rijden op Briessie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:22

Grassie je bent niet te groot voor je pony hoor.

tja anna jelly je snapt t niet meer?
moet je eens even terug gaan lezen ,dan zie je zelf dat JIJ degen bent die deze onzin is gestart.

Nogmaals jaloezie kan je hulp voor zoeken hoor!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:28

obsession schreef:
Grassie je bent niet te groot voor je pony hoor.

tja anna jelly je snapt t niet meer?
moet je eens even terug gaan lezen ,dan zie je zelf dat JIJ degen bent die deze onzin is gestart.

Nogmaals jaloezie kan je hulp voor zoeken hoor!


obsession, die laatste opmerking is weer absoluut niet aardig!

kunnen jullie niet gewoon 'vergeten' wat er gebeurt is en weer normaal doen?
dus; Anne-Jelly is te groot voor Briessie, maar dat maakt niks uit omdat ze hem maar tijdelijk doet en bonzana is geen ezel .
Nathalie: past nu goed op Camilla, kan er later nog uit gaan groeien maar dat maakt nu niks uit. verder is Camilla een leuk paardje.

pff, ik begin hier de bemiddelende psychiater te lijken Schijnheilig

en over mij: Obsession, Graziano is ene echt PAARD hoor en geen pony Knipoog
ik ben te groot voor hem, maar kan er (nog) prima mee uit de voeten, en nou maar hopen dat ik gestopt ben met groeien!
Laatst bijgewerkt door grassie op 21-02-02 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:28

Hahahaha,go nath,go nath!!!!!

Tsja Anna-Jelly,dat jij nou liever die liliputter van een bonte ezel van je rijd,en daarna Nath gaat zitten afzeiken...nee,daar kan ik me niks bij voorstellen nee.Lekker iemand anderz pret verzieken he Misselijk Nath is zo blij met die pony,en dan heb jij het lef,om haar te gaan zitten afzeiken,om iets wat er niet is? Grow up! Je doet toch precies hetzelfde??????? Haha damn je bent echt kinder8ig *LOL* Misselijk Ik noem dit JALOERZ jah dat is wat jij bent JALOERS anders had je nooit zo'n reactie in naths topic geplaatst.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:30

Sunnylover schreef:
Hahahaha,go nath,go nath!!!!!

Tsja Anna-Jelly,dat jij nou liever die liliputter van een bonte ezel van je rijd,en daarna Nath gaat zitten afzeiken...nee,daar kan ik me niks bij voorstellen nee.Lekker iemand anderz pret verzieken he Misselijk Nath is zo blij met die pony,en dan heb jij het lef,om haar te gaan zitten afzeiken,om iets wat er niet is? Grow up! Je doet toch precies hetzelfde??????? Haha damn je bent echt kinder8ig *LOL* Misselijk Ik noem dit JALOERZ jah dat is wat jij bent JALOERS anders had je nooit zo'n reactie in naths topic geplaatst.



SUNNYLOVER! hoe nou op zeg stelletje kleuters hiero..

lees mijn andere reacties maar, ik ga nou niet nog een keer een heel verhaal ophangen, kappen nou!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 12:32

whahaha kom jij er ook weer bij?
gezellig hoor, maar ik zit nog steeds te wachten op een slotje Verward
ennuh liliputter van een bonte ezel Haha!
ik lach me dood, ze is anders wel groter dan die, tjsa hoe zou dat nu heten, vorige mini mini lilliputter van een sunny???
maarja, jullie zeiken nog maar ff lekker door ik ga hier wel achter mijn computer zverder lachen om jullie ........ reactie's *lol*

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:35

mmm dacht dat je een pony had sorry.Komt dan zeker omdat je redelijk groot bent denk ik. Maar ik vind je er niet te groot voor.

En anna jelly je lacht maar hoor! Dit is alleen niet grappig bedoeld en waar zie jij nou dat ik van voetbal houd? ben ik nog steeds heel nieuwsgierig naar!

Enne sunny was niet zo klein als een shetje hoor!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:38

Ik d8 dat die mini-liliputter-van-een-verzorg-ezel van jou 98cm was??
damn,98cm!!! wahahah SUNNY (de mooiste,liefste,schattigste,grote,welsh-shet van de wereld) was 1.18m!!!!! toch een verschil van maar liefst 20cm,
en daarbij komt dat ik kleiner en lichter ben dan jullie Haha!

SUNNYRULEZ

en b.t.w waarom denk je da'k sun heb verkocht?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41666
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 13:57

Pff, alles behalve constructief dit allemaal. Jammer dat dit allemaal niet op een een beetje volwassen manier kan Verdrietig