Mira's PSSM2 verhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
herr_balou
Berichten: 1462
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 19:37

Ze ziet er goed uit. Heel fijn dat ze geen terugval heeft gehad.

Neon

Berichten: 4931
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Mira's PSSM2 verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 21:46

Ooo wat tof <3 fijn dat ze het zo goed heeft doorstaan :)

Anastasia24

Berichten: 2714
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Mira's PSSM2 verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 21:40

Goh ik kom dit topic nu pas weer tegen, die herken je eigenlijk niet terug! Wat een topper ben je ts dat je bent blijven zoeken naar het juiste evenwicht voor haar en wat ziet ze er knap uit! Heerlijk om die foto's te zien en fijn dat de lange reis zo goed ging. :j

pluisje88

Berichten: 8083
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 12:04

Hoe is het met Mira? Heeft ze de jaarwisseling goed doorstaan? Tijden van stress zijn hier altijd wel een dingetje.

Nu weet ik dat de ts geen Facebook heeft, maar ik loop al een tijdje met het idee om een Facebook pagina te beginnen waarin ik mijn leven met mijn pssm paard deel zodat mensen tips en tricks kunnen oppikken voor management van pssm paarden maar ook trainingstips die voor pssm paarden helpen maar ook voor “normale” paarden gebruikt kunnen worden. Zou daar vraag naar zijn denken jullie? Ik loop er al een jaar mee rond maar ik heb geen idee hoe en waar te beginnen. Er is zoveel te delen :o

Lyona

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-10-21
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 12:24

pluisje88 schreef:
Hoe is het met Mira? Heeft ze de jaarwisseling goed doorstaan? Tijden van stress zijn hier altijd wel een dingetje.

Nu weet ik dat de ts geen Facebook heeft, maar ik loop al een tijdje met het idee om een Facebook pagina te beginnen waarin ik mijn leven met mijn pssm paard deel zodat mensen tips en tricks kunnen oppikken voor management van pssm paarden maar ook trainingstips die voor pssm paarden helpen maar ook voor “normale” paarden gebruikt kunnen worden. Zou daar vraag naar zijn denken jullie? Ik loop er al een jaar mee rond maar ik heb geen idee hoe en waar te beginnen. Er is zoveel te delen :o

Met Mira is het top! Helemaal top.
Jaarwisseling is hier niet zo spannend ;) Heel in de verte een zacht knalletje af en toe.

Waar ik me meer zorgen om maakte is de huidige kou. nu -10 overdag, paar dagen terug zelfs -20...
Maar Mira heeft nergens last van! 'S nachts staat ze lekker op stal, overdag met een dekentje in de sneeuw.
Ze doet het echt zo boven verwachting goed!

Over je idee, lijkt me een geweldig idee! Zou zeker veel vraag naar zijn denk ik. Het is een grote puzzel, pssm managment, ik denk dat je veel mensen en paarden kan helpen met jou idee! Je had mij in ieder geval enorm geholpen toen het zo slecht ging met Mira.

Zie haar nu dan lekker in de sneeuw staan! <3

Afbeelding