hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petra_O

Berichten: 3140
Geregistreerd: 24-10-03

hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 14:24

De titel zegt het al, hoie zijn jullie eigenlijk aan een verzorgpony gekomen?

Bij mij is het nogal een apart verhaal. Iemand die voor mijn vader had gewerkt, was heel lang ziek geweest. Toen ze weer naar buiten kon had ze een haflinger gekocht, als motivatie om weer wat te gaan doen.
Ze wist van mijn vader dat ik ook erg van paarden hield, en vroeg of ik wilde helpen, want ze was nog niet helemaal fit, en kon wel wat hulp in de verzorging gebruiken. En als manegeruitertje van 14 vond ik dat helemaal niet erg natuurlijk .
Na een paar maanden ging het weer slechter met haar, en moest ze flap weer verkopen. Ze verkocht haar aan de staleigenaar, die ook een beetje handelt voor de hobby. ik mocht haar blijven verzorgen voor 200 gulden in de maand. Mijn ouders wilden er eigenlijk niet aan, maar ik heb net zolang stennis gemaakt thuis dat ze wel moesten. de enoige voorwaarde was dat ik zou stoppen met manegeles.
En nu ben ik 19, en ik doe het nog steeds. Ik betaal alles inmiddels zelf, en ik heb er nog steeds evenveel plezier in!

Samy

Berichten: 11079
Geregistreerd: 16-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:44

Die van mij via marktplaats gevonden Meer eigenlijk niet te vertellen ... haha

_Buddha
Berichten: 2289
Geregistreerd: 27-10-05

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:46

haha ik ben er aan gekomen via BOKT!:p
xxx Caroline

LisjahJarig

Berichten: 1479
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Genk(belgie)

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 15:26

Internet .

Duvel91
Berichten: 873
Geregistreerd: 25-11-04

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 15:31

Mijn verzorgshets via marktplaats.

Julio (paard) is een heel ander verhaal. Op de stal hadden ze een open dag en ik ben wezen kijken. Ik vroeg aan een vrouw of er nog mensen medebrijdsters zochten en ze stelde voor dat ik een briefje op zou hangen in de kantine. Zo gezegd zo gedaan. Belde diezelfde vrouw 2 dagen later op dta zij eigenlijk wel iemand zocht .

ikkiN

Berichten: 2843
Geregistreerd: 13-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:19

Ik had voor Lies een verzorgpaardje in paardenparadijs Iedereen had een paard daar, en iedereen kende elkaar. Toen mensen hoorde dat ik met haar wilde stoppen, had ik 4 verschillende aanboden gekregen, waaruit ik Lisa gekozen heb

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:57

Via bokt

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 09:29

Ehm dat hebben ze aan me gevraagd. Ik liep met een eerdere verzorgpony over straat, en toen kwam er een man naar me toe of ik zijn pony 1 keer per week wilde rijden om op niveau te houden. Toen werden mijn huidige verzorgpony's verkocht, en ging ik steeds vaker. Nu kom ik er zo vaak ik wil

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 11:49

via bokt

Joolanda
Berichten: 422
Geregistreerd: 26-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:16

Via me instructrice.

Hanin

Berichten: 1710
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Veenendaal

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:21

Via de vriendin van mijn broer. Die een paard kocht en die op een stal zette waar een andere pensionklant een verzorgster zocht voor 1 van haar paarden! En toen moest ze meteen aan mij denken:D

_Lisanne

Berichten: 3719
Geregistreerd: 17-10-04
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:24

Via lil0l0v3r
Ik verzorgde haar pony, en zij raakte in contacht met 2 andere meisjes en daar gingen we toen heel erg veel mee om. Die 2 andere meisjes hadden ook en pony en Dionne (lil0l0v3r) vroeg aan de moeder van die meisjes of ze wist waar ik een pony kon leasen en toen zei ze: Ja mag onze pony wel doen als wij op vakantie zijn, en als je een andere keer zin hebt om te rijden je mag het altijd vragen, en dan mag je er ook altijd op! En toen ging lil0l0v3r bij hun staan en toen kwam ik ook in contact met iemand anders die daar stond en nu heb ik dus 2 verzorgpony's daar aan over gehouden

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:52

De eerste via Marktplaats. Voor de twee paarden die ik nu rij ben ik gevraagd.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:15

Een heel ingewikkeld verhaal . Ik heb het op m'n 'Sylleke en Olga fanstie' netjes in een verhaaltje gescrheven .

In de krokusvakantie van 2004 was een meisje verveeld aan het
surfen op Kapaza, in de hoop een verzorgpaard te vinden. Helaas,
er was niets in de buurt te vinden.

Toen viel haar oog op een advertentie van een meisje. Ze zocht een
verzorgpaard. Ze had een zus in Essen met paarden, maar zocht een
paardje bij haar in de buurt .

Het verveelde meisje dacht: 'Ach, waarom niet proberen?' En ze
stuurde een mailtje naar het meisje met de advertentie met de vraag
of haar zus misschien hulp kon gebruiken met de paardjes.

E-mailadressen werden doorgestuurd en uiteindelijk had ze het adres
van de mama van de zus (Volg je nog? ) te pakken. Zij had een
leuk, groot paard.

Zo gemaild, zo gedaan. Er werd een afspraak gemaakt.

En vanaf de eerste moment dat ik Olga zag, was ik al meteen verliefd!




Zo .

aniekje

Berichten: 1063
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:25

via marktplaats. Ik was weer eens voor de zoveelste keer aan het kijken op marktplaats... toen ik een net nieuwe advertentie zag verzorgster gezocht omg. rijnsburg. nou daar woonde ik vlakbij.. ik eerst mailen.. keek ik nog een keer stond er dat je moest bellen dus ik bellen en voila een verzorgpony.

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:38

Via een vriendin. Zei verzorgde hem eerst, maar kreeg een eigen paard. Toen zei ze 'ik kan wel vragen of jij hem mag doen?' En dat wilde ik natuurlijk wel! En ik ben opzoek naar nog een paardje, die hoop ik via internet te vinden.

Seertje
Berichten: 137
Geregistreerd: 01-10-05
Woonplaats: Hilversum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:53

Marktplaats

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:21

Via een vriendin. Ik reed net op een nieuwe stal en hoorde dat ze gingen verhuizen. Ik mailde mijn vriendin dat ik baalde daarvan en zij zei dat ze een fokker wist die misschien wel een ruiter zocht voor zijn paarden. Hij had idd geen ruiter dus zijn we eens langs gegaan. En dat bevalt hartstikke goed.

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:25

Ik verzorg nu Paloma, die ik via marktplaats heb gevonden.

Parish heb ik hiervoor verzorgd (is nu van turbokip hier op bokt) en die heb ik via een vriendin die de eigenaresse weer kende. Ik kwam op stal zag Parish staan, werd verliefd vroeg aan mustangS ; goh zoekt zij niet heel toevallig nog een verzorgster? en ja hoor .

En daarvoor nog een merrie Kelly met aantal shetjes erbij ook al via mustangS

loutjuh

Berichten: 1574
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: veenendaal

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:38

veronoz schreef:
Via de vriendin van mijn broer. Die een paard kocht en die op een stal zette waar een andere pensionklant een verzorgster zocht voor 1 van haar paarden! En toen moest ze meteen aan mij denken:D


haha en nog nooit spijt van gehad!!

horsiej

Berichten: 2045
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: westland.

Re: hoe zijn jullie aan je verzorgpony gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 14:14

Mn 5 vzPaardjes heb ik gevonden via mn vader. want die doet voor zn werk met een bussie pakkies bezorge en hij kwam een x op een laantje met 5 paarden. Hij vertelde dat later aan mij en zei vraag dan of ze daar wat hulp kunnen gebruiken En daar zeiden ze van je heb geluk de vorige verzorgder heb ik al 2 maanden niet gezien. Dus nu verzorg ik ze al meer dan anderhallef jaar en ik vind het nog steeds geweldig

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 14:35

Mijn verzorgpony is ene mangege pony, dus wij hadden op het inschrijfformulier gezet dat ik wel interesse had in een verzorgpony.. 2 maanden erna had ik mijn verzorgpony

En voor mijn bijrijdpaardje ben ik gevraagd door de eigenaars

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 14:40

Ik stond te knuffelen met de pony over de omheining wat ik vaker deed.. En toen kwam de eigenaresse eraan en ze vroeg zo van je vind haar nog al lief he, wil je eens rijden. En vanaf toen had ik een verzorgpaard.. Helaas is ze nu verkocht, maar nu heb ik mijn eigen paardje..
Ook daar ben ik via een rare manier aangekomen eigenlijk

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:16

Via de lesgeefster van mijn vriendin.
Ik was met mijn vriendin mee naar haar pony, en toen had die lesgeefster aan mijn vriendin gevraagt of ik een verzorgpony zocht, dus toen zijn we daar naartoe gegaan, en nu doe ik de pony's al 2 jaar

0olove_yao0
Berichten: 58
Geregistreerd: 05-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:20

gewoon gevraagd aan die "mevrouw" (ze haat het als ik haar zo noem dus is het altijd mevrouw hehe )