Wie kan mij dit aan doen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evanescence8
Berichten: 556
Geregistreerd: 17-08-08
Woonplaats: Verwegistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 17:18

Als het niet waar is, waarom zeg je het dan niet dat het niet waar is???? zo gaat die persoon toch door, die lacht er om hoor. Dalijk zorgt hij ervoor dat jij je paard kwijt bent. Dat wil je toch niet??? Meteen oplossen!

Mallodie
Berichten: 1108
Geregistreerd: 14-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 17:19

Nou, ik zou eigenlijk ook niet wachten tot zondag. Ik zou persoonlijk de hele week lopen piekeren en onzeker lopen zijn. Als je denkt te weten wie de persoon is die naar de eigenaar mailde, nou dan kan je haar misschien vriendelijk vragen of zij iets meer weet van die mail?

Ik rijd ook paarden van andere mensen (op wedstrijd) en als er iets gebeurt vertel ik dat ook altijd direct, eerlijkheid durrt het langst inderdaad. Dat ben je haar ook verschuldigd, als er nadien toch iets blijkt misgegaan te zijn zonder dat je hen op de hoogte bracht dan kan je wel vertrekken geloof ik...

Pollewoppy

Berichten: 7942
Geregistreerd: 07-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 17:19

Meisje, neem contact op met de eigenaresse, spreek wat af en ga het uitpraten. Ga er voor de volle 200% voor en laat merken dat je je verzorgpony voor geen goud kwijt wil. Leg jou kant van het verhaal uit en ook van de vorige voorvallen.

Ik zou niet tot zondag wachten. Het is pas dinsdag vandaag..

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 17:20

Ze woont in maastricht en haar paard staat bij haar ouders in rijswijk[gelderland] ik zou het wel meteen willen oplossen maar ze kan hier niet 1-2-3 naar toe komen.

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 17:23

Mallodie schreef:
Nou, ik zou eigenlijk ook niet wachten tot zondag. Ik zou persoonlijk de hele week lopen piekeren en onzeker lopen zijn. Als je denkt te weten wie de persoon is die naar de eigenaar mailde, nou dan kan je haar misschien vriendelijk vragen of zij iets meer weet van die mail?


geloof me dat doe ik al |(
ze belde de eigenaar en ik heb gevraagt wie het was en aan de telefoon zei ze iemand uit het dorp...
persoonlijk vond ik het nogal vaag.. ;(

_00_0
Berichten: 3262
Geregistreerd: 01-12-07

Re: Wie kan mij dit aan doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:06

de eigenaresse is jou geen naam verontschuldigd, ze hoeft jou niet te vertellen wie het was. Aangezien je al meerdere waarschuwingen heb gehad kan ik me voorstellen dat ze het zat is, maar als ze echter jou kant van het verhaal hoort heb je nog een kans.

gewoon eerlijk zijn ;)

Nickeltje

Berichten: 28256
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:25

Moderatoropmerking:
Ik heb de tekst van de email uit dit topic verwijderd, samen met reacties op het plaatsen van deze email.


VVDD > VP