Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:36

Ja toch wel? Ik heb er inderdaad erg over zitten twijfelen, maar ik wilde niet opdringerig over komen en na een maand klinkt het dan een beetje als een trap na of zo. Maar misschien dat ik het inderdaad wel nog even ga doen, ik vind het toch wel erg vervelend hoe het is gelopen en het blijft inderdaad nog knagen....

Jammer golden_angel dat jij daar de schuld van krijgt, dan daalt het vertrouwen tussen jullie beide denk ik wel erg. Ik hoop voor je dat je met haar in gesprek kunt gaan, maar met dat soort dingen is het echt lastig. Succes in ieder geval :)

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:37

Ik probeer haar te bereiken maar ze neemt der telefoon niet op

Ik weet dat de vorige bijrijdster(s) (2 zusjes en moeder) de sleutel niet hebben ingeleverd, daarom heeft het langer geduurd voordat ik er een kon krijgen want die moest worden bijgemaakt.

LoveBodin

Berichten: 4354
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:48

gerpiegorp schreef:
Ja toch wel? Ik heb er inderdaad erg over zitten twijfelen, maar ik wilde niet opdringerig over komen en na een maand klinkt het dan een beetje als een trap na of zo. Maar misschien dat ik het inderdaad wel nog even ga doen, ik vind het toch wel erg vervelend hoe het is gelopen en het blijft inderdaad nog knagen....


Na een maand ben je echt niet meer opdringerig hoor! Zeker niet als je wekelijks zou komken/komt. Dan kan je gewoon even melden dat je toch graag reactie wil.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:06

We gaan van de week samen de kast opruimen, want het is een blaaaadieblabdiebla bende

En kijken of dan alles boven water komt. Ze is ervan overtuigd dat die anderen niet meer bij de kast komen

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 13:41

Okee, met klamme handjes het berichtje verstuurd. Ben benieuwd :=

Aldith

Berichten: 15
Geregistreerd: 14-04-18
Woonplaats: Enschede

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 19:40

Ik heb sinds kort ook een bijrijdpaardje gevonden <3
Het is een Fries van rond de 17 en het is echt een lieverd :o
Wat slim is om te doen voor mensen die nog wat zoeken is om een herinnering in te stellen bij marktplaats, bij de categorie''paarden & pony's, overige toebehoren'', en dan binnen zoveel kilometer van je woonplaats. Zo krijg je een mailtje als mensen iets plaatsen, en zo heb ik namelijk al meerdere advertenties gevonden van mensen die een bijrijder zochten!

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:45

Die categorie hou ik inderdaad ook in de gaten! :j Zo heb ik mijn vorige paard ook gevonden.
Alleen klikte dat helaas niet dus ik ben momenteel ook weer op zoek. (regio Renkum/Arnhem)
Wel ontzettend jammer dat de bijrijdpaarden hier zo ontzettend schaars zijn of dat er een flinke bijdrage wordt gevraagd.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:41

Update de peesjes zijn allemaal boven water die lagen gewoon achter in de kast onder de pleuris bende...

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:47

Carr_friesje schreef:
Die categorie hou ik inderdaad ook in de gaten! :j Zo heb ik mijn vorige paard ook gevonden.
Alleen klikte dat helaas niet dus ik ben momenteel ook weer op zoek. (regio Renkum/Arnhem)
Wel ontzettend jammer dat de bijrijdpaarden hier zo ontzettend schaars zijn of dat er een flinke bijdrage wordt gevraagd.


Ik ken veel mensen in deze omgeving. Ik woon er niet meer maar ken wel veel. Waar ben je allemaal geweest of heb je advertenties geplaatst?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:06

Golden_Angel schreef:
Update de peesjes zijn allemaal boven water die lagen gewoon achter in de kast onder de pleuris bende...


Gelukkig, heeft eigenaresse nog sorry gezegd dat ze dacht dat je ze meegenomen/kwijtgeraakt had?

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:33

Gizeppie schreef:
Carr_friesje schreef:
Die categorie hou ik inderdaad ook in de gaten! :j Zo heb ik mijn vorige paard ook gevonden.
Alleen klikte dat helaas niet dus ik ben momenteel ook weer op zoek. (regio Renkum/Arnhem)
Wel ontzettend jammer dat de bijrijdpaarden hier zo ontzettend schaars zijn of dat er een flinke bijdrage wordt gevraagd.


Ik ken veel mensen in deze omgeving. Ik woon er niet meer maar ken wel veel. Waar ben je allemaal geweest of heb je advertenties geplaatst?


Ik stuur je even een pb!

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 14:02

joyce B schreef:
Golden_Angel schreef:
Update de peesjes zijn allemaal boven water die lagen gewoon achter in de kast onder de pleuris bende...


Gelukkig, heeft eigenaresse nog sorry gezegd dat ze dacht dat je ze meegenomen/kwijtgeraakt had?

nope

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:32

:(:)

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:46

Had ik ook niet verwacht als ik eerlijk ben daar is het niet het type voor

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 23:27

Ik kwam toevallig dit topic tegen, Is er toevallig nog iemand opzoek naar een leuk bijrijd paard in N-H? Ik heb een leuke Kwpn merrie waarvoor ik opzoek ga naar een nieuwe bijrijd(st)er. in vertrouwen is er heel veel mogelijk!

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:52

Ik heb Maris maar eens geappt of ze vandaag zelf nog gaat rijden, want stiekem heb ik wel zin in een buitenritje <3

Welliswaar moet ik mn navigatie erbij aanzetten want ik ken de weg niet, maar vooruit :')

boogiezero1
Berichten: 36
Geregistreerd: 01-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:35

Ben al tijden juist op zoek naar verzorgster voor shet in regio Amsterdam maar omdat ik geen manege ben is het lastig
Heel soms reactie maar nog steeds niet een goede gevonden

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 19:34

boogiezero1 schreef:
Ben al tijden juist op zoek naar verzorgster voor shet in regio Amsterdam maar omdat ik geen manege ben is het lastig
Heel soms reactie maar nog steeds niet een goede gevonden

De meeste willen natuurlijk rijden, wat ik ook wel snap. Maar met een Shetlander kan je ook leuke dingen doen! Ik hoop dat je snel een leuke verzorgster vind :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 19:37

Ik ben best wel lang opzoek naar een verzorgpony maar ben echt vreselijk verlegen dus ik doe het altijd online want anders komt het niet goed hoor haha maar, daarzo lukt het niet echt dat is echt jammer.

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:03

Suzywuzy schreef:
Ik ben best wel lang opzoek naar een verzorgpony maar ben echt vreselijk verlegen dus ik doe het altijd online want anders komt het niet goed hoor haha maar, daarzo lukt het niet echt dat is echt jammer.

Heb je al via marktplaats geprobeerd? Zo heb ik namelijk mijn verzorgpony gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:10

femke19 schreef:
Suzywuzy schreef:
Ik ben best wel lang opzoek naar een verzorgpony maar ben echt vreselijk verlegen dus ik doe het altijd online want anders komt het niet goed hoor haha maar, daarzo lukt het niet echt dat is echt jammer.

Heb je al via marktplaats geprobeerd? Zo heb ik namelijk mijn verzorgpony gevonden.


Ja, heb uiteindelijk een 2e advertentie moeten plaatsen, daarzo heeft niemand op gereageerd.

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:15

Je moet het ook maar net treffen dat ze op Marktplaats kijken, had met eentje dat ze toevallig mijn advertentie had gezien en was eigenlijk niet echt op zoek. Daarnaast gewoon goed in de gaten houden, vooral Facebook is daarvoor een platform geworden, daar wordt volgens mij nu meer op geadverteerd voor dat soort dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:18

gerpiegorp schreef:
Je moet het ook maar net treffen dat ze op Marktplaats kijken, had met eentje dat ze toevallig mijn advertentie had gezien en was eigenlijk niet echt op zoek. Daarnaast gewoon goed in de gaten houden, vooral Facebook is daarvoor een platform geworden, daar wordt volgens mij nu meer op geadverteerd voor dat soort dingen.


Klopt, maar bij facebook is 9/10 dat er verzorgsters worden aangeboden.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:11

Ik heb nog maar een keer een poging gedaan, zie link ik mijn onderschrift :)

Als jullie tips hebben hoor ik het graag

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:01

murphypower schreef:
Ik heb nog maar een keer een poging gedaan, zie link ik mijn onderschrift :)

Als jullie tips hebben hoor ik het graag


Je hebt een prima advertentie! Leest lekker weg! Ook goed je ervaring omschreven.. Misschien wel handig om te omschrijven of je een bijdrage kan leveren of niet. En waar je naar opzoek bent? Welke ambities heb je? Wil je groeien in het grondwerk of wedstrijden starten?

Ik als eigenaar vind het belangrijker dat iemand lief is voor mn paard en er een klik is.. En of iemand leerbaar is. Ik moet wel bekennen toen ik zelf nog geen eigen paarden had en andere paarden bij reed kreeg ik ook weinig de kans om op wedstrijd te gaan (ik vond dit overigens ook niet heel belangrijk hoor). Ik reed wel paarden die op ZZ licht niveau hadden gelopen, maar die mochten ook niet uitgebracht worden. Ik denk dat er wel een kleine kans is dat je een paard van iemand anders uit mag brengen..

Misschien denken andere bakkers hier anders over? Ben wel nieuwsgierig hoe andere bokkers hier over denken trouwens..