First Date

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

First Date

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 22:19

Jaa, gisteren had ik eindelijk m'n eerste date, met een gigantisch lekker ding
Nouja, eigenlijk had ik 'm donderdag al gezien, maar dat was even snel in het donker, en had ik niks met m gedaan..

Maargoed, even het hele verhaal..
Donderdag zou ik dus gaan kijken voor een bijrijdpaardje, op de stal waar ik 3 of 4 jaar lang elke dag ben gekomen. Lester heet ie. Donderdag dus even een afspraak gemaakt, dat ik zaterdag kon komen, om een beetje kennis te maken, en natuurlijk te rijden.

Dus ik ging gister helemaal blij d'rnaartoe, heel veel mensen kende ik nog, en zij mij ook, was echt weer helemaal leuk Dus ik mocht Lester gaan poetsen, en ondertussen ging zij een beetje uitmesten enzo, daarna opzadelen, je kent het wel . Eerst mocht ie zich lekker uitleven aan de longeerlijn, anders zou ie te druk zijn volgens haar. Geen idee waarom, want hij liep gewoon heel rustig en netjes, en ging pas draven of galoperen als ie dat moest, maargoed. Zij nog even rijden, hij liep echt ontzettend mooi! Hij gaf mooi na, ontzettende ruime passen zet ie ook!
Na een tijdje mocht ik rijden. Had al 5 maanden niet gereden, dus was weer even wennen, maar hij zat zálig! Luisterd super naar je hulpen, zéker naar beenhulpen! Verder niet veel met hem gedaan hoor, alleen een beetje stappen en draven, nog een heel klein galopje en héél even een ontzettend klein stukje gewijkt.

Hij liep bij mij niet zo nageeflijk als met z'n eigen baasje erop, maar dat komt nog hopelijk. Het is écht een onwijs leuk paard, ben blij dat ik 'm mag doen. Heb nu alleen wel spierpijn van 't rijden

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:20

Gaaf! Erg leuk!
En ach...dat spierpijn gaat wel weer over hoor!
Je moet er gewoon even door heen komen
Veel plezier nog met Lester!

Marjo2709
Berichten: 60
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: SLiedrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:06

Gefeliciteerd ! Heel leuk, ik hoop dat jullie samen veel plezier gaan beleven.

Enne die spierpijn verdwijnt wel weer !

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 20:58

Haha ja, die spierpijn is weer weg hoor
Vandaag weer naar 'm toegeweest, bleek dat d'r al iemand was die hem op woensdag reed! D'r was mij alleen verteld dat ie op vrijdag gedaan werd, en dat ze voor woensdag nog iemand zocht, maarja, maakt niet uit ook
Bijna alle zadels bij ons op stal zijn gestolen! Kon dus ook niet rijden vandaag helaas, maar heb 'm even lekker gelongeerd, wat kan dat beest zich uitsloven zeg haha
Tis echt een lekker ding!

Samir

Berichten: 4179
Geregistreerd: 29-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:47

wat leukk...!! nog veel plezier met je lkkrding

ziatje
Berichten: 1198
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Den Bosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 18:46

Ohw dat is leuk
Fijn dat je'm zo leuk vind
Veel plezier ermee!

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:33

Haha First Date. Geweldig
Echt fijn dat je 'm zo leuk vindt en dat nageeflijk rijden komt allemaal nog wel joh!