De karakter+Ras van jou verzorgpony!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haflinglove
Berichten: 92
Geregistreerd: 07-01-06

De karakter+Ras van jou verzorgpony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 19:32

Nou.. het leek me wel leuk als iedereen even laat weten wat de karakter en ras van zijn verzorgpony is, foto is leuk

PaardenMeisJ
Berichten: 809
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: N'gein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:36

Ik heb 7 verzorgpony's dus ik laat niet van alle de karakters zien enzo, het zijn 6 welsh A pony's en een holsteiner. De welshjes zijn allemaal schimmeltjes en hartstikke ondeugend en lief! de holsteiner moet nog veel leren, (4 jaar) maar is nu al superbraaf.

o0oJamieo0o

Berichten: 229
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: noord-holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:40

ik verzorg voor mijn vriendin haar paard elke woensdag. Dit is een bonte KWPNer merrie. Heel lief en houd heel erg van aandacht, maar kan nogal schichtig zijn .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:18

Ik verzorg een paard; Erik..
Hij is erg schuw als hij je niet kent, wil ook wel bijten als je voor de staldeur staat en hem geen eten geeft.
Verder knabbeld hij graag aan je jas..
Onder het 'rijden' (stappen vanwege blessure) wil hij wel eens van uit het niets een rodeo geven. Als hij eindelijk een keer een stukje moet draven om te zien of hij nog kreupeld geeft hij het liefst gelijk vol gas. Hij is een echte doordrammer en ontzettend sterk in het hoofd.

Verder nog 2 Awelshjes. Eentje is verschrikkelijk lief zolang er niemand op rijd, dan is het stilstaan en bokken. (Tja, met een 9-jarig meisje er op..) En de ander is 3,5 en daagt je echt uit. In de bak komen terwijl zij er staat? Ze steigert zo op je af. Verder trapt ze zonder pardon of bijt ze maar de laatste keer was het echt een engeltje.

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:30

viewtopic.php?f=100&t=511985&start=0

Dit is al een centraal topic waar je kunt vertellen wat het ras is van je verzorgpaard. Hierover ga ik wederom even temmen, kijk voortaan al of er een soortgelijk topic over loopt

Haflinglove
Berichten: 92
Geregistreerd: 07-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 01:03

Alweer.. de topic gaat toch over verzorgpony's.. wat een gezeur

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 02:20

Ik heb op het moment 6 verzorgpaarden. 2 shetlander, 1 paint en 3 KWPN'ers.

Shetlanders zijn ondeugend maar luisteren goed, De Paint is gewoon super braaf, 2 KWPN'ers zijn jaarlingen en lekker onbehouden maar duiken wel achter je als er iets engs is en de laatste KWPN'er ken ik nog niet zo goed maar voor zover een echte knuffelkont en een heethoofd met rijden.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:42

Olympia schreef:
viewtopic.php?f=100&t=511985&start=0

Dit is al een centraal topic waar je kunt vertellen wat het ras is van je verzorgpaard. Hierover ga ik wederom even temmen, kijk voortaan al of er een soortgelijk topic over loopt

Vandaar een slotje.