Nathalie op camilla

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:58

Yep kim groot gelijk!!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 19:30

jongens nu allemaal niet zo overdreven reageren.
als Nathalie plezier van Camilla heeft is het toch goed?
altijd dat gezeur van te groot voor een pony zijn. (dan ben ik straks ook te groot voor Quinto als ie 3 is, maar mooi niet dat ik hem ga verkopen daarvoor ofzo)

Jess en Nath, misschien iets rustiger reageren, jullie weten toch zelf wel wat Camilla kan enz.


verder wil ik geen geruzie meer hebben want dan plaats ik een slotje!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 19:37

Leuke pony hoor! Mooie kleur vooral!

Groetjes

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 19:49

Oke dan..
Ik ga nog zeker niet maar haar springen voor haar 4e ongeveer. Misschien over een tijdje (half jaartje, jaartje) eens vrijspringen maar springen vind ik niet zo leuk dus hoeft van mij niet perse.
Ik ben blij met haar, en dat is t belangrijkste!!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:07

Ik snap niet waarom iedereen weer zo debiel reageerd hoor!!van---ze is nog te jong----ze is te klein----ze is te dik!!Kijk dan is naar die meiden op van die minishetlanders met hun lange slungel benen tot op de grond. Die der al op zitten als ze 2 zijn en dan nog alleen maar crossen ook....dan valt dit nog REUZE mee hoor!!en dan nog...moet je zien hoe perfect dat paard nou al loopt!!en dan nog ze is echt nie te klein hoor!Als ze te klein zou zijn zou ze met der beugels op maat met haar knieen over het zadelblad komen....en is dat zo NEE!!dus is nie te klein en dan nog....een maandje vroeger maakt toch ook nie uit??ik bedoel....als je dat paard al een tijd hebt....heb je echt verlangen naar inrijden hoor Lachen Dusseh ga zo door!!enne jullie worden een perfect stel!!misschien zouden leuke reacties ook wat leuker zijn nl......toch??i.p.v negatieve dingen!!zouden jullie dat nou zelf leuk vinden??als je zo trots bent op je paard en iedereen gaat daarover door...... Verward Verward

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:16

rosanne zie mijn berichtje hierboven!
ik wou geen gezeur meer hebben!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:22

Ohhhh sorry nie gelezen....mijn berichtje hier 2 boven hoort der dus nie te zijn Schijnheilig Party!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:48

Wel lief van je dat je dat berichtje plaatste rosanne!

renaat je hebt wel gelijk maar er word al steeds zo over gezeurd! nath is superblij met dr nieuwe pony en met al dit soort commentaar word je enthousiasme in een keer de grond in gedrukt begrijp je?Maar we zullen ons inhouden!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:03

hmmm ik kan het niet laten, maaaaar obsession wie zat er hier nou zo te zeiken over dat wij te groot waren voor die shetlander.
En nu zitten jullie van: nou als je er maar plezier van hebt en blablabla.

tsja, je zit iemand af te zeiken die in wezen precies hetzelfde is als jij bent.

en ik zeg gewoon mijn mening, IK vind nathalie te groot voor die pony maar dat wil toch niet meteen zegen dat ze hem moet verkopen en weer een andere moet kopen of dat ze er geen plezier van mag hebben????

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:12

Haha hoe kan je dat nou weer met elkaar vergelijken!!! Ten eerste is ze hier niet te groot voor. Ze loopt iig niet mee namelijk en jullie wel.
Ten tweede heb ik nooit gezegd als je er maar plezier van hebt want wat jullie doen is gewoon belachelijk! Dit is nou eenmaal een mooie combi! En ik vind alle reacties een beetje jaloers overkomen , zal wel aan mij liggen maar gun haar toch die pony! Het is een hele goede pony en nath is er helemaal niet te groot voor! Dit ziet er nog normaal uit maar jullie op die shet? neej sorry dat is echt geen gezicht en nog zielig ook!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:17

hmm ja maar jij kan van achter je beeldschermpje niet bepalen of die shet nou plezier heeft of niet.
En als je hem een keer meemaakt merk je vanzelf wel dat hij het WEL leuk vind.

maargoed, ik en jaloers, neeeee ik ben zo blij als wat met bonanza en dan ga ik mijn energie niet verspillen door jaloers te worden....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:20

Dan reageer je hier toch ook lekker niet op.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:22

1.Nath heeft net een nieuwe pony,die eindelijk perfect voor haar is,waar ze superblij mee is en vol trots en blijdschap aan jullie wil laten zien.Omdat ze EINDELIJK geluk heeft met pony's! Ze is er heel blij mee,het is een perfecte combinatie,ze komt niet met haar benen onder haar uit (en alsnog,zou het perfect passen) en het staat ook nog mooi.

En dan gaan jullie Nath's blijdschap bederven,met die K L O T E reacties?
Nou lekker zijn jullie! Wees is blij voor haar i.p.v haar te gaan zitten afkraken! Ze heeft eindelijk geluk met die pony! En hoe zouden jullie je voelen,als jeh eel blij bent met de pony van je dromen,en dan gaan ze je zitten afkraken? Lekker zijn jullie!
Het komt bij mij over als opzettelijk jaloers gedrag,het een ander misgunnen.Waar gaat de wereld heen?

En trouwens Anne_Jelly,die reactie van jou vond ik echt superstom,jullie zijn niet alleen te groot voor die mini-shet maar volgens mij ook echt te zwaar.Hoe kan je zo'n mini-pony,nou vergelijken met die grote (1.50m!!!!) pony van Nathalie? Die pony kan veel meer dragen en is veel groter,en zal ook nog is een paar cm gaan groeien! En jullie (anna-jelly) zijn net zo groot als nathalie en rijden op een shet van minstens 50cm kleiner!!!!!
Lekkere vergelijking!

Nath,ik vind jullie een erg mooie combinatie,jullie zullen het vast later op het wedstrijdterrein erg goed doen! Heel veel plezier en geluk met je mooie pony! Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:37

ten 1e sunny: chess is GEEN mini shet! hij is 98 cm. groot!
ten 2e: jij reageert meestal net zo banketstaaf.....
ten 3e: ik heb al heel duidelijk gezegd dat ik absoluut NIET jaloers ben. Ik uit gewoon mijn mening... Ik zou wel erg laag gaan om jaloers te worden.
Ik kan nog een stukje verder gaan: ik zou die pony zelf niet willen hebben....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:47

naja! Ben je nou echt zo dom?

Denk je dat die pony jou wil hebben dan? haha Ze heeft liever een talentje als baasje die uit haar kan halen wat erin zit!

Dit is trouwens typisch een jaloerse reactie!!
Laatst bijgewerkt door obsession op 19-02-02 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:48

ten eerste anna jelly: de pony van nath scheelt 52cm met die "shet" van jou

ten tweede anna jelly:Ik reageer tenminste goed,en als ik een keer jou heb gekwetst,kan dat me niet schelden,want het is gewoon zielig van die shet,en dit is duz echt verreweg van zielig.

ten derde anna jelly:Neuh,je bent niet jaloers,je bederft alleen een anders blijdschap,je bederft alleen een anders geluk.That's it toch? Neejj natuurlijk ben jij niet jaloers! Je maakt alleen een hele kwetsende opmerking.En trouwens,als jij niet jaloers was,had je heir niet gereageerd.
Je maakt echt hele erge lage opmerkingen tegenover nath

Grow up!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:54

Neej je bent vast niet jaloers hoor: ik zou immers ook veel liever een pony van een ander verzorgen dan een eigen pony te hebben die een supergoed papier heeft en superveel sporttalent! Je hebt helemaal gelijk !ik verkoopp mijn paard echt meteen en ga ook een verzorgpony zoeken!

bah reageer dan niet als je t eenander niet gunt! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 14:24

Wat een gezeur he?
Nou van mij alleen maar positieve reactie's hoor nathalie~!!
Ga zo door
jullie doen het geweldig
Ik vind jullie een mooie combi en denk dat jullie het nog ver zullen schoppen!
Zet hem op Knipoog *LOL*

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 14:25

janna schreef:
Een klein dingetje, ik zou de neusriem wat hoger hangen. hij hangt een betje laag, en dan komt zijn velletje tussen het bit en de neusriem knel te zitten.


dat hb ik ook gehad met Sya toen was ze er n keer heel hard vandoor gevlogen vanwege de pijn (ik met mijn stomme hoofd had het niet door)

je hebt een leuke pony hoor nath. ik vind jullie een leuk stel jammer dat er zoveel om gezeurd wordt

en tja nu wil even een reactie plaatsen ik heb zelf ook een shet van ongv. 1mtr en ik rijd er ook op en ben absoluut niet te zwaar te groot ja dat is logisch het is een shet en ik ben 16 jaar (bijna17) en ben 1.73 lang.


zoals ik net al zei ik ben 1.73 en rijd op een pony van 1.48 en het past perfect!!!


xxx
Thirza

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 15:17

ok, jullie blijven maar doorgaan.
ik plaats dus een slotje.