niet leuk...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

niet leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 01:36

Ik heb een hele leuke verzorgpony, ze heet Donna. Ik verzorg haar nu 2 jaar en daarvoor heb ik de shet daar verzorgt maar die is verkocht en er is een groot paard bijgekomen (Lando), daarom mocht ik de pony van de eigenaaresse ( Donna dus) verzorgen. Ze is een geweldig dier en ik heb veel plezier met haar gehad en heb nog steeds. Maar Lando wil van iedereen alle aandacht opeissen dat hij zelfs als ik Donna aan het poetsen ben en hij staat ook buiten, hij mij bijna begint te bijten . In de zomer is rijden niet zo'n probleem wat dan moet Lando in de wei en kan ik gewoon rijden zonder dat hij raar gaat doen. Maar als het geregent heeft is de wei te nat om hem erin te zetten en moet hij op de stenen, dan raakt hij door het lint (letterlijk en figuurlijk) en word Donna natuurlijk ook gek als Lando als een idioot op en neer aan het rennen is en steigert enzo. Maar nu is het zo'n nat zootje dat ik lekker over de weg wil en mag rijden Donna vind dat geweldig en super spannend. Maar dan heb je Lando ook weer, als ik hem op stal zet springt hij bijna over de onderste deur heen en als ik hem op de stenen zet draait en springt hij zichzelf bijna kreupel. Nu kan ik dus niet rijden, ik vind dat niet leuk, maar ik kan altijd komen poetsen maar in de stal kan hij mij bijten en buiten ook, hij doet dat dan wel niet hard maar het is toch niet fijn en je schrikt er toch van. Ik poets even goed wel. Maar ik zou ook wel weer eens willen rijden.

Wie heeft er ook dit probleem of zou weten hoe we dit kunnen oplossen? (De eigenaaresse is er haast nooit al ik er ben, die rijd altijd 's avonds of in de binnenmanege (met de trailer)).
Alvast bedankt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 15:17

Kan je niet gewoon beide deuren vd stal dicht doen?..
Die grote wil waarsch ook gewoon veel aandacht hebben..

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 15:19

Misschien kan je hier ook eens met de eigenaresse over praten als ze er zelf is. Wellicht helpt ze met het vinden van een oplossing.

_Christine

Berichten: 6363
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: USA (NC)

Re: niet leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 16:29

Hoe doet die eigenaresse dat dan eigenlijk?

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:53

Ik zou toch even met de eigenaresse gaan praten

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:08

Inderdaad.
Even samen een oplossing zoeken, want zo is natuurlijk geen doen.

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 21:30

Nou er zit maar een deur in en als ik die ook zou dicht doen zou hij helemaal gaan flippen. Maar ik ga wel even met de eigenaaresse praten hoor.