Ben te aardig

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-01 20:23

was gisteren bij viera. maar linda (eigenaaresje van viera) moest uitmesten, dus ik zeg help wel ff. komt er een vriendinnetje en weg linda stond ik daar alleen uittemesten

-xxx-annemieke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 20:37

hmm das minder. moet er eigenlijk wel een beetje om lachen. ze heeft het slim bekeken Scheve mond\

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:32

Das niet zo leuk nee...sorry tis wel een beetje grappig om te lezen *proest*...maar ik had het denk ik niet gepikt. Niet dat ik nu meteen boos was uitgevallen, maar als die vriendin weer weg was gegaan (of desnoods de volgende keer dat je haar weer ziet) had ik toch wel gevraagd of ze dat niet een beetje banketstaaf vond (zachtjes uitgedrukt!)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 21:49

Slim van haar hoor...... Frusty
Mmmhhh Mayo Leys laten opzadelen en poetsen en ik ga in de kantine zitten best een goed idee eigenlijk Party!! Party!! Party!! .

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-01 23:22

Volgende keer zet je je hooivork aan de kant en ga je iets anders doen.Het is van jou inderdaad gewoon aardig dat je meehelpt, ze hoeft niet te doen alsof dat vanzelfsprekend is. Samen iets doen is samen iets doen.

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 11:54

nou vond het niet zo erg, ze had geholpen met poesten (zo ook voor het eers) ze schijt in d'r broek voor viera. ze is 10 dus het geeft niet