Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind jij van de eigenaar van je verzorgpaard?

SUPER
Geen stemmen
mwah, kon beter
Geen stemmen
echt een super vervelend persoon, het liefst ga ik bij hem weg
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0


dancinggirl

Berichten: 383
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: maassluis

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 12:29

Ik heb ook echt helemaal niets te klagen!
super naar me zin..heeeel veel geleerd in die 2 jaar en mag nu zelfs soms op hem rijden en zoieso altijd uitstappen..heerlijk toch!
het gaat me niet om het rijden, maar het feit dat ze me blindelings vertrouwt en lekker knuffelen en weet ik t wat allemaal...
heerlijk toch..en wie weet, breid het zich nog uit in de loop der jaren..maar zo vind ik het ook prima..
ik besef me nog altijd wat ee boffert ik toch ben als ik weleens al die advertenties voor verzorgpaarden lees!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:01

ik vind der aardig
het is wenny van bokt

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:59

Ja hoor goede eigenaar. Ik mag eigenlijk vrijwel alles En ze zijn ook eerlijk, dusja, wat wil je nog meer?

AapjeAstrid

Berichten: 4502
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: Lilongwe, Malawi

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:03

Die van mij zijn helemaal super! Ze hebben een stuk of 60 paarden en ik mag met ze allemaal doen wat ik wil! Ik mag komen wanneer ik wil, ben daar echt altijd welkom. Ik kan die paarden ook gewoon als mijn eigen paarden beschouwen, dat zeggen ze ook gewoon Heb echt nog nooit problemen met ze gehad, ik mag soms nog meer met de paarden dan hun eigen dochter

Karin_deB

Berichten: 8273
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:31

De eigenaren van mijn verzorgpony's zijn super! Ik mocht altijd alles, en ze hielpen me met alles.
Mede door hun heb ik nu een eigen pony, en ondanks dat ik niet zoveel tijd meer heb voor me verzorgpony's, helpen de eigenaren me wel altijd als ik een dag niet kan, of als ik op vakantie ga, of als ik iets niet weet.
Ze zitten trouwens ook op bokt, Bolletje en Tweeling (is namelijk een tweeling )

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:58

Ja hoor!
Heb 't prima naar mijn zin, hele aardige mensen. Mag altijd komen rijden op m'n verzorgpaardje, en hoef eigenlijk niet eens echt klusjes te doen in zin van de stallen uit móeten mesten. Probeer dit meestal wel te doen als ik tijd heb.. Kan ook altijd alles vragen etc, heb 't echt super getroffen

Tinkebel

Berichten: 3992
Geregistreerd: 09-11-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 19:36

Ik ben ook tevreden
Teun en Geral op bokt zijn de eigenaren van mijn verzorgpaarden

djivka
Berichten: 10
Geregistreerd: 06-11-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:21

Nou ik ken mensen die 'lokken' kinderen met verzorgpaardjes enzo maar vervolgens kun je nooit rijden en ben je er alleen maar om de stallen van alle paarden (15) uit te mesten, te voeren en op te ruimen. En er zijn ook mensen die heel aardig lijken maar dat ze dan als ze je zien rijden zeggen: maar jij rijdt nog niet eens op m niveau, nee jij mag niet mijn paard rijden.
En tuurlijk er bestaan echt super paarden eigenaren waar je echt alles van mag (heb ik ook gehad en dat was echt fantastisch!!Wou dat ik 't weer had!), en dat is hartstikke gaaf (nou moet ik zeggen af en toe misschien ook wel een beetje een risico) maar als de verzorger goed verantwoordelijk en zelfstandig is en kan laten zien dat hij/zij het paard onder controle heeft, is het natuurlijk het leukst om hem/haar z'n gang te laten gaan.

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:31

Ik vind de eigenaar van Sox erg aardig, ze is wel een stukje ouder als mij maar we hebben veel dingen gemeen en dat is altijd wel handig.
Ze heeft niet echt regels zolang je maar goed bent voor Sox en haar netjes behandeld vind ze eigenlijk alles best.

Ik heb weleens paarden verzorgt waarvan de eigenaren minder aardig waren en dan is het voor jezelf ook niet echt prettig om heen te gaan vooral als het paard aan huis staat.

123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:39

De eigenaren van mijn verzorgpony's en paarden zijn echt onzettend Mega! Ik wil hun ook heel erg bedanken!

romytjuh
Berichten: 139
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:40

Nou ik heb geen problemen hoor! Juist helemaal niet! tis erg gezellie dus kein probleim!

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:42

Mijn eigenaar is de manege. Naja dus eigelijk de manege eigenaar.

Ik verzorg hem maar hij rijd voor de rest mee in de manege lessen.

Tis een manege pony

Otjuh

Berichten: 2218
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 09:23

De Eigenaar van Baley is echt een Top Meisje !! We mogen gewoon alles enz.. maar ook buiten de paarden is ze Super !!

De Eigenaren van de 5 zijn ook heel erg lief, ik mag gewoon alles met ze! maar de eigenaren vinden het eng als ik ga buitenrijden!

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 11:53

Ik ben best tevreden over de eigenaresses van mijn verzorgpaarden. De eigenaresse van de pony zie ik bijna nooit maar vind alles goed
De eigenaresse van het paard die ik best vaak, we gaan ook nogal eens samen. Ze is héél precies en netjes maar ik kan het best goed met haar vinden

Ja ik heb zeker niet te klagen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 16:02

Ja hoor, waar ik nu verzorg toppie!! Erg gezellig, kunnen lekker kletsen met elkaar

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:47

Ik heb echt een hoop roteigenaren mee gemaakt. Echt vreselijk gewoon.
Nu heb ik het echt toppie!!!! Sjakie van bokt . Ik mag echt gaan en staan waar ik wil en rijden als ik zin heb etc. Sjaak is niet zo makkelijk en ze helpt me echt super goed om hem te leren rijden/longeren etc. Heb het echt super getroffen. Ze offert zelfs om de week haar les op zodat ik dan kan lessen. Ben echt super blij!!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:24

Ik kan het altijd heel goed met haar vinden.
Altijd aardig en kan altijd zo lekker met haar klessen

_Kimberley

Berichten: 5090
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: den helder

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:42

Met die van Hasten heb ik nooit problemen enzo, vind dr heel aardig

Bi0n_Tiffiej

Berichten: 1230
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: In de stal van mn lieverd (L)

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:45

nou dat weet ik wel zeker!! mijn eerste ponys die ik deed, die eigenaren waren dus echt niet leuk Ik was gewn bang van die mensen !!!
Ennnn nu, zijn het wel leuke mensjes
Ik heb 3 verzorgpony's dushet zijn ook 3 eigenaren, maar ik ken ze allemaal van dezelfde stal Ik heb er 2 leren kennen toen ik op die stal kwam, en werd best wel goed bevriend met ze, drm ging ik hun pony ook verzorgen, en ze vertrouwen mij wel erg( denk ik ) Dus dan doe je die pony ook met een goed gevoel, niet dat je denkt, ik moet het goed doen ik moet het goed doen.
En dat andere meisje die heb ik leren via marktplaats En die is ook heel aardig Haha gewoon allemaal
En ook leer ik gewoon heel veel ervan, want je bent toch de hele dag met die pony's bezig enzo...

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 10:00

Ja, tot dusver heb ik het goed naar mijn zin, ik kom en ga wanneer ik wil en ik krijg alle vertrouwen. Waarvan ik uiteraard mijn best doe om dat niet te beschamen.....

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 10:10

..ik heb echt een geweldige eigenaar van mn verzorgpaarden, zij woont in Israel ..hahahahha, maar als ze dan hier ff is(ze komt in dec weer voor 10 daagjes)..dan ben ik blij dat ze er is, ze is een goede vriendin van me en heeft echt een speciaal plekkie in mn hart!... klinkt sappig maar is wel zo

Het vertrouwen wat ik van haar krijgt is enorm!!(staat een paard van haar die is opgegeven, door reguliere DA en ben ik zelf op een andere en laatste manier beter aan t krijgen)..kan Da artsen bellen die mij goed lijken, hoefsmeden..noem maar op..dus ik ben heel blij met haar en haar paarden!!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 19:54

Nah de eigenaresse van Liek is kewl hoor spreek der meestal via een klein dagboekje of via telefoon. Hoe Liek ging enzo. Weet altijd precies wat ik bedoel als er iets niet ging of niet fijn ging. Altijd kewl om over paarden te praten.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 01:30

Mijn toekomstige verzorgster (als ik een pony neem) mag ook behoorlijk veel doen. Rijden (ook springen), poetsen, wandelen, wedstrijden, buitenritten, etc. Ze hoeft niet de stallen uit te mesten, opstrooien, voeren of het tuig schoonmaken. Dus eigenlijk alleen de leuke dingen. Verder ben ik ook erg geduldig en 9 van de 10 keer altijd vrolijk, ik weet dat ongeduldige sjachrijnige mensen vervelend is. Wel vraag ik dan een bijdrage aan de stallingskosten.

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 18:28

Op de eigenaar valt opzich niks aan te merken, het klinkt mischien raar maar soms had ik wel liever dat hij zich iets meer met de paarden en mij bemoeide.
Hij vind het allemaal wel best
Hij komt bijvoorbeeld nooit eens kijken hoe het gaat met rijden bijv.
Maarja hij doet gewoon zijn ding en ik mijn ding hihi.
Beter zo iemand dan iemand die de hele dag op je staat te letten als je met de paarden bezig bent.

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 19:00

De Eigenaar van mijn geweldige Verzorg tinker Luna, is erg aardig! belt altijd even om te vragen hoe het is gegaan, en geeft me erg veel vrijheid, geeft me tips, en helpt me met dingen die ik niet snap of moeite mee heb, verder heeft ze erg veel geduld! verder hoef ik geen bijdrage te leveren, zolang ik maar goed voro haar paard ben en zo af en toe eens een keer een lesje neem.

nee ik heb weer eens niets te klagen