ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:30

Shoeve schreef:
ik kan heb best begrijpen dat ze achteraf inzien dat ze het niet meer zo leuk vinden, maar is het dan niet verstandig dat te zeggen tegen de eigenaar van die pony?
want soms dan wil ik best met mijn pony even naar het bos heen, maar stel nou dat die verzorgsters komen (want er zijn dagen dat ze wel kunnen (dit hadden ze toen gezegd), bijvoorbeeld de maandag, woensdag, zaterdag en de andere dagen niet), maar dan vind ik dat ze dat even moeten laten weten of ze dan wel of niet komen, want anders is het wel heel erg banketstaaf als de verzorgpony er dan niet is.


Ik had altijd vaste dagen dat ik mn paardje deed.. En die heb ik nu nog steeds samen met het meisje met wie ik haar samen doe.. Zodat we juist niet op elkaars dagen gaan rijden, maar gewoon ieder zn eigen dag... gaat perfect..

Nicolet90

Berichten: 3157
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Overijssel

Re: ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 19:56

het probleem is dan juist, dat ik graag wat met mijn pony wilde doen, maar eigenlijk die dag de verzorgstertje(s) zouden komen,
dus ik wacht maar, maar aan het einde van de dag zijn ze nog niet geweest..... en dan had ik net zo goed zelf wat met mijn pony kunnen doen.

Nannes

Berichten: 4314
Geregistreerd: 04-05-05
Woonplaats: Ridderkerk

Re: ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 19:59

heb je niet hun tel. nr? dan kan je ze gewoon bellen wat ze vandaag van plan zijn.

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 20:58

Wij hebben een kalender hangen en ik schrijf dan op welke dagen ik kom voor elke week. Dan kan de eigenaar daar rekening mee houden

blackfoot
Berichten: 37
Geregistreerd: 17-12-05

Re: ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:52

Ik heb gewoon duidelijke afspraken gemaakt: wat ze moet doen, welke dagen ze moet komen, etc. Dan blijft het ook het duidelijkst voor iedereen. Dit gaat nu al 10 maanden goed. Ik denk dat als je teveel vrijheid gaat geven qua dagen wanneer ze moeten komen, en taken, dat je het overzicht kwijt raakt, en dan krijg je ook situaties dat een verzorger steeds minder komt als ze geen zin heeft.

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 18:58

dat lijkt me vervelend! ik heb ook een verzorgpony, maar wij hebben best duidelijk afspraken
maar mischien helpt het als je 2 of 3 verzorgsters neemt, dan vinden te het tenminste niet saai om elke dag te komen en dan blijft het mischien ook leuk voor hun

Nicolet90

Berichten: 3157
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Overijssel

Re: ervaring met verzorgers/sters en verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 19:06

heb juist 2 verzorgsters (ze kennen elkaar een klein beetje, maar niet dat ze dan samen komen hoor), maar ook omdat ze niet vaak komen, heb ik er dus 2, zodat er toch wat vaker mensen voor mijn pony zijn