Kan niet rijden met vz. pony...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Kan niet rijden met vz. pony...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 23:00

Ik heb al een heel tijd een verzorg ponytje gehad (Heidi), die is verkocht en toen mocht ik de andere pony (Donna) verzorgen en er kwam een paard (Lando). Het ging allemaal heel leuk enzo, ik kon leuk met de eigenaaresse omgaan en ook met Lando. Nu is het dus heel nat en ik moet op het pad (aan de overkant van de weg) rijden. Lando moest dan in de bak en dat ging goed, nu moet lando op stal blijven omdat het te nat is. Maar lando wordt helemaal gek als ik weg ga met Donna, dus ik kan nu niet meer rijden. En als ik wil borstelen bijt Lando mij of Donna. Ik heb het er al (een beetje) met de eigenaaresse over gehad maar die weet het ook niet echt en ook niet dat het zo erg was. Wat moet ik nu?

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Kan niet rijden met vz. pony...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 23:02

Probeer eens samen met de eigenaresse af te spreken dat jullie in deze tijd tegelijk op stal zijn (al is het maar 1x per week ofzo)

Misschien kunnen jullie wel samen tegelijk rijden en poetsen, zo zijn de paarden niet jaloers op elkaar

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-05 23:05

Rijden gaat niet samen, ze gaat 's avonds vaak naar de binnen bak of gewoon 'savonds in de bak maar die is te klein voor twee. En buiten gaat ook niet, Lando is dan heel vervelend maar poetsen kan misschien wel ja.

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 16:39

Rijden is niet het belangrijkste.
Poetsen kan ook leuk zijn, en loslaten, stoeien, spelen allemaal ook.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 18:05

Dat is een andere discussie Misshaffie .

Gewoon even met de eigenares een oplossing bedenken.
Want als ik het goed begrijp, kun je ook niet normaal borstelen als de ene op stal staat?

_Christine

Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Re: Kan niet rijden met vz. pony...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 19:04

Hoe doet die eigenaresse dat dan? Ik neem aan dat zij haar paard ook wel een rijd?

horsiej

Berichten: 2045
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: westland.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:40

misschien kun je proberen als het mag is iemand andersmee te nemen, een vriendin ofzo. en dan tegelijk naar buiten te gaan(rijden of wandelen ofzo) en tegelijk poetsen dan zijn erook geen problemen! enne eerst effe aan de eigenaresse vragen tuurlijk!

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 19:36

Daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe de eigenaresse dit doet.. En wat zij er allemaal van zegt..