Equitana Open Air 2012

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Equitana Open Air 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 11:33

Ok ok het vindt pas in juni plaats, maar wie gaat er ook naar de Equitana Open Air?
Ik ga dit jaar voor het eerst en maak er gelijk maar een lang weekend Duitsland van :')

Al gelezen dat het een stuk kleiner is dan de indoor versie, maar geloof wel de moeite waard toch?

Dus kom maar op met alle ervaringen en laat de voorpret maar komen!

Data Equitana is 1 - 3 juni 2012 in Neuss.

Jitske

Berichten: 13082
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Equitana Open Air 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:41

Oeh jaaa!! Ben dol op de Equitana :D
Ben inmiddels 3x naar de indoor geweest, maar nog steeds niet naar de outdoor. Hoop het dit jaar wel in de planning te krijgen!

Kess88

Berichten: 146
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Equitana Open Air 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:46

Verwacht niet te veel van de outdoor versie. Ben vorig jaar zaterdag en zondag geweest, maar zondag eerder vertrokken omdat we het echt wel gezien hadden. De sfeer is leuk, maar er is heel veel amateuristisch, vind ik persoonlijk. Meisjes die van de plaatselijke manege mee doen met gekleurde t-shirts over een balkje springen..nee niet echt mijn ding. Wanneer er dan wel een beetje een show van 'niveau' is kun je bijna niets zien omdat je dan ongeveer de hele equitana bij dezelfde show staat.. Winkeltjes zijn wel oke :)

fineaud
Berichten: 26
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 14:02

Tooles Event, nur zu empfehlen

m8eld

Berichten: 395
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 14:13

Ben vorig jaar voor het eerst bij de outdoor editie geweest en vond het erg gezellig. Wat ik wel jammer vond was dat er wel minder koopjes waren dan bij indoor. Voor veel dingen moest je gewoon de volle pond betalen.
Maar wij gaan in ieder geval dit jaar weer heen, vind het een leuk dagje uit ;)