Rijden echt zo belangrijk?!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 10:35

Als het paard gewoon zijn beweging nodig heeft, en ik ben degene die hem dat kan geven, waarom niet? Het is belangrijk dat een paard zijn of haar beweging krijgt. Als een paard niet meer bereden kan worden, dan is een paard verzorgen toch nog even leuk? Als Vid niet meer bereden kan worden, dan blijf ik hem wel verzorgen.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 10:48

Ik heb genoeg eigen paarden, maar ik vind de omgang met ze toch het belangrijkste. De band die hebt......
Ik wil wel een verzorgster erbij - maar als ze niet mogen rijden willen ze niet eens komen.....

Dan niet! verzorgen gaat voor rijden! Als ze goed met elkaar kunnen opschieten mogen ze er best een x op.

Maar nu heb ik de ervaring dat als het slecht weer is - kunnen ze niet paardrijden en komen ze dus ook niet

Ik was vroeger met mijn verzorgpaard ook aan het poetsen kroelen etc...

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:48

Ik kom altijd, ook als het slecht weer is en daardoor niet kan rijden. Een paard is niet alleen om te rijden, ook om gewoon aandacht te geven... Ik snap niet dat sommige mensen dat vergeten.
Maar wel snap ik dat rijden ook een band geeft

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:04

gollempje schreef:
Ik kom altijd, ook als het slecht weer is en daardoor niet kan rijden. Een paard is niet alleen om te rijden, ook om gewoon aandacht te geven... Ik snap niet dat sommige mensen dat vergeten.
Maar wel snap ik dat rijden ook een band geeft


Dat snap ik ook niet...maar het gebeurd wel

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 14:07

superwoman schreef:
gollempje schreef:
Ik kom altijd, ook als het slecht weer is en daardoor niet kan rijden. Een paard is niet alleen om te rijden, ook om gewoon aandacht te geven... Ik snap niet dat sommige mensen dat vergeten.
Maar wel snap ik dat rijden ook een band geeft


Dat snap ik ook niet...maar het gebeurd wel


apart dat die mensen dat doen. ik ken ze niet, ik wil ze denk ook niet kennen....
als ik niet kan laat ik het ook altijd weten en dan ruil ik met een andere dag.