Kan ook nix, maar ok NIX vinden!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melisjee

Berichten: 8755
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Den Bosch

Re: Kan ook nix, maar ok NIX vinden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:11

dan heb ik cker geluk gehad; kzette een advertentie op marktplaats.nl . rhenen is nou niet zo groot maar ik had hoop. ag later. heeft iemand me toegevoegd op msn: was het iemand die vezogpony had, (sammiej @ bokt) . dus tip: doorgaan! zonder hoop kom je nergens!

Prissey

Berichten: 1149
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 00:48

Dit probleem heb ik dus ook.
Maarja blijf door zoeken hoor maar hier omg leiden is lastig

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:27

Gewoon blijven zoeken, niet stoppen met vragen en zoeken, want dan krijg je d'r nooit eentje!
Bij mij ging het deze keer (heb sinds een paar dagen weer een verzorgpaard!) echt ontzettend makkelijk, ik kreeg binnen 1 week wel 5 oproepjes van mensen die een verzorgster zochten! Als je hier in de buurt had gewoont had ik wel voor je willen zoeken maar dat woon je niet
Hoe oud ben je eigenlijk? Want veel mensen willen ook écht niemand onder de 18/16.. Da's wel lastig, maar ook te begrijpen.
En inderdaad wat er al gezegd wordt, als je een advertentie in msn-taal/breezahtaal/pennytaal gaat schrijven, heb je weinig kans dat er iemand naar je advertentie kijkt. Ik vind het in ieder geval vreselijk om te lezen, dus leer eerst 'ns normaal schrijven En verder inderdaad veel info over jezelf en je ervaring schrijven! Dus niet alleen hoe oud en hoe zwaar je bent, maar hoelang je rijdt, waar je heb gereden, of je ook ervaring hebt met de wat 'mindere' klusjes, voor hoeveel dagen in de week je een pony zoekt enz, enz..
Heel vaak zie je ook advertenties van:
Hoi,
Ik ben 12 jaar en ik wil heel graag een verzorgpony in de buurt van ... Ken jij iemand die een verzorgster zoekt, mail me dan!

Heel onduidelijk dus, je kan beter een zo lang mogelijke advertentie hebben, dan een te korte

Hmm, nouja, ik hoop dat je snel wat vind

Miiessy

Berichten: 2971
Geregistreerd: 26-10-05
Woonplaats: Zeewolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:57

Idd gewoon blijven zoeken... dat deed ik dus ook... en wat gebeurde er afgelopen maandag... ja hoor ik kwam een advertentie tegen in de albert heijn bij ons in de buurt.
Verzorgster gezocht voor 2 haflingers (moeder en dochter).
Dus tja wat doe ik ik pak dat kaartje heb gelijk contact met de eigenaar op genomen en morgen ochtend ga ik daar heen om kennis te maken...
Heb er egt zin in