Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind jij van de eigenaar van je verzorgpaard?

SUPER
Geen stemmen
mwah, kon beter
Geen stemmen
echt een super vervelend persoon, het liefst ga ik bij hem weg
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0


Flygill
Berichten: 8045
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 21:57

Ik lees hier veel gezeur en geklaag over eigenaren van verzorgpaarden... nou vroeg ik mij af zijn er ook leuke eigenaren of ben ik de enige met een tof persoon als eigenaar van mijn verzorgknollie?

De eigenaren van Marco doen echt alles voor je, gaan met je op concours, krijgen les, ze zijn erg gezellig en aardig, je kan bijna altijd rijden. (wel in overleg maar goed) en de paarden worden erg goed verzorgd!

Het enige wat ik af en toe moet doen is mee helpen met het tuig poetsen, de stal even uitdoen enz.

Echt, en ze hebben zoveel geduld! niet normaal meer!

Mijn complimenten en dank!

basje123

Berichten: 470
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 22:01

haha jij bent niet de enige met een toffe eigenaar van je verzorg pony de eigenaar van mij verzorg pony is natas ze is heel lief en macho mag zelf bij mij op het land staan:D En ik mag alles doen wat ik wil
moest ik ff zeggen hoor hahaa
groetjes Joyce

NN44
Berichten: 1787
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 09:56

ik had een (verzorg) paard die bij iemand thuis stond, ik mocht er ALLES mee doen! hij had zelfs aangeboden dat ik hem mocht hebben. alleen hij is een paar maanden geleden ingeslapen :'( wegens kreupelheid ( ongeneselijk )

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:36

Ik ben wel blij met de eigenaar van mijn (waarschijnlijke ) verzorgpaard. Ik mag alleen nog niet alleen komen, omdat ik het freestylen nog moet leren. (Heb eerst 3 jaar engels gereden). En ik mag nog niet naarbuiten met 'm, omdat hij eerst nog beter moet leren luisteren en remmen op de zit .
Maar verder mag ik wel gewoon veel eigenlijk. Zonder zadel, eens in de zoveel tijd een sprongetje ofzo ..
Het is denk ik ook fijner als er regels zijn, en als iemand je af en toe komt controleren. Niet altijd natuurlijk, maar als ze tegen me zou zeggen dat ik alles mocht en nooit eens kwam kijken, zou ik me best ongemakkelijk voelen.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:57

Ik ben tevreden hoor Mag eigenlijk alles met de paarden doen wat ik wil, er wordt naar me geluisterd als ik wat te zeggen heb, ze hebben veel voor de paarden over enz.

fjordie56

Berichten: 139
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Vught

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:10

Ik denk persoonlijk dat ik een vervelende ponyeigenaar ben. Alle verzorgsters die ik het afgelopen 1/2 jaar gehad heb lopen namelijk weg. Ze hebben geen tijd meer of vinden dat ze te veel moeten rijden. Heb er vanaf maart al 4 gehad. Ik weet niet wat ik fout doe. Vragen deed ik er niet veel voor en rijden mogen ze 7 dagen in de week. Tenzij ik ze zelf nodig had. Maar dan liet ik dat toch op tijd weten.

Wie kan mij helpen de oorzaak te vinden.

Groetjes Michelle

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:49

Zo veel gezeur heb ik nog niet gelezen, of ik ben blind .

Ik kom heel goed overeen met de eigeneras van Olga en de rest van het gezin, dus het is helemaal super .

Flygill
Berichten: 8045
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 12:59

ze moesten TEVEEL rijden???? hahaha, wat is dat nou weer voor een reden?

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 14:46

ik doe nono nu ruim 2 jaar en kan best goed opschieten met zohra
eerst zagen we elkaar eigelijk bijna nooit
laatste tijd wle wat vaker en dat is altijd wle gezellig
ik kan alle smet nono doen wat ik wil en kan ook rustig mn mening uiten
ja ideaal eigelijk
zoor thnx

bella8
Berichten: 133
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Heemskerk

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:21

Ik heb een hele leuke eigenaar ze leert me ontzentend veel en ze is supper aardig

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:16

ik heb een enkele leuke eigenaar meegemaakt... de rest was allemaal bagger. Raar volk dat zich niet aan afspraken hield. Ik zal wel pech gehad hebben, want ze moeten er zeker zijn, maar ik ben ze iig niet vaak tegen gekomen.

Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:44

nou ik ben ook super tevreden met de eigenaar, mag alles, moet niks, ze wil me gerust helpen als het niet lukt enz.!! echt super, kan niet beter!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:49

fjordie56 schreef:
Ik denk persoonlijk dat ik een vervelende ponyeigenaar ben. Alle verzorgsters die ik het afgelopen 1/2 jaar gehad heb lopen namelijk weg. Ze hebben geen tijd meer of vinden dat ze te veel moeten rijden. Heb er vanaf maart al 4 gehad. Ik weet niet wat ik fout doe. Vragen deed ik er niet veel voor en rijden mogen ze 7 dagen in de week. Tenzij ik ze zelf nodig had. Maar dan liet ik dat toch op tijd weten.

Wie kan mij helpen de oorzaak te vinden.

Groetjes Michelle


Nou Michelle, het hoeft niet persé aan jou te liggen hoor, het gebeurt hier ook vaak dat de verzorgsters gewoon weg gaan omdat ze geen zin meer hebben.
Wat zijn bijvoorbeeld de eisen die je stelt, en wat moeten ze allemaal doen? Als je dat er een beetje bij zet kunnen we misschien de situatie beter inschatten.

WhiteRose
Berichten: 1092
Geregistreerd: 10-08-05
Woonplaats: Seattle

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:53

De eigenaresse van 1 van mijn bijrijdpaardjes is echt heel leuk. Gewoon ook buiten de paarden een heel gaaf mensje...

Thnx Patricia, voor de kansen die je me geeft

Zo, die moest er even uit

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 11:46

Tot nu toe alleen nog maar aardige en leuke eigenaars gehad van de paarden die ik verzorg/bijrijd.

paerdje
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-07-05

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:01

De man waar ik nu rijd, is heel oud, en heeft heel ouderwetse opvattingen mbt zijn paarden. Ik mag er verder (bijna) alles mee. Voor zover dat gaat met een veulen ernaast.

De eigenaren van mijn vorige verzorgpaard waren nogal rare mensen. Ook rare opvattingen, en nogal ouderwets in de omgang.

Maar ik ben blij met mijn verzorgpaard en verder hoor je me niet klagen.

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:18

De eigenaren van m'n sindskort bijrijdpaard zijn echt super aardig en leuk enzo, mag echt alles van hun!
Eigenaren van de haflingers zijn ook aardig maar soms een beetje vaag wat wel irritant is maar verder valt er niet over te klagen

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:07

De eigenaresse van Rashida is echt top.. Kan alles met haar bespreken en het gaat gewoon heel leuk zoals het nu is

Branka18
Berichten: 14
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: Coevorden

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:34

De eigenaar van mijn paardjes is erug aardig (het zijn bijna mijn paardjes) hij zegt ook altijd dat het mijn paarden zijn:P Als ik iets nodig ben dan haalt hij het voor me.(daarvoor rijd ik zijn paard ook in en maak de veulens goed tam en rijd ik wanneer ik zin heb...)Wat klinkt dat iedeaal he ik denk dat ik het echt getroffen heb met hem. Hij koopt zelf paarden voor me!!! Hij maakt bijvoorbeel nu stallen...

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 16:04

mijn eerste verzorgpony was aardig en die waar ik nu ben hebben beiden hele aardige eigenaresse. Die van nu is een meisje van mijn leeftijd ook dus.

Daar tussen in bij de paarden wou ik regel matig heid en dat lukte niet of ik kon alleen rijden stond het paard al klaar opstappen en wegrijden was ook niet echt leuk meerdere keren duidelijk gemaakt en toen een brief gestuurd.

Anoniem

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 16:03

voor ik me eigen paarden had heb ik ook wel eens vz pony's gehad. Heb nooit echt problemen gehad met de eigenaren en kon het altijd goed met ze vinden. Vaak mocht ik ook alles doen wat ik wilde.

Zelf heb ik ook verzorgstertjes gehad..voor sommige wwas ik dnek ik niet zo tof maar er zijn meerdere meisjes geweest die alleen maat dachten te kunnen rijden en verder niets. Zo heb ik een maand geleden ofzo nog een verzorgstertje aangesproken dat we beter konden stoppen. Zij verzorgde mijn twenter en de shet. Maar ze probeerde mijn appaloosa onder mijn kont vandaan te krijgen en dat is ceht niet leuk. Als ik aan het rijden was zat ze langs te kant net zo lang te wachten tot ze erop mocht ( wat ik niet altijd deed ) en liet ze de twenter en de shet zitten.
Als het geregent had en de paarden waren doorweekt ging ik er niet mee rijden dat is gewoon mijn standpunt..komt ze aan met een verhaal dat je ze wel kan afdrogen met een handdoek ze wilde dus weer op mijn appie rijden.
De laatste dag dat ze er was had ze een rviendin mee. Ik zei van te voren ( ik ging namelijk weg even ) dat ik vanmiddag ging rijden met amarinsjuh van bokt ( is ook verzorger bij mij op stal van galant ) dus dat ze niet kon rijden die dag. Belt de vriendin van de stal eigenaar mij op dat ze achter mijn rug om had gevraagt of ze op de paardne mocht rijden ( terwijl er 1 daarvan van mij is ) nou ind at sooert situatie ben ik geen prettige eigenaar meer.

Volgens mij heeft amarinsjuh van bokt geen last van me. We kunnen het goed vinden en rijden ook geregel samen. Zij mag ook alles van mij doen wat ze wilt...

horsiej

Berichten: 2045
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: westland.

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 21:21

De eigenares van mijn 5 verzorgpaardjes is echt super aardig
Ik mag (bijna) alles van dr, en ik kan ook gewoon alles vragen enzoo.
Altijd gezzelig enzoo,,, Ik heb altijd onwijs zin om naar me vzpaardjes te gaan al is het alleen maar om de gezzeligheid Er komen namelijk nog meer mense namelijk: Nicole= 10 jaar dave= 12 jaar flis= 13 jaar ik= 13 jaar en verder mag ik altidj een vriendin mee nemen Ze zijn gewooon super

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:12

Ik heb de beste eigenaresse denk ik !
de eigenaresse van maddox is super !!!!!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 12:15

Ik heb nooit problemen gehad met eigenaren van paarden. Allemaal hele redelijke mensen. Ik rijd er nu nog eentje en die heeft een toffe eigenaresse, nooit problemen mee.

Joolanda
Berichten: 422
Geregistreerd: 26-12-04

Re: Zijn er ook leuke eigenaren van verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:27

Heb wel eens problemen met de eigenaren bij een van me verzorgpaarden, niet willen luisteren als het paard iets mankeert. Hebben beetje rare ideeen over paarden houden. Andere eigenaar is heel leuke vrouw.
Heb ook wel eens iemand gehad die wilde dat ik niet meer kwam omdat ik te streng was tegen haar pony.