Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rintjuh
Berichten: 89
Geregistreerd: 02-03-07
Woonplaats: Alkmaar

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 20:01

ik had een advertentie op marktplaats gezet!! en heb egt mzzl want ik heb nu een verzorgpony!! Haha!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:18

Mijn vriendinnetje had besloten dat ze een paard ging kopen en had eveneens vast besloten dat ik haar bijrijdster van dat (nog te kopen) paard zou worden...

Heb er zelf geen inspraak in gehad Knipoog

Junip

Berichten: 5507
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: NL

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 13:24

Heb ontsettend lang gezocht via marktplaats, ook veel afspraken gemaakt maar dan van die mensen die pas zeggen dat ze er 120,- pm voor vragen als je dr bent. of mensen die zeggen ja kom maar verzorgen en een dag later zeggen nee sorry ik zoek geen verzorgster meer etc.
Na super veel teleurstellingen kreeg ik via een kennis van me ma een adresje Haha! en daar ben ik nog steeds helemaal gelukkig mee Bloos

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:40

Ik had een advertentie geplaats op marktplaats. En een week later kreeg ik een reactie. En nu heb ik een vp Haha!

X__Hardc0re_
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-08-05

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:54

Marktplaats speurders en bokt.nl
Gewoon een advertentie zetten met wat je zoekt of je een bijdrage kan leveren ervaring niveau leeftijd gewicht enz.
In de titel duidelijk zetten welke plaats.
Waar het in de buurt moet zijn of je eigen vervoer hebt fiets auto of scooter noem maar op.
Maar hou het kort hang niet een heel verhaal op je moet maar denken het is eigelijk net een soort solicitatie brief Haha!
Zorg dat er lees tekens in staan punten comma's hoofdletters geen Br3eZer TaAl hou het netjes dan komt het profesioneler over en zullen mensen je serieuzer nemen Knipoog

Verder weet ik hoe moeilijk het is een verzorgpaard tevinden heb er ook een jaar over gedaan ik heb hem ook van internet.
En als je het lef hebt kun je ook langs de deur gaan maar ga geen 3 x langs de zelfde deur nee is nee Clown

Gr Melis

xTamara

Berichten: 1343
Geregistreerd: 11-02-07

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:42

door mijn hele woonplaats af te fietsen

Valeriej

Berichten: 1121
Geregistreerd: 16-12-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 13:48

Via kapaza, zoiets als marktplaats maar dan voor BE. Had zelf geen advertentie geplaatst, gewoon gewacht tot er iemand was die zelf een verzorgster vroeg Knipoog

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 15:39

Het paard staat bij mijn eigen op stal en werd niet zo vaak gebruikt. En toen
mocht ik haar ook gaan rijden. Haha!

Melisjee

Berichten: 8755
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Den Bosch

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:34

Kapi via een vriendin, en Boy via Sammiej @ bokt Lachen

000
Berichten: 1785
Geregistreerd: 10-02-07

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:59

nog niet gevonden Verdrietig

vorige heb ik via via gevonden.

X_mareitje_x

Berichten: 229
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:10

mijn eerst heb ik gevonden via marktplaats ik had toen een advertentie gezet en er kwam heel snel al een reactie.
mijn tweede heb ik ook gevonden via marktplaats toen stond er een advertentie van een paard
mijn derde doordat er op die stal van mijn tweede verzorgpaard stond iemand die naar een andere stal was verhuisd en ik had haar op msn en toen gign ze vakantie en vroeg ze aan mij of ik een verzorg paard had en toen was eigenlijk de bedoeling alleen rijden in de vakantie van de eigenares maar het werd toch me eigen verzorg paard.
bij me derde verzrogpaard had ik les gehad van iemand en toen ik niet meer op dat paard kon rijden hoorde die instruciese het en die zei: ja je kan wel goed rijden en ik heb op mijn stal nog wel een paar paarden staan die iemand nodig hebben.
Dus nu rij ik nogsteeds daar en het bevalt me goed rij nu 1 paard echt altijd (niemand anders rijd er op) en ik ga beginne met officiele wedstrijden! en nog een ander paard die ik ook mag rijden wanneer ik wil en over een weekje of over 2 weken mag ik waarschijnlijk ook nog een ander paardje gaan rijden!

Fritsiej

Berichten: 2340
Geregistreerd: 06-03-05

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:57

ik ging als 9 jarige heel brutaal vragen of ik een pony mocht verzorgen. Borstelen enzo, wat geluk van het verleden mee. Kreeg ik 6 jaarlingen om te poesten. Daarvan is er nog 1'tje over (profiel)!

floor_hvj
Berichten: 78
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Leende

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:26

halloow
ik ben er eigelijk op een hele raare manier bij gekomen een tante van mijn vriendinn die vroeg aan mijn vriendinn wat ze het liefst wou hebben en toen zei ze een verzorgpony
maar ze durfde niet aleen dus vroeg ze mij mee en daar ben ik ook heel blij mee!
Xx lisanne

VogeltjeM

Berichten: 3764
Geregistreerd: 31-12-07

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:25

Ik was zo vaak mogelijk op de manege (waar ook veel pensionklanten staan). Ik hielp daar, en deed tegelijkertijd zo goed mogelijk mn best met rijden. Pling Als mensen zien dat je oprecht bent en om paarden geeft, komen ze vanzelf wel naar je toe!

Saaarr

Berichten: 1055
Geregistreerd: 04-03-07

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:33

als je ergens een paard of pony in de buurt heb staan, gewoon even aan die mensen zelf vragen.. is er geen huis in de buurt kan je altijd even een briefje achterlaten

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:52

Ik zoek dus ook al sinds een jaar naar een verzorg/bijrijd pony.
Mijn eerste dravertjes heb ik te danken aan spontaan langs de deur. Clown (waar ik dus nooit meer aan begin)
Daar ben ik mee gestopt omdat, het te veel paarden waren voor in me uppie. (12 paarden)
Ik heb altijd alles netjes gedaan, en kreeg ook een bedankje toen ik weg ging, een lekkere doos Merci ! Haha!
Maar ik denk dat de beste manier is, op Marktplaats.
Of op stalletjes rondneuzen.

Winxz_Bas

Berichten: 2633
Geregistreerd: 20-02-06

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:52

ik kende iemand,en die wist ook weer iemand die graag haar shetje beleerd wou hebben,ik ken heel erg veel kleine ruitertjes,en ging dat shetje dus verzorgen,op den duur, vroegen ze of ik eens op het paard wou voor een keertje, natuurlijk wou ik dat wel,en zo werd het steeds vaker,toen later mocht ik zelfs meehelpen met het zoeken naar een nieuwe pony.
ik loop hier nu anderhalve jaar

Carlii_
Berichten: 44
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: geijsteren

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 09:50

ik ben gewoon op marktplaats gaan zoeken Bloos klinkt wanhopig.. maar dat was ik ook Clown maar dankzij marktplaats heb ik nu wel een super adres waar meerdere paardjes dtaan die ik mag rijden.. en de mensen zijn ook nog super..! wat wil je nog meer?! Marktplaats i love u Vork

kekavo

Berichten: 739
Geregistreerd: 21-11-07
Woonplaats: thuis

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 12:19

Ik reed af en toe eens op een pensionpaard van een manege. Iemand vertelde me, dat er een leuk paardje op zoek was naar een bijrijder. Ik kende het paard wel, en had er wel zin in om haar te gaan verzorgen. Maar ik dacht ook aan mijn broer. Zijn paard was net een jaar daarvoor overkleden, en hij had geen geld voor een nieuwe. Dus leek een verzorgpaard me ideaal.
Toen hij het paardje proefreed, vroeg de vrouw van het paard ernaast of hij nog iemand wist voor haar paard. Dat was dus Major, en mijn broer dacht daarbij gelijk aan mij.
Zodoende hadden we allebei een leuk paardje, en konden we samen rijden Pling

Quin kreeg ik aangeboden. Zijn eigenaar was erbij toen Major niet goed werd in november, en zij bood me aan om haar paard te gaan rijden als Major er nbiet meer is. Later zij ze, dat ik haar al gelijk mocht gaan verzorgen als ik wilde. Dus heb ik nun 2 kanjers

Spike47

Berichten: 50
Geregistreerd: 31-07-07

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 00:39

Twee verzorgpaarden heb ik via marktplaats gevonden en ben momenteel op zoek naar een ander. De andere twee waren niet echt wat ik zoek, de klik was er niet. Mijn eerste verzorgpony was te pittig voor mij en de tweede kon ik helaas tijdeljk niet combineren met mijn baan. Gelukkig is dat nu anders en ben ik dus weer op zoek via marktplaats, bokt.

_ulivi_
Berichten: 268
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Barneveld

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 10:29

ik heb vroeger mijn verzorgpony's/paarden altijd gevonden door gewoon aan te bellen bij huizen waar pony's stonden. Je krijgt vaak nee te horen maar uiteindelijk is het me wel steeds gelukt!

Tuigje

Berichten: 399
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:37

Voor beide paardjes ben ik gevraagd:)
Ze staan op de manege waar ik rijd, daar worden regelmatig veulens geboren. en ja die moeten opgevoed worden Vork

Xnorp

Berichten: 2329
Geregistreerd: 16-05-07
Woonplaats: thuis

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:31

heb zelf geen vz-paard, maar een vriendin van mij had eentje gevonden door gewoon een briefje op te hangen ergens waarin ze vroeg of iemand een verzorger nodig had voor zijn/haar pony.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:56

Een advertentie op het prikbord op zeelandnet.nl
Hij staat er ong. 2 weken, is 200 keer bekeken en ik heb al 1 reactie. Daar moet ik nog gaan kijken, want ik heb enkel nog een mailtje gehad dat ze iemand zochten, en dat ik dat dus zou kunnen zijn. Ik wacht nog op een mailtje terug.

me_laura
Berichten: 27
Geregistreerd: 06-12-07

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:16

via vrienden van mijn ouders die hebben ook paarden en daar verzorg ik dr een van Pling