*snik* even hart uitstorten

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

*snik* even hart uitstorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:31

hee bokkers!!
mag ik hier even mijn hart uitstorten?
okee berijd je voor: nou ik had dus voor korte tijd een verzorgpaard. lekker dichtbij ook. super paard. ben al iets van 6 keer geweest enzo. zegt de eigenares van dat paard net tegen mij: ik had het je al eerder willen vertellen maar ik zie het niet helemaal zitten,, ik vertrouw je niet. nou zo banketstaaf!!!! ik zo nou okee dat is jammer.(hielt me huilen in) met de kennismaking had ze ook al gezegt dat ik er dan later wel op mocht rijden enzo. en na mij zou toen ook nog een meisje komen om te kijken maar die had ze afgezegt. ik zeg dus zo: nou dan kan je dat andere meisje wel bellen nu dan? zegt ze nee, ik hoef geen verzorgster meer. nou ik denk dus zo van: waarom zocht je een verzorgster?? om die dan na 6 keer teleurtestellen?? nou leuk is dat!

k kwam dus net thuis en me moeder vroeg zo: en was het leuk? ik zo: ja alleen ik mag dinges niet meer verzorgen. me moeder zo: jahoor, waarom niet? ik kon echt niks meer zeggen dus ik ging naar boven toe en begon heel hard en lang te huilen. me moeder zo: meisje, wat is er nou? nou en toen had ik het tussen het huilen door vertelt!

zo een heel verhaal.. wat vinden jullie hier nou van? dom he? ja toch?? jezus... ik was echt zoo blij dat ik hoorde dat ik dat paard mocht verzorgen! nouja ik vind het gewoon dom.. ik denk dat ze haar paard gewoon niet kan delen ofzo.. of doe ik nu dom? omdat ik nu zo verdrietig ben? dat ik domme dingen ga denken? nou zeg ff wat jullie hiervan vinden goed?

lieve groetjes van laura

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:34

Als die eigenaar jou niet vertrouwd houdt het op. Ik zou mijn paard ook niet door iemand laten verzorgen die ik niet vertrouw. En het is natuurlijk heel jammer, maar het is echt niet het einde van de wereld.

Roosch

Berichten: 36746
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:35

Waaróm vertrouwt ze je niet?
Jammer zeg.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:35

ach meissie, ook voor jou komt er een leuk verzorgpaard aan hoor. Doe maar rustig aan, komt helemaal goed

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:35

geen idee...

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:36

@kiWiko: ik was al een jaar op zoek... en ik helemaal blij enzo. hoor ik dit.. nou kan ik nu weer een jaar zoeken en dan weer hetzelfde gebeuren ofzo? daar ben ik bang voor

pippie123
Berichten: 665
Geregistreerd: 19-02-05

Re: *snik* even hart uitstorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:37

Jah dat is flink balen inderdaad. Maar ja het is en blijft haar paard, dat soort dingen zal je vaker tegen komen met verzorgpaarden. Ik zou gewoon lekker op zoek gaan naar een ander en dan komt het allemaal wel goed.....

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:41

er zijn alleen jammergenoeg hier in de buurt zo weinig mensen die verzorgster nodig hebben..

Roosch

Berichten: 36746
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:44

Onzin, gewoon goed zoeken.
Het lukt wel hoor, meid!
Waar woon je ergens?

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:45

ik woon in Alkmaar

Roosch

Berichten: 36746
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:51


Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 18:53

haha daar had ik al gekeken maar de pony vond ik te klein voor mij.. het paste wel maar ik vond het zielig voor dat ponytje.. dus dat was niks

hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:01

maar waarom persee rijden ? ik heb paarden verzorgt waar ik niet op mocht rijden najah mocht wel maar hij was nog al druk en dan snap ik dat die mensen dan een beetje voorzichtig zijn en de 1 had een veulen dus, ik was gek op het veulentje en heb ze verzorgt en dat rijden maakte me nisk uit .. ik ben gestopt omdat ik ergens anders een leas pony zou krijgen, dit ging niet goed ze had ook een veulen ..... mrt rijden ging dat gewoon niet maar ben der wel blijven verzorgen inmiddels kreeg ik de kans om een eigen paardje te kopen, maar hij was nog te jong om te rijden... tja ..ik heb hem een jaar niet kunne rijden nu heb ik hem 3 maanden ingereden en nu staat hij weer 3 maanden oprust ( te dikke vacht om te rijden omdat hij 24 uur buiten staat.

meis blijf lekker zoeken.. maak je niet te druk, ik zie dat je in alkmaar zoek ? in die omgevind zijn veel paarden ( najah richting egmond) ik hoop dat je wat vind.

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 19:38

ik vind het gewoon leuk om te rijden. maar dat hoeft ook niet perse van mij maar als dat kan vind ik dat wel heel erg leuk. ja richting Egmond zijn wel veel paarden ja, maar dat is 3 kwartier fietsen ongeveer.

hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:46

nou je hoef niet helemaal in egmond hoor .. ken je de hoever weg ? ( mij paard staat daar aan) je hebt daar achter een ponder weg aan daar staan ook paarden ( richting ijsbaan de meent) waar woon je in alkmaar dan ?

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 19:57

als ik naar De Meent fiets is dat een half uur. ik woon tegen geestmerambacht aan.

Neroo
Berichten: 10273
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:41

Vanillia schreef:
Als die eigenaar jou niet vertrouwd houdt het op. Ik zou mijn paard ook niet door iemand laten verzorgen die ik niet vertrouw. En het is natuurlijk heel jammer, maar het is echt niet het einde van de wereld.

mee eens

Er komt heus nog wel een verzorgpaardje voor je hoor, kijk maar is bij EA, daar zit heus wel iets tussen..

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Re: *snik* even hart uitstorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:51

Tsja ik begrijp het ook wel van de eigenaresse, als ze je toch een aantal keer heeft laten komen denk ik dat ze het toch heeft geprobeerd, maar dat het niet lukt. Als jij een paard zou hebben, zou jij dan iemand je paard laten verzorgen die je eigenlijk niet vertrouwd?

Het is heel banketstaaf, maar dat gebeurd nou eenmaal verzorgpaarden...

Serendipity1

Berichten: 6046
Geregistreerd: 13-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 21:59

Aah das kloten. Maar ik denk niet dat het echt aan jou ligt. Het is voor de eigenaar van een paard best moeilijk zijn paard aan een ander toe te vertrouwen. Iig succes met het zoeken van een ander paard.

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:08

Tja, 't is vervelend.
Maar als die eigenaresse je niet vertrouwd houdt het op.
Ik kijk het ook altijd een tijdje aan als ik een nieuwe verzorgster heb. Vind ik het niks, dan mag ze ermee stoppen, al is ze 100 keer geweest.
Gewoon rustig zoeken, je vindt heus wel een keer een leuk verzorgpaardje!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:13

-> VP

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 23:44

KiWiKo schreef:
ach meissie, ook voor jou komt er een leuk verzorgpaard aan hoor. Doe maar rustig aan, komt helemaal goed



Idd..

ik ben een paar keer wezen kijken bij sommige paarden om bij te rijden.. Nou dat was niet alles..

Had een advertentie daarna geplaatst en toen ineens kwam ik bij iemand die wel iemand wist..En heel toevallige kende ik de eigenaresse ook nog..

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 13:53

KiWiKo schreef:
ach meissie, ook voor jou komt er een leuk verzorgpaard aan hoor. Doe maar rustig aan, komt helemaal goed
Inderdaad.

Wie zoekt die vindt en dan kom je vast nog een paardje tegen dat 10 keer leuker is!

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: *snik* even hart uitstorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 14:24

Wat balen zeg...zeker omdat ze ook nog geen reden geeft waarom ze je niet vetrouwd. Nu kun je er niks mee.
Maar het blijft inderdaad haar paard en als ze jou niet vertrouwd houdt het op. Maar het blijft voor jou natuurlijk ontzettend rot.
Ik hoop dat je snel een ander paard vind waarvan de eigenaar je wel vertrouwd. Veel sterkte voorlopig

Lau_Ra

Berichten: 895
Geregistreerd: 17-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 19:21

bedankt voor de reacties allemaal. ik ben nu ook al druk aan het zoeken voor een andere. hoop dat ik wat vind. *zal wel weer lang duren...*