Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78511
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-22 17:21

Veel bokkers zijn op zoek naar een nieuw paard. Om elkaar mee te nemen in de zoektocht hiernaar, en het helpen van elkaar in deze zoektocht is dit topic.

Dit topic is een vervolg van het topic [PP] Wie gaat er op zoek naar een paard?.

Let op, voor dit topic gelden wel regels!

Moderatoropmerking:
Dit topic is aangemaakt om de gehele zoektocht naar een nieuw paard met andere zoekers te kunnen delen. We vinden het belangrijk dat dat de kern blijft van het topic. We willen jullie daarom graag wijzen op enkele regels en alternatieven.

- Het actief aanbieden van paarden is niet toegestaan in het topic. Daarvoor is de Markt, maar mocht jouw paard in het zoekprofiel passen staat het vrij direct persoonlijk contact op te nemen. Ook verkapte advertenties zijn niet toegestaan in het topic.

- Het is niet toegestaan om te vermelden dat je eigen paard of een paard in de omgeving binnenkort in de verkoop gaat of staat.

- Het bespreken van, en linken naar, een advertentie is hier niet toegestaan. Dit topic gaat puur over de ervaringen en het proces van de zoektocht naar een nieuw paard.

- Houd rekening met de huidige eigenaar wanneer je een bezocht paard wil bespreken, dit topic is openbaar en via Google terug te vinden.

- Dit topic zal gesloten worden bij 500 pagina's. Een vervolg topic kan door een kantine mod geopend worden

- In de HuisKamer loopt een alternatief topic: [HK] Nieuw paard kopen, deel XXI Hier is iets meer ruimte in het actief meezoeken naar een potentieel aankoop, maar lees ook hier de regels goed door voordat je reageert.

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:00

:wave:

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:06

Ik lees zeker mee !

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:18

Ik lees ook weer mee

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:19

Maar weer even een stipje he ;-)

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:27

De verkoper van de merrie waar ik vrijdag ga kijken had mij een berichtje gestuurd. Dus ik al benauwd gaan kijken “ Het zal toch niet weer dat ze al weg is “

Maar nee ze vroeg of ik ook morgen kon. Dat gaat helaas niet, omdat het vanwege de afstand niet “ even in te plannen is “

Gelukkig was het verder dan geen probleem om vrijdag te komen pff.

Padoertje
Berichten: 1539
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:28

Stipje :wave:

Phonix
Berichten: 1099
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:35

Hoe gaat het met jouw verkoop Charmaine? Veel interesse?

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:38

Hier ook weer een stipje :)

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 00:04

Ineke2 schreef:
De verkoper van de merrie waar ik vrijdag ga kijken had mij een berichtje gestuurd. Dus ik al benauwd gaan kijken “ Het zal toch niet weer dat ze al weg is “

Maar nee ze vroeg of ik ook morgen kon. Dat gaat helaas niet, omdat het vanwege de afstand niet “ even in te plannen is “

Gelukkig was het verder dan geen probleem om vrijdag te komen pff.

Ahh ik duim voor je dat je rustig kunt gaan kijken

cheybinky

Berichten: 862
Geregistreerd: 13-11-11
Woonplaats: Denekamp

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 02:30

Stipje, lees vooral mee gezien ik een merrie afwacht waar het veulen nog geboren moet worden.

Gaat om een tinker, merrieveulen en minimaal 1,40 schoft als ze uitgegroeid is. Hopen dat dit een match is <3

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 07:11

:wave:

Fijn dat je wel gewoon vrijdag kan gaan kijken Ineke!

Rodevlinder

Berichten: 2266
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 07:14

Ineke2 schreef:
De verkoper van de merrie waar ik vrijdag ga kijken had mij een berichtje gestuurd. Dus ik al benauwd gaan kijken “ Het zal toch niet weer dat ze al weg is “

Maar nee ze vroeg of ik ook morgen kon. Dat gaat helaas niet, omdat het vanwege de afstand niet “ even in te plannen is “

Gelukkig was het verder dan geen probleem om vrijdag te komen pff.

Fijn.
Gelukkig is het bijna vrijdag.

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 07:27

Iemand ervaring met MBhaflingers?

Lieser
Berichten: 1500
Geregistreerd: 15-03-21

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 08:29

Hoewel wij nu even niet actief zoeken, lees ik wel graag weer mee!

Donnatella

Berichten: 431
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:51

Ik lees ook weer mee!

Enkele weken geleden bij enkele PRE's gaan kijken, maar dat is niets geworden. Ofwel net niet wat ik zoek ofwel echt te duur. Het is een moeilijk evenwicht.

Ik heb nu weer contact gehad voor eentje, maar daar komt dit weekend al iemand naar kijken. Wij staan dus op voor het weekend erop. Mocht hij weg zijn dan is het zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:12

Ineke2 schreef:
De verkoper van de merrie waar ik vrijdag ga kijken had mij een berichtje gestuurd. Dus ik al benauwd gaan kijken “ Het zal toch niet weer dat ze al weg is “

Maar nee ze vroeg of ik ook morgen kon. Dat gaat helaas niet, omdat het vanwege de afstand niet “ even in te plannen is “

Gelukkig was het verder dan geen probleem om vrijdag te komen pff.


Spannend he, veel succes morgen!

Anoniem

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:15

Ook ik ben er bij en inmiddels een stapje verder in mijn zoektocht na een paar geslaagde ritten.

Maandag as heb ik een keuring ingepland, na twijfelen toch maar ook incl rug en hals. Is ze goed gaat ze direct mee.

__nikita
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-02-22

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:46

Hi Ik volg ook weer!

Ik heb inmiddels mijn nieuwe aanwinst een maandje hier thuis staan maar vind het zo onwijs leuk om al jullie verhalen en adviezen alsnog te lezen!

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:49

Donnatella schreef:
Ik lees ook weer mee!

Enkele weken geleden bij enkele PRE's gaan kijken, maar dat is niets geworden. Ofwel net niet wat ik zoek ofwel echt te duur. Het is een moeilijk evenwicht.

Ik heb nu weer contact gehad voor eentje, maar daar komt dit weekend al iemand naar kijken. Wij staan dus op voor het weekend erop. Mocht hij weg zijn dan is het zo.


Ik heb 3 betrouwbare adressen voor je, uit eigen ervaring. Een in NL 2 in Spanje. (er zijn nog een paar andere betrouwbare adressen in NL)
Mocht je daar iets aan hebben hoor ik het wel.

Padoertje
Berichten: 1539
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:50

Evamarie schreef:
Ook ik ben er bij en inmiddels een stapje verder in mijn zoektocht na een paar geslaagde ritten.

Maandag as heb ik een keuring ingepland, na twijfelen toch maar ook incl rug en hals. Is ze goed gaat ze direct mee.


Leuk en spannend! Wat voor eentje is het?

Seni

Berichten: 2730
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:56

Oeeh ik kom ook meekletsen!

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 11:07

Phonix schreef:
Hoe gaat het met jouw verkoop Charmaine? Veel interesse?


Dank je voor het vragen! Veel interesse ja, vooral vanwege haar looks natuurlijk, maar bij doorvragen weinig wat echt passend lijkt te zijn. Staat voor morgen nog een bezichtiging gepland. Hopelijk is dat iets....

Nowiexx

Berichten: 167
Geregistreerd: 05-01-20

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 11:27

Ik lees ook weer met jullie mee! Momenteel niet op zoek, maar alle adviezen en succes verhalen wil ik niet missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 11:57

Padoertje schreef:
Evamarie schreef:
Ook ik ben er bij en inmiddels een stapje verder in mijn zoektocht na een paar geslaagde ritten.

Maandag as heb ik een keuring ingepland, na twijfelen toch maar ook incl rug en hals. Is ze goed gaat ze direct mee.


Leuk en spannend! Wat voor eentje is het?


Een stevige zwarte D pony merrie met een wit kolletje. Type Dressuurpony. Ze is heel gehoorzaam en goed gereden.

Hopelijk komt ze erdoor maandag. Heb er een vrolijk en goed gevoel bij. Dan wordt ze mijn iets verlate verjaardagskado. Ben morgen jarig :)