Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linda_arnold
Berichten: 3326
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Ootmarsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 20:30

Marsie2 schreef:
Lieser schreef:
Pfff, waarom probeer ik het eigenlijk nog -:(-
Gelderse ruin, gisteren op mp gezet. Vanochtend gemaild en antwoord gekregen. Toen ik daarna terugmailde om een afspraak te maken, bleek de advertentie al verwijderd te zijn ...


Een beller is sneller...


Stond het paard wel geadverteerd in de paarden of pony rubriek?

Kan ook zijn dat hij bewust foutief geplaatst is ( bij overige toebehoren oid) om kosten te drukken……en marktplaats hem verwijderd heeft?

anjali
Berichten: 15140
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 20:35

Maar ze had het mailadres toch al. Als het paard al verkocht zou zijn zou het netjes zijn als de verkoper dan even terugmailde .

Ange1a

Berichten: 287
Geregistreerd: 04-10-21
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 20:50

Toevallig iemand die overweegt om een fjord x barock Pinto merrie van 1 jaar te kopen?
Zag haar advertentie op marktplaats, opslag verliefd, maar helaas nu niet de ruimte om haar over te nemen.
Zag dat ze nu op gereserveerd stond, misschien voor iemand van hier?
Lijkt mij leuk te volgen hoe ze uitgroeit en wat ze in de toekomst gaat doen. :j

Charmaine
Berichten: 1416
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 21:00

Leuk Ineke en Evarmarie en Zonnebloem. Allen succes met keuren ;-)

Hier is vandaag mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Eerste rondjes in de bak zijn gereden, heel blij nu :-)

Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 00:21

Lieser schreef:
Pfff, waarom probeer ik het eigenlijk nog -:(-
Gelderse ruin, gisteren op mp gezet. Vanochtend gemaild en antwoord gekregen. Toen ik daarna terugmailde om een afspraak te maken, bleek de advertentie al verwijderd te zijn ...



Is dat de 14 jarige? Die ook voor de wagen liep?

Spaansepony
Berichten: 992
Geregistreerd: 03-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 13:37

Charmaine schreef:
Leuk Ineke en Evarmarie en Zonnebloem. Allen succes met keuren ;-)

Hier is vandaag mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Eerste rondjes in de bak zijn gereden, heel blij nu :-)


Leuk! Foto?
Wat heb je gekocht?

Succes aan de rest met alle keuringen komende week.

Lieser
Berichten: 1529
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 14:10

anjali schreef:
Maar ze had het mailadres toch al. Als het paard al verkocht zou zijn zou het netjes zijn als de verkoper dan even terugmailde .

Aan het begin van de avond heeft hij gemaild dat het paard inderdaad al weg was.

Lieser
Berichten: 1529
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 14:11

Hatsikidee89 schreef:
Lieser schreef:
Pfff, waarom probeer ik het eigenlijk nog -:(-
Gelderse ruin, gisteren op mp gezet. Vanochtend gemaild en antwoord gekregen. Toen ik daarna terugmailde om een afspraak te maken, bleek de advertentie al verwijderd te zijn ...



Is dat de 14 jarige? Die ook voor de wagen liep?

Ja, uit Zoetermeer. Hij bleek ook te kunnen springen, dus ik had hem graag bezocht.

Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 14:37

Is dat de 14 jarige? Die ook voor de wagen liep?[/quote]
Ja, uit Zoetermeer. Hij bleek ook te kunnen springen, dus ik had hem graag bezocht.[/quote]

Ah daar heb ik filmpjes van opgevraagd, ik zoek een paard voor de mensport vandaar haha

Lieser
Berichten: 1529
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 15:51

Hatsikidee89 schreef:
Ah daar heb ik filmpjes van opgevraagd, ik zoek een paard voor de mensport vandaar haha

Hij had geen filmpjes, zei hij.
Laatst bijgewerkt door Lieser op 20-03-22 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieser
Berichten: 1529
Geregistreerd: 15-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 15:51

Hatsikidee89 schreef:
Ah daar heb ik filmpjes van opgevraagd, ik zoek een paard voor de mensport vandaar haha

Hij had geen filmpjes, zei hij.

Lieser
Berichten: 1529
Geregistreerd: 15-03-21

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 15:52

Hmmm, twee keer is misschien een beetje veel :)

Ineke2

Berichten: 33144
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 15:53

Je kunt je dubbele bericht verwijderen :)

Hatsikidee89
Berichten: 196
Geregistreerd: 03-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 16:39

Lieser schreef:
Hatsikidee89 schreef:
Ah daar heb ik filmpjes van opgevraagd, ik zoek een paard voor de mensport vandaar haha

Hij had geen filmpjes, zei hij.



Voor de wagen heb ik er 2 ontvangen, ik vond hem erg scheef en ben er daarom ook niet mee doorgegaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 19:56

Charmaine schreef:
Leuk Ineke en Evarmarie en Zonnebloem. Allen succes met keuren ;-)

Hier is vandaag mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Eerste rondjes in de bak zijn gereden, heel blij nu :-)



Wat leuk, gefeliciteerd!!

Charmaine
Berichten: 1416
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 09:28

Spaansepony schreef:
Charmaine schreef:
Leuk Ineke en Evarmarie en Zonnebloem. Allen succes met keuren ;-)

Hier is vandaag mijn nieuwe aanwinst aangekomen. Eerste rondjes in de bak zijn gereden, heel blij nu :-)


Leuk! Foto?
Wat heb je gekocht?

Succes aan de rest met alle keuringen komende week.



Ik had haar al in het oude topic gedeeld, maar zal het hier nog eens doen, gewoon omdat het kan en ze zo leuk is <3 :P

Ik heb een 10-jarige allround (vooral cross/jacht) Ierse merrie gekocht. Van goede vrienden van mij. Heb er de afgelopen 1,5 jaar af en toe mee gereden en was vanaf begin al zó weg van haar, maar duurde even voor hij bereid was haar te verkopen...En had/heb Jazzy natuurlijk nog. Iets héél anders dan het gemiddelde sportpaard wat ik normaal altijd heb, maar ze is zó leuk...Nu 2 dagen op stal en gewoon relaxt rondjes in de bak kunnen doen. Echt heel fijn. 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8693
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 09:32

Echt een stoer dier :D

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 10:04

Heel gaaf paard! Hoe gaat het met de verkoop van je andere paard Charmaine?

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:06

@Charmaine die is super gaaf! prachtig dier <3 gefeliciteerd


Ik kom me ook voorzichtig weer anmelden in het nieuwe topic... heb mijn once in a lifetime paard in moeten laten slapen, die donkerbruine merrie uit mijn profielfoto. Ik wist dat ze niet heel lang mee zou gaan gezien ik haar al met een rugzakje had gekocht (HKO, straalbeen klasse 4...) en toch doet het pijn.

Ik merk dat ik echt niet zuinig ben op mezelf wat paarden kopen betreft, ben altijd van plan om een ongecompliceerd paard te kopen om uiteindelijk toch willens en wetens allerlei kneusjes en probleempaarden binnen te slepen omdat ik het oh zo zielig vind dat niemand meer hen een kans geeft... :') tja misschien is het niet zonder reden dat bepaalde paarden door anderen al definitief afgeschreven zijn :+

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:18

Fly_high schreef:
@Charmaine die is super gaaf! prachtig dier <3 gefeliciteerd


Ik kom me ook voorzichtig weer anmelden in het nieuwe topic... heb mijn once in a lifetime paard in moeten laten slapen, die donkerbruine merrie uit mijn profielfoto. Ik wist dat ze niet heel lang mee zou gaan gezien ik haar al met een rugzakje had gekocht (HKO, straalbeen klasse 4...) en toch doet het pijn.

Ik merk dat ik echt niet zuinig ben op mezelf wat paarden kopen betreft, ben altijd van plan om een ongecompliceerd paard te kopen om uiteindelijk toch willens en wetens allerlei kneusjes en probleempaarden binnen te slepen omdat ik het oh zo zielig vind dat niemand meer hen een kans geeft... :') tja misschien is het niet zonder reden dat bepaalde paarden door anderen al definitief afgeschreven zijn :+

Ahhh sterkte met het verlies van je paard! Ik weet helaas hoe het is om je once in a lifetime paard te moeten verliezen.

Charmaine
Berichten: 1416
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:23

Levita schreef:
Heel gaaf paard! Hoe gaat het met de verkoop van je andere paard Charmaine?


Verloopt gestaag....Veel reacties vanwege haar looks, maar bij doorvragen blijkt het vaak toch niet passend. Nu 2 bezichtigingen geweest. Ene wilde ze het niet voor doen, de andere wel maar die vond er nog teveel werk aan zitten, wat ik begrijp. En nog 2 bezichtigingen zijn afgezegd, waarvan ik hoop dat er 1 alsnog later deze week door zal gaan. En nu dinsdag dan weer kijkers.

Ik hoop zo dat ze een passende match vindt, want ze is zó leuk en lief en eigenlijk helemaal niet gecompliceerd met rijden als het matcht...Echt de moeite waard voor iemand die er wat tijd en tlc in wil stoppen...Tis dat ik geen stuk land bij huis heb, dan had ik haar lekker gehouden :o

Fly_high, wat ontzettend sneu joh! Snap dat het zeer doet, want je hecht toch snel aan zo'n dier. Heel herkenbaar ook want ik ben ook zo'n type...Hopelijk vind je iets passends en als ik je mag tippen, zorg dat je echt geen consessies doet op het ongecompliceerde ;-)

Babootje

Berichten: 26360
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:24

Sterkte Fligh High. Hopelijk vind je straks wel een fijn en gezond dier waar je zonder zorgen van kan genieten.

Babootje

Berichten: 26360
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:38

Mooi dier hoor Charmaine. Die krijg je best verkocht denk ik. Ik zie dat ze van Johnson is; die kunnen inderdaad nog wel eens wat ril zijn. Het zou met zo'n paard denk ik best nog de investering waard zijn om door te laten rijden en een paar x uit te laten brengen op wedstrijd. Is dat geen optie?
Laatst bijgewerkt door Babootje op 21-03-22 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Berichten: 20684
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:47

Had jij jouw advertentie hier gedeeld @Charmaine?

Ik heb 2 vriendinnen die nu op zoek zijn, dus wellicht passend. Je kan hem anders ook per PB doen, dan stuur ik hem even door als het iets voor ze kan zijn.

Babootje

Berichten: 26360
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 11:54

c_alsemgeest schreef:
Had jij jouw advertentie hier gedeeld @Charmaine?

Ik heb 2 vriendinnen die nu op zoek zijn, dus wellicht passend. Je kan hem anders ook per PB doen, dan stuur ik hem even door als het iets voor ze kan zijn.


Staat op SH. DeLuxe x Upperville