prijs kruising fries

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sporthorsies
Berichten: 98
Geregistreerd: 23-02-13

Re: prijs kruising fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:08

Oké, dan is het wel de moeite om te kijken of iemand hem een keer M kan starten zodat hij die klassering heeft.

Rex_Rolfo

Berichten: 5386
Geregistreerd: 27-07-13

Re: prijs kruising fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:29

Misschien dat je zelf geen M mag starten, kijk dan of je iemand kan vinden die elk paard M1 mag starten, ook als het paard nog geen klassering heeft. Iemand die met twee paarden M1 is of met één paard ZZ-L mag dat al.

Het is misschien een open deur maar niet iedereen weet hoe dat werkt ;)

_Bianca

Berichten: 709
Geregistreerd: 03-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 13:50

teamshetjes schreef:
We lopen echt M alleen nooit de mogelijkheid gehad om wedstrijden te starten.


Dat kun je echt alleen bewijzen met een klassering. Zoveel paarden worden te koop aangeboden met 'paard kent oefeningen tot en met het M', maar een volledige proef lopen is écht wat anders :j


Sporthorsies schreef:
Oké, dan is het wel de moeite om te kijken of iemand hem een keer M kan starten zodat hij die klassering heeft.


Dat zou ik dan inderdaad ook doen. Of accepteren dat hij niet geklasseerd is en daarom je vraagprijs daarop aanpassen. Een hogere vraagprijs en de daarbij (waarschijnlijk) door potentiële kopers gewenste röntgenologische keuring is ook een risico voor jou als verkoper. Want eerlijk.. Als hij wordt afgekeurd op de foto's, is hij ineens nog maar €500 waard. Hoeveel klasseringen hij dan ook heeft.

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Re: prijs kruising fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 13:54

Mij zou het persoonlijk echt niet uitmaken of een paard wel of niet geklasseerd is. Wel dat hij zich netjes gedraagt op transport en op vreemd terrein.
Om het niveau van dressuur te bepalen vind ik een correct filmpje het belangrijkste. Dus niet een filmpje waar alle overgangen weggeknipt zijn.

Absolem

Berichten: 2768
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 14:14

Poekkie schreef:
Ik zou eerder naar de 6000 gaan. 3500 lijkt mij maar weinig voor een jong, gezond, verkeersmak en allround paard.


6000 is echt een fantasieprijs voor dit paard. Geen papieren , niet gekeurd en niet doorbraaf. 3500 is een prima prijs

Suzanne F.

Berichten: 49451
Geregistreerd: 03-03-01

Re: prijs kruising fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 14:37

3000 euro lijkt me wel de max eigenlijk.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18192
Geregistreerd: 24-08-02

Re: prijs kruising fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 15:18