Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzle

Berichten: 35712
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 18:03

Alhoewel ik nooit een kampioensdekje zou gebruiken (ik had er een maar heb hem alleen thuis opgebruikt) omdat ik me te opgelaten voel ermee (alsof ik dan iedere keer moet presteren), gebruik ik gewone dekens wel. Deze zijn idd vaak van fantastische kwaliteit. Ik heb in 1993 een zwarte deken gewonnen met het regio kampioenschap zuid-holland B-dressuur en dat staat er dus ook op. Dit paard is allang dood en was bovendien niet van mij. Ik vraag me wel eens af of mensen denken dat ik nog steeds met hetzelfde paard dwangmatig al 13 jaar de Z probeer te bereiken. Die deken is fantastisch, hij neemt enorm goed zweet op en de ligging is perfect. Ondanks de leeftijd is er behalve een winkelhaakje van onhandigheid niets aan versleten terwijl ik 'm naast concoursdeken ook nog gebruik als onderdeken op stal in de winter.

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 18:19

Loezoe schreef:
Ik heb een Rabobank Talenten Trophy deken gekregen.
zo eentje dus:
Afbeelding

En het is echt een super goede kwaliteit deken. Super dikke, mooie fleece. Al meerdere malen gewassen, maar blijft prachtig. Verder vind ik de kleuren echt mega mooi. Zwart paard en dan zo'n knal kleur deken Kwijl en ja, kan mij het dan schelen dat er Rabo Talenten Trophy opstaat...had niet gehoeven van mij, aangezien mijn paard net ingereden is en hij zo'n deken iig voorlopig nog niet verdient.


Hé ik heb dezelfde deken. Lachen De afwerking is super hè?? Lachen

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 18:51

_Nicky schreef:
Hé ik heb dezelfde deken. Lachen De afwerking is super hè?? Lachen


Ja, écht een super kwaliteit deken, heb in de winkel nog nooit zo'n mooie kwaliteit fleece gezien. Ik heb 'm nu al 'n keer of 3 gewassen en hij blijft ook écht zó mooi fel van kleur Haha!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:02

Die deken is ook super!!! Wat een leuke kleuren!!! Die wil ik ook!! Als iemand die of een dekje wil verkopen, staat ook mijn PM box open!!

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:08

ik rijd ook met een rabo dekje.. mijn zus heeft die gewonnen met het rabobank talentenplan maar aangezien ze nu een groot paard heeft en het een pony dekje is gebruik ik hem.. ik vind het een super fijn en mooi dekje!! goede kwaliteit en dat oranje biesje vind ik ook gwoon echt mooi.. maar ik moet wel zeggen dat ik pas sinds ik M rijd ermee ben ga rijden...

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:26

Conny_ schreef:
ik rijd ook met een rabo dekje.. mijn zus heeft die gewonnen met het rabobank talentenplan maar aangezien ze nu een groot paard heeft en het een pony dekje is gebruik ik hem.. ik vind het een super fijn en mooi dekje!! goede kwaliteit en dat oranje biesje vind ik ook gwoon echt mooi.. maar ik moet wel zeggen dat ik pas sinds ik M rijd ermee ben ga rijden...


tegenwoordig kan je ze al in lagere klasses winnen hoorde ik. in de L of andere wedstrijden.

estherL
Berichten: 1686
Geregistreerd: 26-04-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:21

Saffier schreef:
Die deken is ook super!!! Wat een leuke kleuren!!! Die wil ik ook!! Als iemand die of een dekje wil verkopen, staat ook mijn PM box open!!


Ik heb wel zon deken maar dan die donkerblauwe met witte letters..

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 23:01

Mijn vader werkt bij de rabo en kan niet eens iets voor me regelen Clown (of dat wil hij niet Schijnheilig )

xZolox

Berichten: 2789
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 23:06

Ik vind die rabodekjes zóó mooi.
Eenvoudig en leuk!
Jammergneog heb ik er nog geen weten te bemachtigen..Boos!

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 23:27

piedrolover schreef:
Mijn vader werkt bij de rabo en kan niet eens iets voor me regelen Clown (of dat wil hij niet Schijnheilig )


Mijn vader werkt ook bij de Rabo, maar deze deken valt niet zo te regelen, de deken van estherL is gewoon te koop via de Rabo

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:32

Bonny4life schreef:
Conny_ schreef:
ik rijd ook met een rabo dekje.. mijn zus heeft die gewonnen met het rabobank talentenplan maar aangezien ze nu een groot paard heeft en het een pony dekje is gebruik ik hem.. ik vind het een super fijn en mooi dekje!! goede kwaliteit en dat oranje biesje vind ik ook gwoon echt mooi.. maar ik moet wel zeggen dat ik pas sinds ik M rijd ermee ben ga rijden...


tegenwoordig kan je ze al in lagere klasses winnen hoorde ik. in de L of andere wedstrijden.


of heb ik dit mis?

estherL
Berichten: 1686
Geregistreerd: 26-04-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 10:33

Loezoe schreef:
piedrolover schreef:
Mijn vader werkt bij de rabo en kan niet eens iets voor me regelen Clown (of dat wil hij niet Schijnheilig )


Mijn vader werkt ook bij de Rabo, maar deze deken valt niet zo te regelen, de deken van estherL is gewoon te koop via de Rabo


haha ik wil hem best verkopen hij past toch niet op me paard.. is een D-pony kleine epony maat..

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:56

Bonny4life schreef:

Conny_ schreef:
ik rijd ook met een rabo dekje.. mijn zus heeft die gewonnen met het rabobank talentenplan maar aangezien ze nu een groot paard heeft en het een pony dekje is gebruik ik hem.. ik vind het een super fijn en mooi dekje!! goede kwaliteit en dat oranje biesje vind ik ook gwoon echt mooi.. maar ik moet wel zeggen dat ik pas sinds ik M rijd ermee ben ga rijden...


tegenwoordig kan je ze al in lagere klasses winnen hoorde ik. in de L of andere wedstrijden.


of heb ik dit mis?


ik weet het niet toen mijn zus hem won reed ze volgens mij M2 of Z1.. toen kon je ze iig alleen in de M en Z winnen want alleen in die klasse kon je het rabobank talentenplan winnen.

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:59

Loezoe schreef:
piedrolover schreef:
Mijn vader werkt bij de rabo en kan niet eens iets voor me regelen Clown (of dat wil hij niet Schijnheilig )


Mijn vader werkt ook bij de Rabo, maar deze deken valt niet zo te regelen, de deken van estherL is gewoon te koop via de Rabo


Een kennis van mij heeft deze deken wel kunnen regelen en hij werkt zelf wel bij de Rabo. Lachen Heeft wel enkele weken geduurd, de deken moest namelijk uit Eindhoven komen. Valt deze deken trouwens ook te winnen, en zo ja in welke klasse? Blond
Op de site van de Rabo zijn ook dekens te koop. Ja

ROMANxBEAUTY

Berichten: 654
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Rhoon en in weekend vaak Herwijnen

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:03

ik koop geen rabo dekje, ik koop ing dekjes
Mijn vader werkt bij ing dus ga niet voor de concurent lopen en ik owrd gesponsort door de ING

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:09

Loezoe schreef:
_Nicky schreef:
Hé ik heb dezelfde deken. Lachen De afwerking is super hè?? Lachen


Ja, écht een super kwaliteit deken, heb in de winkel nog nooit zo'n mooie kwaliteit fleece gezien. Ik heb 'm nu al 'n keer of 3 gewassen en hij blijft ook écht zó mooi fel van kleur Haha!


De dekens worden (net als de dekjes) gemaakt door Di-Vision. Het model van deze deken is rechtstreeks nagemaakt van Frank Sommer... Eigenlijk gebruikt de Rabo dus neppers Haha!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:27

GeJe: Hebben ze ook een site?? Die deken ziet er ook echt super uit...
@ EstherL: Heb jij ook een foto van jou deken?? Mijn vorige instructrice had ook zoiets, maar die vind ik niet zo heel mooi... Maar dat kan ook een ander zijn (aangezien ze die iets van 10 jaar terug gewonnen had)

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:29

maar ik vind echt niet als ik hem gebruik met wedstrijd dat de jury of mensen mij anders aan gaan kijken, tegenwoordig rijden er veel mee, ook ongewonnen, ik dus ook maar ik vind ze gewoon heel mooi!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:35

Je kan ze trouwens tegenwoordig winnen in de lagere klasse ja, als daar een rubriek voor het talenten stimulerings plan is uit geschreven.

LisaB

Berichten: 1146
Geregistreerd: 30-05-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:12

Ik dacht dat je erop aangesproken kunt worden door de jury als je met reclame op je dekje rijdt in de dressuur??

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:55

LisaB schreef:
Ik dacht dat je erop aangesproken kunt worden door de jury als je met reclame op je dekje rijdt in de dressuur??


volgens mij niet hoor, en rabo logo komt wel vaker voor.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 23:07

Het logo mag een bepaalde groote hebben.... Voor de regels moet je ff op www.knhs.nl kijken.

Mo0wtjee

Berichten: 803
Geregistreerd: 24-06-07
Woonplaats: Echteld

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:24

k heb ook een rabobank fleecedeken gewonnen.
maar de kwaliteit is echt super, echt heel mooi afgewerkt!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:52

dit topic is te oud, ik Tem wel even want het is niet de bedoeling om zo'n topic weer omhoog te halen.

Maar gefeliciteerd met je mooie deken!

gomir

Berichten: 25553
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:48

Heel oud topic en daarom een slotje.