Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:54

Ik wil er supergraag 1, maar als ik er niet 1 heb gewonnen dan hoef ik hem ook niet. Ik wil hem wel zelf verdienen, ook al kon ik hem krijgen voor 1 euro, ik ging er niet mee rijden!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:17

Ik vind het eigenlijk wel zonde dat je die dekjes gewoon kan kopen. Vooral in het begin was het echt wel een compliment als je zo'n dekje won, dat was toen volgens mij alleen via het rabo talentenplan.

Als iedereen ze gewoon gaat kopen, valt dat gewoon weg. Net zoals het natuurlijk leuk is dat sommige wedstrijdsecretariaten de dekjes juist geven aan de mensen met de meeste pech, dat geeft toch een hele andere lading aan het dekje.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:36

Kijken jullie dan echt zo op tegen die Rabodekjes? Ik denk echt niet als ik iemand zie rijden 'Tjee, die rijdt met een Rabodekje, die zal me er wel uit rijden!' Voor hetzelfde geld leggen ze hun Rabodekje op een ander paard waar ze niks mee klaarmaken in de ring Haha!
Ik vind ze best mooi om te zien maar ik vind het geen statussymbool Lachen

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:11

Urielle schreef:
Kijken jullie dan echt zo op tegen die Rabodekjes?


Inderdaad niet meer dus... toen alleen de talentenplan winnaars ze kregen wel een beetje. Je komt tenslotte niet zomaar bij dat plan. Nu kan iedereen ermee rijden.

Melanie15
Berichten: 2702
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Slagharen

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 22:48

Ik heb er ook 1 gewonnen, dat was nog vrij in het begin.Als je dan met zo'n dekje op een wedstrijd kwam zat iedereen te kijken. Nu rijdt bijna iedereen met zo'n dekje

estherL
Berichten: 1686
Geregistreerd: 26-04-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 23:20

Ik heb nog zon Rabo deken liggen.. heb 1 keer opgehad....ik wil heb best verkopen haha..

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 23:23

ik heb hem ook gewonnen, heb hem een paar keer opgehad.. (komt meteen iemand anders van de club de volgende dag ook met dat dekje.. echt zo van: kijk.. ik heb er ook 1.. nou sorry, maar ik hoef daar niet mee te showen Nagelbijten / Gniffelen )
en ik heb hem niet echt vaak meer opgehad
PriscaZ: ik had hem gewonnen op een concour, 1e prijs was zo'n dekje.. (L1-wedsrijd Nagelbijten / Gniffelen )

edit: ik mag hem niet op wedstrijd gebruiken, daar hebben we clubdekjes voor

Roosje_

Berichten: 6245
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Donkerbroek

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:24

Eerst stelde het nog heel wat voor als je een Rabobank sjabrak had, omdat je die alleen met het talentenplan kon winnen. Nu heeft zo ongeveer iedereen zo'n ding.. ik vind het nogal patserig overkomen als je met zo'n ding gaat rijden als je hem niet hebt gewonnen. En ja, eerder keek ik daar wel tegen op Ja

Bonfiralover
Berichten: 56
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:49

Ik heb zelf ook zo'n Rabodekje. Ik heb hem gewonnen bij de winterkampioenschappen. Ik vind het zelf leuker om zo'n dekje te winnen, dan het te kopen, omdat je dan toch weet dat je het verdient hebt. Ik zou er zelf een slecht gevoel bij hebben als mensen mij zien rijden met een Rabodekje, en denken dat ik het gewonnen heb, terwijl ik hem eigenlijk gekocht heb. Liever winnen dan kopen dus...

LieveLotje

Berichten: 387
Geregistreerd: 03-06-06
Woonplaats: In een kartonnen doosje.

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:33

Ik vind dat de waarde van 't dekje het belangrijkste is.
Hóe je eraan komt.

En in mijn geval zou ook ik alleen maar zo'n dekje willen winnen, puur en alleen omdat mijn paard & ik een mooie combinatie zijn!
Anders niet.

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:28

ik heb er deze week 1 gekocht via internet,
niet om te laten zien kijk mij!

maar ik vind ze echt super gaaf, ja sorry voor de mensen die nu denken dat ik hem opdoe om te showen, onzin! het materiaal vind ik super en gewoon mooi, en ik denk echt niet dat mensen anders tegen je aan gaan kijken en anders doen ze dat maar, ik vond m mooi en heb hem gewoon gekocht (ik zal m nooit winnen hoor haha is toch alleen in de hoger klassen? ik rijd L1) ik vind die deken ook gaaaf!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 06:48

Bonny4life schreef:
ik heb er deze week 1 gekocht via internet,
niet om te laten zien kijk mij!

maar ik vind ze echt super gaaf, ja sorry voor de mensen die nu denken dat ik hem opdoe om te showen, onzin! het materiaal vind ik super en gewoon mooi, en ik denk echt niet dat mensen anders tegen je aan gaan kijken en anders doen ze dat maar, ik vond m mooi en heb hem gewoon gekocht (ik zal m nooit winnen hoor haha is toch alleen in de hoger klassen? ik rijd L1) ik vind die deken ook gaaaf!



Uhh, eerlijk gezegt ken ik ook hele goede mooie dekjes zonder reclame. Ik kan me echt niks voorstellen bij jouw verhaal.
Je koopt hem omdat je het mooi vindt en met het rabotalententeam in je achterhoofd.
Heb je dat "echt"niet, dan koop je wel een mooi wil Kavalkadedekje met ingebouwde foampad, o.i.d.

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 12:06

amondi schreef:
Bonny4life schreef:
ik heb er deze week 1 gekocht via internet,
niet om te laten zien kijk mij!

maar ik vind ze echt super gaaf, ja sorry voor de mensen die nu denken dat ik hem opdoe om te showen, onzin! het materiaal vind ik super en gewoon mooi, en ik denk echt niet dat mensen anders tegen je aan gaan kijken en anders doen ze dat maar, ik vond m mooi en heb hem gewoon gekocht (ik zal m nooit winnen hoor haha is toch alleen in de hoger klassen? ik rijd L1) ik vind die deken ook gaaaf!



Uhh, eerlijk gezegt ken ik ook hele goede mooie dekjes zonder reclame. Ik kan me echt niks voorstellen bij jouw verhaal.
Je koopt hem omdat je het mooi vindt en met het rabotalententeam in je achterhoofd.
Heb je dat "echt"niet, dan koop je wel een mooi wil Kavalkadedekje met ingebouwde foampad, o.i.d.



haha! als jij dat denkt Clown
ik weet wel beter, er zijn er zat die net zo over de dekjes denken als ik.
maar goed ik maak me er verder niet druk om!

Intervarno

Berichten: 1610
Geregistreerd: 13-01-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 13:47

Ik vind het ook best mooie dekjes hoor! Ja Dat kan toch? Verward

Miss_m

Berichten: 1837
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 13:54

het heeft misschien een status doordat je hem ooit gewonnen hebt alleen vaak hebben de mensen die ze winnen toch meerdere pony's. Ik vind ze wel mooi.. en je kan ze niet alleen winnen bij rabobank talenten wedstrijden maar ook bij KNHS kampioenschappen e.d omdat Rabobank de hoofdsponsor van de KNHS is Haha!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:25

De dekjes die je in de ruitersport zaken kan kopen, zijn de oude varianten, met zo'n half logo er op... Die van de talentenplan zijn een stuk mooier!!!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:33

Als iemand nog zo'n nieuwe model rabo dekje wilt verkopen, mijn PM staat open! Haha!

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:38

Saffier schreef:
De dekjes die je in de ruitersport zaken kan kopen, zijn de oude varianten, met zo'n half logo er op... Die van de talentenplan zijn een stuk mooier!!!


ja die bedoel ik ook, die oude vind ik niet veel aan, deze nieuwe wel!

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 21:39

Danielle14 schreef:
Als iemand nog zo'n nieuwe model rabo dekje wilt verkopen, mijn PM staat open! Haha!


haha Knipoog
volgens mij zijn er vast mensen die er 1 willen verkopen, kunnen ze jou mooi blij maken!

estherL
Berichten: 1686
Geregistreerd: 26-04-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 23:28

haha ja idd! maar ik keek in je profiel danielle en daar heb je ook een rabo dekje op..is die kapot?

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:52

Ben nog steeds al mn paardrijtalent bij elkaar aan t schrapen voor een Rabodekje. Maja denk niet dat er beter van ga rijden als ik eenmaal zo'n dekje onder mn zadel heb Tong uitsteken

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:35

estherL schreef:
haha ja idd! maar ik keek in je profiel danielle en daar heb je ook een rabo dekje op..is die kapot?


Nee te klein Knipoog Is een ponymaat maar omdat mijn pony best wel fors is voor een ponydekje wil ik nog een full erbij, kan me paard m ook op Knipoog

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:06

tjaa, waarom koopt iemand anky dekjes??

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:17

esperance schreef:
tjaa, waarom koopt iemand anky dekjes??


1. Ze zijn mooi
2. Ze liggen super onder mijn zadel
3. Goede zweetopname
4. Ze staan nog chique ook, zonder frutsels eraan
5. Super kwaliteit

Haha!

Loezoe
Berichten: 1234
Geregistreerd: 30-11-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:04

Ik heb een Rabobank Talenten Trophy deken gekregen.
zo eentje dus:
Afbeelding

En het is echt een super goede kwaliteit deken. Super dikke, mooie fleece. Al meerdere malen gewassen, maar blijft prachtig. Verder vind ik de kleuren echt mega mooi. Zwart paard en dan zo'n knal kleur deken Kwijl en ja, kan mij het dan schelen dat er Rabo Talenten Trophy opstaat...had niet gehoeven van mij, aangezien mijn paard net ingereden is en hij zo'n deken iig voorlopig nog niet verdient.