Unieke prestatie: laatste én eerste met Elfina

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 17:07

Ik zie nog steeds iemand die niet lekker zit en zeker niet onafhankelijk zit. Misschien dat je hier iets mee kan TS? Je stoort je paard in haar beweging (benen optrekken en met de hand naar beneden duwen, paard loopt niet van achter naar voor, maar kan dat ook niet op deze manier). Wellicht is zitles een optie voor je? Kan voor niemand kwaad trouwens.

Babootje

Berichten: 26418
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 17:14

Picasso schreef:
Ik zie nog steeds iemand die niet lekker zit en zeker niet onafhankelijk zit. Misschien dat je hier iets mee kan TS? Je stoort je paard in haar beweging (benen optrekken en met de hand naar beneden duwen, paard loopt niet van achter naar voor, maar kan dat ook niet op deze manier). Wellicht is zitles een optie voor je? Kan voor niemand kwaad trouwens.


Precies, het paard kan zich wel wat beter ontspannen omdat je niet zo in dr rug zit, maar is nog steeds zoekende naar aanleuning.
Nu ik dit laatste filmpje zo zie denk ik ook dat naast een stukje ruitergevoel, de zit het meeste stoort.
Ook hier niet aan het been.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110797
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Unieke prestatie: laatste én eerste met Elfina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 17:43

Misschien toch eens zitlessen nemen en kijken of het zadel echt wel zo fijn zit voor jou, TS?
Lijkt me allicht geen kwaad kunnen :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Unieke prestatie: laatste én eerste met Elfina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 23:21

Ik zou echt van instructie veranderen. Het paard moet het gewoon kunnen.