gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Efes
Berichten: 111
Geregistreerd: 04-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:30

srry was weer te snel;)

bergkraai

Berichten: 1186
Geregistreerd: 05-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:10

Ook al gaat het voor jouw gevoel raar op een stal dan nog kan ik het me niet voorstellen... Maar goed... Iedereen heeft zo zijn eigen manier van doen... T is wel vervelend als je belachelijk gemaakt word op stal, daarom houd ik ook nooit van stallen waar veel pennymeisjes rondlopen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:29

bergkraai schreef:
Ook al gaat het voor jouw gevoel raar op een stal dan nog kan ik het me niet voorstellen... Maar goed... Iedereen heeft zo zijn eigen manier van doen... T is wel vervelend als je belachelijk gemaakt word op stal, daarom houd ik ook nooit van stallen waar veel pennymeisjes rondlopen!


daarom dus! daarom vonden we het raar gaan daar! ik vind het een beetje raar als je je verzorgers belachelijk gaat zitten maken..

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 13:37

Maar wat wil je dan nog van die mensen horen dan? Het is voor mij nogal vaag. Ben je daar weggegaan vanwegen die eigenaren of waren er anderen die jullie belachelijk maakten?
Stel het waren anderen die dat deden dan had je het zo goed nog naar de eigenaren kunnen gaan. Als het de eigenaren zelf waren dan snap ik niet wat je nu nog van ze wilt. Een excuus ofzo??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:51

we hebben inmiddels (eindelijk) wat gehoord. Het bleek dat een van de 2 contact met ons op zou nemen, maar die heeft dat nog niet gedaan.. Dus nu zou diegene die ons had gemaild nog eens vragen aan die andere of ze ons wil bellen..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:36

ik snap het verhaa niet helemala denk ik, of ja het verhala wel maar het probleem niet

jullie hebben 2 verzorgpony's, jullie willen er mee stoppen en jullie mailen de eigenaar dat jullie vanaf die dag stoppen met verzorgen

wat had je dan gewild dat de eigenaar deed? jul,ie ging bellen en zou zeggen goh wat fijn dat je me laat weten dta je per direct er mee stopt
logisch dat ie wienig te zeggen heeft op zo'n mail en dat ie opzoek gaat naar een nieuwe verzorgster

ik zou het als eigenaar stukken meer waarderen als iemand optijd van te voren zou aangeven dat ie er mee wilde stoppen, en dan bv nog een week of 2 ofzo ze zou verzorgen zodat de eigenaar ook even tijd heeft om er iemand anders voor te vinden

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:13

whizlover schreef:
nou ik vind het gewoon wel zo netjes om wat te laten horen.
we hadden net zo goed niks kunnen zeggen en gewoon niet meer kome opdagen!


Vind je dat echt? Ik vind via de mail opzeggen al behoorlijk asociaal maar normen en waarden zijn kennelijk veranderd.

Waarom zou de eigenaar jullie in moeten lichten dat hij nieuwe verzorgers heeft gevonden? Jullie nemen niet eens de moeite om het hem persoonlijk te vertellen.

Jullie zouden het bij mij in elk geval goed verbruid hebben. Probeer het in het vervolg van netter aan te pakken, praat met de eigenaar en geef hem tijd om iemand anders te zoeken. Hij heeft niet voor niets een verzorger!

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:21

whizlover schreef:
nou ik vind het gewoon wel zo netjes om wat te laten horen.
we hadden net zo goed niks kunnen zeggen en gewoon niet meer kome opdagen!

Nou ik zou het toch netter hebben gevonden als jullie het hem even persoonlijk hadden gezegd. Jullie hebben toch ook niet "per mail de pony's verzorgd "
Zo'n zaken regel je gewoon niet per mail, maar persoonlijk.
Maar ja, ieder z'n eigen opvattingen daarover natuurlijk. Maar ik kan wel voorstellen dat hij wat gepikeerd is en ook niets meer laat horen en het zo voor gezien houdt en op zoek gaat naar nieuwe verzorgster(s).

Sonja_

Berichten: 2134
Geregistreerd: 22-06-05

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:39

hij heeft al wat laten horen..!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:23

Wat dan?

quintolover

Berichten: 1331
Geregistreerd: 06-07-05
Woonplaats: assendelft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:03

Hallo, het gaat over de pony"s

Ze hebben ze een hele tijd verzorgd en ik was echt heel trots op ze. Serieus en we hebben geprobeert om ze nog in de kantine te halen maar dat waren ze nooit. Ze gingen de pony's doen en waren weer weg.Maakt niet uit zij vonden het leuk en de pony's ook. Smiddags zijn ze op stal en ze hebben niks verteld en s'avond krijgen we een mail dat ze stopte. Dus wij hadden zoiets dat doe je toch niet via mail? dus niks terug gestuurd. het enigste wat ik er op kon zeggen was oke. maar heb geen internet meer dus kom heel afentoe bij iemand anders op email. Ik heb niet gezien dat ze gebeld heeft. Maar ik probeerde hun wel te bellen zo een 30 keer maar ze namen niet op.
Ik heb haar nu gesproken en heb haar ook gezegd we hebben geen nieuwe verzorgers en ik weet wel wie dat zegt want die wil over die pony's gaan maar dat wil ik niet dus zij heeft vast en cker verzorgers gezocht

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:52

Daantje1981 schreef:
Hun manier van aanpak is niet helemaal eerlijk, maar jullie manier ook niet.


Mee eens.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:05

quintolover schreef:
Hallo, het gaat over de pony"s

Ze hebben ze een hele tijd verzorgd en ik was echt heel trots op ze. Serieus en we hebben geprobeert om ze nog in de kantine te halen maar dat waren ze nooit. Ze gingen de pony's doen en waren weer weg.Maakt niet uit zij vonden het leuk en de pony's ook. Smiddags zijn ze op stal en ze hebben niks verteld en s'avond krijgen we een mail dat ze stopte. Dus wij hadden zoiets dat doe je toch niet via mail? dus niks terug gestuurd. het enigste wat ik er op kon zeggen was oke. maar heb geen internet meer dus kom heel afentoe bij iemand anders op email. Ik heb niet gezien dat ze gebeld heeft. Maar ik probeerde hun wel te bellen zo een 30 keer maar ze namen niet op.
Ik heb haar nu gesproken en heb haar ook gezegd we hebben geen nieuwe verzorgers en ik weet wel wie dat zegt want die wil over die pony's gaan maar dat wil ik niet dus zij heeft vast en cker verzorgers gezocht


Zo gaat dat dus vaker daar, iemand anders heeft altijd schuld..
En ik heb quintolover dus gister gesproken, maar dat ging er eigenlijk meer over of we terugkwamen terwijl we toch echt gestopt zijn, en niet zonder reden.. Eerst was de vraag of we even op stal kwamen om te praten. Maar daarna ging het al meteen over rijden..
Verder waren er nog dingen in dat gesprek die niet helemaal klopten maar die zal ik voor me houden

Perlina

Berichten: 1123
Geregistreerd: 08-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:42

Ik weet niet in hoeverre jullie deze discussie nog willen voeren op Bokt, maar besef wel dat je Bokt niet hoeft te overtuigen van je gelijk, maar elkáár. Misschien is het beter dat jullie dit verder onderling uitzoeken?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:51

Perlina schreef:
Ik weet niet in hoeverre jullie deze discussie nog willen voeren op Bokt, maar besef wel dat je Bokt niet hoeft te overtuigen van je gelijk, maar elkáár. Misschien is het beter dat jullie dit verder onderling uitzoeken?


Je hebt gelijk, ik wilde alleen dus even melden hoe het zeg maar 'afgelopen' is

Perlina

Berichten: 1123
Geregistreerd: 08-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:55

Dan is het goed

quintolover

Berichten: 1331
Geregistreerd: 06-07-05
Woonplaats: assendelft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:09

ik wil nog 1 ding zeggen ik heb haar gesproken en er zijn wat dingen op stal gebeurt waar ze niet mee eens waren en ik d8 dat ze daarom dus gestopt waren maar blijkbaarniet.
Ik heb gezegd dat ik ff wil praten om de verhaaltjes uit de wereld te krijgen en niet om hun weer terug te krijgen hoor als ze niet willen dan willen ze niet. Maar omdat ze zo rot wegging heb ik wel aangeboden als ze nog een keer wouden rijden dat ze gewoon mochten bellen gewoon uit beleefdheid. niet om ze weer terug te willen hoor ondanks dat ik zo trots op ze was.
Nja ik hoop dat jullie mij gelijk geven

Sanneh14
Berichten: 1806
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: ---

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:14

sorry, maar ik snap best dat die mensen jullie niet terug willen mailen. Jullie hebben die pony's toch een hele tijd verzorgd? Wrom zeg je dan af via de email? Ik vind persoonlijk dat je dat aan die mensen zelf moet vertellen, hoe moeilijk dat ook is.. geloof me ik weet hoe het is... ik heb zelf ook hele confrontaties gehad met de eigenaren van een verzorgpony... of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

xx

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:55

Je begrijpt het goed denk ik, maar het is nu zover verpest dat ik, en mn vriendin, er echt geen zin meer in heb met die mensen te praten!

Anoniem

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:09

ik kreeg een smsje van die eigenaar: Hé geitekop neem eens op of durf je soms niet! daarvoor heeft ie steeds zitten bellen terwijl ik heb gezegt tegen dat meisje dat ik het druk had! Ik vind dit dus echt niet normaal! En dan vind ik niet dat ik sorry moet gaan zeggen of dat zei der gelijk moet krijgen

maar ik zal het hierbij laten.

maneem
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-01-06

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 01:55

Nou jullie verhaal is toch iets anders dan het is gegaan, zondags word er nog gewoon gereden en na afloop komen jullie de kantine in en gaan naar de zadelkast en nemen je eigen spulletjes mee en verdwijnen als een dief in de nacht zonder iets te zeggen en even later een mailtje met de mededeling dat je bent gestopt met een vage reden, dat vind ik pas triest.
Altijd als jullie aan het rijden waren vroeg ik of alles goed ging, ook die zondagmiddag, nee, alles ging prima?????
Vervolgens word op niet 1 telefoontje gereageerd, althans niet van mij dan, de eigenaar van de pony's, en nu zou het zo zijn dat er door mij van alles fout zou zijn gedaan, maar als je denkt dat je op deze manier verder komt in de buurt hier, heb je het fout, Zaanstad is niet zo groot in paardenland en je komt jezelf wel tegen.
Jammer, maar bij de volgende verzorgsters kijk ik wel beter uit en hoop niet zo'n zelfde zielige ervaring te krijgen als nu is gebeurd.

daantjuhhh

Berichten: 26923
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 01:57

whizlover schreef:
nou ik vind het gewoon wel zo netjes om wat te laten horen.
we hadden net zo goed niks kunnen zeggen en gewoon niet meer kome opdagen!

Jij vind het wel zo netjes om wat van hun te horen?
Wat denk je van hun.
DIe mensen bieden je een leuke opny aan en jij stuurt na een periode een e-mailtje met ik stop???
Nou ik vind dat tien x erger hoor.

Toen ik vroeger stopte met een pony omdat ik te groot was ging ik langs met een bosje bloemen om hun te bedanken dat ik op hun pony mocht rijden.

Sonja_

Berichten: 2134
Geregistreerd: 22-06-05

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:29

oke! nou weet ik wel dat ik fout zat!
en ik kan het toch niet weer terug draaien!
ik heb het hele verhaal al besproken met 1 dervan!
dus het heeft geen zin om telkens hetzelfden te zeggen, want nu weet ik het wel

MariskaFally

Berichten: 899
Geregistreerd: 24-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:37

toen ik stopte met mijn verzorgpony's omdat ze te klein waren heb ik het niet via mail gezegt maar gewoon bij hem aangebeld en hem zelfs nog een cadeautje gegeven ik denk dat die mensen gewoon teleurgesteld zijn dat jullie het zo hebben gedaa nen ik vind ook niet echt raar dat je geen antwoord hebt gekregen

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Re: gestopt met vz pony's...niks meer van gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 18:36

whizlover schreef:
nou ik vind het gewoon wel zo netjes om wat te laten horen.
we hadden net zo goed niks kunnen zeggen en gewoon niet meer kome opdagen!


Kom dan alsjeblieft nooit meer in de buurt van een pony of paard, je bent ze niet nut!