Echt vaag!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke17
Berichten: 756
Geregistreerd: 27-10-05

Echt vaag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 19:17

Er zit een meisje bij me in de klas, ze is vaak heel stil en bemoeit zich nergens mee iedereen laat haar eigenlijk links liggen zeg maar... maar als iemand eens een keer wat aan haar vraagt reageert ze heel arrogant. Nou loop ik stage met haar en vertelt ze altijd over haar verzorg tinkers...

Op zich niks mis mee natuurlijk maar het klinkt ontzettend vaag allemaal. De ouders van haar ex vriend die overleden is hebben haar de paarden toevertrouwd volgens haar rijd en beleert ze alle paarden. Nou ging ze laatst een hengst ophalen ofzo en die zou dan op haar naam komen?! maar hij was wel van die mensen.

By the way heeft ze altijd last van haar knie, ze klaagt altijd over pijn en een opgezette knie enzo.. ze kan met stage zogenaamd niet de trap oplopen maar als mijn stagebegeleider even weg is loopt ze gewoon naar boven en als je zegt dat kan je toch niet zegt ze ja maar ze ziet het nu toch niet! Naja,aqls je altijd pijn hebt en zoals ze zelf zegt niks kan en heel veel weigert hoe kan je dan stallen mesten,inrijden,beleren etc. ze praat altijd heel opschepperig hierover en het als je haar ziet dan weet je gewoon dt ze het helemaal niet kan ze is heel apart gebouwd,klein en dun naja en die knie dan zoals ze zelf zegt... elke dag begint ze hier weer over! Wat moet je daar nou mee als je er wat van zegt doet ze direct heel arrogant enzo maar ik wordt ook gek van dat gezeur dat ze alles krijgt en dat ze zo geweldig is en de paarden inrijdt en beleert. Is dit nou zo,n typisch penny geval?! ik loop ook niet de hele tijd op te scheppen over onze stal en mijn paarden...

Wat kan ik doen om haar duidelijk te maken dat ze niet zoveel moet liegen..
Laatst bijgewerkt door ikke17 op 21-01-06 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:19

Ik zou zeggen, mag ik een keer mee naar je perfecte ponny, echt penny!

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:21

Klinkt wel wat penny-achtig. Ik denk dat je het gewoon moet laten zoals het is en haar gewoon negeren. Anders zeg je tegen je stagebegeleider dat je haar al een aantal keren naar boven hebt zien lopen.

ikke17
Berichten: 756
Geregistreerd: 27-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 19:25

ja maar dat wil ze dus niet...ik mag niet mee. Maar ze heeft gewoon de laagste positie in de klas zeg maar omdat ze zo raar doet en dan gaat ze ook nog uit haar nek banketstaaf. ik denk da het best kan dat ze met nog wat anderen een tinker verzorgt maar die verhalen?! zo onrealistisch maar goed ze heeft bijna geen geld, ouders hebben uitkering en zitten hele dag thuis. Ze heeft nooit nieuwe spullen en kleren mischien fantaseert ze daarom zoveel dat ze erbij wil horen ofzo?!

Stagebegleider is absoluut tegen roddelen zeg maar... heeft geen zin op school wordt ze genegeert door haar gedrag en op stage dus ook. Maar mijn stagebegeleider is heel goedgelovig en gelooft dus ook alles wat ze zegt! loopt ze de hele tijd zielige verhalen over haar knie en haar zogenaamde tinker paard met ongeneselijke aandoening te praten ze doet zo zielig en me stagebegleidster gelooft dat en dan zegt ze tegen ons dat we aardig moeten zijn en rekening met haar moeten houden...maar ondertussen

ikke17
Berichten: 756
Geregistreerd: 27-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 19:39

Ik weet niet of iemand de stal kent het is in vledderveen ofzo vlakbij stadskanaal

horsiej

Berichten: 2045
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: westland.

Re: Echt vaag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:57

Wat een raar kind zeg =S
Zeg is een keer tegen haar dat als ze:
misschien niet zo arrogant doet,
en telkens loopt op te scheppen,
meerdere mensen haar aardig vinden!
Miscchien houd ze dan wel op!
En ohJa: Dat van die Tinkers:
Vragen of je een keer mee mag
En als dat volgens haar niet gaat,
vragen waar ze staan!
En er dan een keer langsrijden,
als zei er ook is en zeggen:
Heee, das toevallig!!
Nu ik er toch ben laat je geweldige paarden maar is zien
SUCCES!

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:24

Gewoon laten l*llen, wat maakt jou het nou uit . Als ze weer begint op te scheppen luister je gewoon niet, je heb zelf een paar superpaardjes, wat kan jou het dan schelen dat zij dat ook heeft (of niet:P ) en daar over op loopt te scheppen?
Zij is gewoon zo'n typisch geval dat aandacht wil, gewoon lekker laten l*llen...

inkepink

Berichten: 3164
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: randje van twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:34

klinkt als een wat mislukt poging om erbij te horen, denk dat je ergens gewoon medelijden met haar moet hebben misschien eens een normaal gesprekje proberen en zeggen hoe je over haar denkt? Kan soms heel verhelderend werken voor sommige mensen