harder moet en wat meer informatievere demo’s. Ook de prijzen waren dit jaar goed gestegen alleen voor een broodje zalm en een smoothie moest ik 10,50 betalen.
Verder vind ik de nieuwe locatie fijn en overzichtelijker ingedeeld dan in Ermelo alleen heb ik wel het idee dat je wel door alles bent gelopen na Eem uurtje qua stands. Verder alleen met wat snoep en Een oornetje mee naar huis genomen. Volgend jaar ga ik in elk geval weer!


Harder? Me oren doen het niet meer haha. Staan ernaast maar kan allea daar letterlijk verstaan.

Op de tribune was het letterlijk echt niet te verstaan wat ze aan het vertellen waren.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:35

Wij hebben een hele leuke dag gehad. Volgens navigatie zou het 5 kwartier rijden zijn. Om iets over half 8 vertrokken en we reden om 9:10 de parkeerplaats bij de Expo zelf op.
We waren ook zo binnen.

Met weggaan zijn we rond 19:45 vertrokken en binnen 10 min. het terrein af en de weg op. Alleen heel gevaarlijk dat veel ouders kinderen kwamen halen en gewoon rond de rotonde en de toegangswegen stil stonden.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:36

Bij vertrek hing het er heel erg vanaf waar je stond op de parking :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:37

Ja, wij hadden pech. :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:40

Ja ik deels :D maar heb intussen naar de cross op de WEG zitten kijken haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101858
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:43

_O-

Nu ga ik zo maar eens naar bed...morgen weer vroeg richting HE...