nog niets gehoord op vraag om verzorgpony's

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDreamerx

Berichten: 1121
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Tussen de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug

nog niets gehoord op vraag om verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 23:28

Hoi,
Ik heb geen idee of dit hiet goed staat, maar ik heb een tijdje geleden (in September) een brief gestuurt aan iemand met vier pony's. Ik wou graag die pony's als verzorgpony's. Dat had ik bij mijn vorige verzorgpony ook gedaan en dat ging prima. Maar nu, drie maanden later, heb ik nog steeds niks van de eigenaar gehoort. Niet gebelt, niet gemailt, niet geschreven. Ik kan natuurlijk nog een briefje sturen, maar dat staat zo banketstaaf.. Wat zouden jullie doen? Er nog achteraan gaan of niks meer doen?

Niks meer doen doe ik denk ik niet, want het is de enige pony in de buurt, en dat doe ik pas als ik echt zeker weet dat het niet mag.
Laatst bijgewerkt door Karin op 17-12-05 04:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

Tenshi

Berichten: 1480
Geregistreerd: 23-11-05
Woonplaats: Amersfoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:58

Blijkbaar heeft de eigenaar geen interesse in een verzorger.. =/

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 00:01

ja maar als dat is tenshi vind ik eigelijk wel dat ze kunnen zeggen dat ze geen verzorger zoeken is wel zo netjes

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 04:14

Verplaatst naar VP.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:39

Niks meer doen, als het de enige pony in het dorp is zijn die mensen waarschijnlijk al stapelgek geworden van het gezeur van mensen die hem willen verzorgen.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 15:57

Idd, gewoon op zoek gaan naar iets anders.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:58

Ik zou er ook maar niet meer op hopen, en verder zoeken

Eleven

Berichten: 1348
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Gorinchem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:06

Ik zou ook verder zoeken. Ben het eens met Urielle

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:18

Ik ben er zelf is een keer heen geweest en de mensen zouden het overleggen. Een tijdje later nog niks gehoord dus ik dacht ik zoek wel iets anders. Maar toch hebben ze nog gebeld. Maar dat was niet zo lange tijd. Ik zou toch opzoek gaan naar iets anders.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:37

love_lucca schreef:
ja maar als dat is tenshi vind ik eigelijk wel dat ze kunnen zeggen dat ze geen verzorger zoeken is wel zo netjes


Zij vragen er toch niet om dat jij je als verzorger aanbiedt? Klinkt misschien niet zo aardig, maar wie weet hoeveel paardenmeisjes die mensen wel niet aan de deur krijgen...

whisperramse

Berichten: 2719
Geregistreerd: 31-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:39

jij vraagt een verzorgpony, zij vragen geen verzorgster, dus vind ik dat zij zich niet verplicht moeten voelen om iets te laten weten

voor de rest: nog veel succes op je zoektocht!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:43

Tsja, ik vind dat je gewoon een andere pony moet zoeken, die mensen zijn heus niet verplicht om jouw een brief/mail of what ever te sturen met dat ze geen verzorgster zoeken!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:45

Ik snap die mensen wel hoor, ik krijg ook verschrikkelijk vaak briefjes enz. van kinderen die mijn pony's willen verzorgen, ik reageer er ook niet meer op. Hoe vervelend dat ook voor die kinderen is.

taverno

Berichten: 4217
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 09:52

Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat jij zomaar een brief naar die mensen stuurt terwijl ze misschien niemand zoeken,komt erg opdringerig over.
Dus die mensen hoeven helemaal niet te reageren.

Ik heb hier op Bokt ook wel eens PM`s gehad van meisjes die zich aan bieden om mijn paard te verzorgen,terwijl ik niemand zocht.
Die krijgen van mij ook geen bericht terug.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:26

Waarom is dat raar? Dat is gewoon een 'open sollicitatie' hoor. Net zoals mensen doen als ze op zoek zijn naar een baan en graag bij een bepaald bedrijf willen werken, maar daar geen vacatures van zien.

Hoe moet je er anders achter komen of die mensen iemand zoeken? Wachten tot ze een briefje ophangen bij de supermarkt of op het hek ofzo?

Ik zie zelf graag mensen die eigen initiatief nemen en als ik niemand zoek, kan ik zelf gerust nee zeggen. Ik vind dat helemaal niet opdringerig overkomen, integendeel. Behalve als ze mijn 'nee' niet accepteren.

Anyway, als je op zoek bent naar een verzorgpony kun je IMO beter bij die mensen aanbellen of wachten tot je iemand buiten ziet bij dat huis. Direct aanspreken helpt in zulke gevallen beter, dat is persoonlijker en dan weten ze meteen wie ze voor zich hebben.

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:30

ik zal ook proberen wat karin zei, ik zoek ook heel lang een verzorgpony of paard, maarja ik durf niet echt langs duren te gaan enzo ik regel het liever via internet maarja als het moet, zou ik het wel doen

doniaxxsiske

Berichten: 145
Geregistreerd: 06-12-05

Re: nog niets gehoord op vraag om verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 16:07

Voor jou is het erg vervelend dat ze geen antwoord geven. maar zoals de meeste al zeggen ze zijn dat niet verplicht. tuurlijk zou het netjes zijn maar als ze al zoveel meisjes hebben gehad dan geven ze echt geen antwoord meer.

nog veel succes

xDreamerx

Berichten: 1121
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Tussen de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 14:26

tjaa... bij mijn vorige verzorgpony ging het ook met een briefje. Maarja, ik heb er waarschijnlijk al een. Via marktplaats gevonden.

noekje

Berichten: 2488
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Schoorl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 14:32

Jammer dat ze niet reageren zeg Verzorgpony vinden is nog niet zo makkelijk ik heb ook een hele tijd moeten zsoeken voordat ik er een vond. Veel succes met verder zoeken!