hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SpikkelFire

Berichten: 6697
Geregistreerd: 14-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:22

Ook via marktplaats ging heel snel; zondag advertentie geplaats, maandag reactie, zaterdag wezen kijken en zondag had ik een verzorgknol

Mandyy

Berichten: 30541
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:27

Doordat een vriendin van mij ergens ging aanbellen en vroeg of ze die pony mocht verzorgen. Later ging die vrouw stallen verhuren en mocht ik ook andere paarden rijden.

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:41

Via via. (mijn moeder kon hen )

_channiej_
Berichten: 430
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Nijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 21:43

Harlekin: Een kennis van ons kwam de hond brengen toen ze op vakantie gingen en toen zag die mijn paardrijlaarzen en vertelde die dat die een fries had en of ik wilde helpen met verzorgen en bijrijden , (die stond op een privestal) maar naar een jaar is die fries verhuist naar een nieuwe stal,, ondertussen had ik op die privestal al twee nieuwe paardjes gekregen (waarvan eentje Harlekin) om te verzorgen omdat de fries weg was.. En zo ben ik dus aan Harlekin gekomen

Suus en Ivonne: Mijn vriendin verzorgde Suus al, en een ander meisje Ivonne maar die deed niet goed haar werk dus toen zochte ze een nieuwe en had me vriendin mij dus gevraagt

lotte_kim
Berichten: 265
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:00

k zoek al heel lang een verzorgpony maar niks gevonden ik woon in woudenberg en ischeel klein bale :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

lotte_kim
Berichten: 265
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:13

wten jullie iemand

Memuska

Berichten: 5013
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:49

Mijn paardje heeft altijd op een manège gestaan. Bijna drie jaar terug werd bij haar artrose vastgesteld en werd ze dus afgeschreven voor de lessen. De eigenaresse van Twister vroeg toen of ik mss zin had om eens met Twister te rijden, omdat ze het zo erg vond voor me dat ik geen lespaard meer had. Ik zei dat ik dat wel eens wou doen, die zelfde avond werd ze onwel in de les en mocht ik hem overnemen; dat klikte meteen En daarna vroeg ze me of ik zin had hem twee keer per week te rijden, ja tuurlijk!! Nu rijd ik hem nog altijd minstens twee keer, meestal zelfs vaker omdat ze het druk heeft met werk.

De eigenaresse van Twister is goed bevriend met de beide eigenaresses van Pieterke. Toen één van hen voor enkele maanden naar het buitenland ging werd ik dus via via gevraagd om Pieterke te doen. Ze is al een poosje terug maar als ze geen tijd hebben word ik nog altijd opgetrommeld.

Daarna kochten vrienden een pony voor hun dochter, die ik twee keer per week ging bijrijden om hem wat manieren bij te brengen.
Vervolgens volgde Kiskil met hetzelfde doel

Tenslotte kwamen er Passim, ook gewoon gevraagd of ik 'm wou rijden, en Rainier.

Dat is het zo wat denk ik

_nina

Berichten: 435
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Rhenen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 21:46

3 x via marktplaats eerste ker is uiteindelijk iet doorgegaan en was maar voor 2 weken (juist 1 an die was ik op ponykmp) 2de nu na 3 jaar gestopt( ik was beetje te groot geworden) en nu eentje waarvan ik binnen een week reactie en die verzorg ik nu al bijna 2 maanden

mandy101

Berichten: 1274
Geregistreerd: 26-09-04

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 23:16

Mijn verzorg shettie ben ik via mn oude buurmeisje aangekomen toen was ik nog heel klein (heb op mn shettie leren rijden)
nog bedankt hanneke
En mn verzorg paard via mn moeder ook bedankt lieve moeder

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:10

Vroeger;
2 verzorgshets; Aangebeld bij die mensen en gevraagd, aangezien ze er zielig bij stonden.
Shetlandveulen; Via een klasgenootje in groep 8.. We deden de andere shets toen ook nog maar daar zijn we later mee gestopt.
Furano; Ze was van een vriendin van mij, maar werd na een paar weken verkocht :'(


Nu;
Erik, Eefje & Ringo..
Via Marktplaats, gereageerd op advertentie voor verzorgstertje voor Welshjes. Ik gemaild dat ik wel kon poetsen &longeren etc. Dus mail terug gehad dat ik ook wel hun grote pony mocht verzorgen &mee mocht stappen (blessure).. Zondag eerste mail, Maandag antwoord terug &Dinsdags de afspraak.. Dus met mn moeder er heen gegaan, kennis gemaakt &toen verzorgte ik ze

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:41